29 Ekim 2013 Salı

Sadece seninle buluşurken sürdüğüm parfümü sürdüm bugün. Koku burnuma gelip durdukça ayaklarım sana gidiyor sandım. Gitmediler. Her yerden senin çıkmanı bekledim sanki bugün. Görmek istediğimden değil de, yakınlardaydı kalp atışların sanki, soluk alıp verişini duyar gibiydim. Gelmedin. Hep veda ettiğimiz yere bi baktım da, çok yalnızdı bugün. Terk edilmiş, demirler yığmışlar bizsizlik çok göze batınca. Fayda etmemiş. Çalan bütün şarkılar bize çalmış gibi bugün. Bunu beklemediğimden değil de, seni bir daha hiç düşünmeyecekmişim gibi yapmak daha kolaydı. Bak mesela şu an Fast Car çalıyor radyoda. Çıkacağını, denk geleceğini hiç düşünmezsin ama bugün çıkmasa ayıp olurdu bütün romantik komedilere, aşk romanlarına; sen severdin çünkü, sen dinletmiştin bana.
Seni değil de biz olmayı özledim bugün yine. Ya da özlemedim mi acaba, emin değilim belki de hepsi o parfüm yüzünden.

3 yorum: