11 Eylül 2012 Salı

03082012

Yanıldığım, yanlış bildiğim bir çok şey varmış. Uzakta olmak acı çekmek değilmiş. Uzağına düşmek unutmak, unutulmak değilmiş. Uzak olmak can sıkıcıymış yalnızca. Sanki yapacak hiçbir şey yokmuş gibi sıkılıyorum. Durmaksızın gün sayıyorum, bitmiyor, bitmek bilmiyor. Zaman durmuş sanki ama güzel anılarım, tatlı heyecanlarla dolu beklentilerim var.
Yanımda olmayışı canıma tak eden bir'im var. Yüzüme 15-20 dakika vuracak güneşin beni rahatsız edip etmeyeceğini düşünen beni uğurlamak için, beni görmek için uzun yollardan gelen bir'im var. Artık içimde yer etmiş kaygılarımı silip atan, endişelerimi gideren bir'im var. Beni en kötü anılarımla yüzleşmekten korkmayan biri yapan bir'im var. Birlikte iki ettiğimiz bir'im var. Aramıza koca bir eksi koyup hiç yapanların aksine.
Kafamda asla gerçek olmayacak hayaller ya da yaşananların en kanlı, en acıklı sahneleri yok mesela.Onunla geçirdiğimiz zamanları düşünüyorum ve daha çok gelecekte yapacaklarımızı.
Zamanla bir sürü anımız olacak değil mi? Bu çok heyecan verici. Hayatımda ilk defa avcumun içinde güzel bir şey var. Canlı, büyüyen bir şey. Önce birler ikiler oluyor, sonra 10lar derken ay diyoruz, 1.ayımız. Bütün bunlar çok yavaş mı oluyor yoksa çok hızlı mı karar veremiyorum. Acılar yavaştır, rüyalarsa çok hızlı. Bu ise..zamanın normal akışı belki. Olması gereken. İlk defa beni yerden yere vuran boyumdan büyük aşkların peşini bıraktım. İlk defa sakin, durgun, güvenli bir sevgiye şans verdim. Ama kimse bana bu kadar kolay ve aynı anda bu kadar güzel olacağını söylememişti. Yıllar süren soğuk ve zor bir kıştan sonra ılık ilkbahar günlerinde yaşıyorum sanki ve ilkbaharın Mart'la başlaması tatlı bir tesadüf değil de ne?

4 yorum:

  1. Sadece bu yazın için değil 8-9 yazını okudum içimden ''Dünyada böyle kız kalmışmıydı ya'' diyorum.Çok başarılısın bence yazdıklarını en sonunda topla kitap haline getir hoş olur tavsiye ben yaptım :)Son olarak bencede tatlı bir tesadüf :)

    YanıtlaSil
  2. Açar açmaz,sürekli okumak takip etmek istediğim sayılı bloglardan birine sahipsin.Büyük bir yeteneksin bunu değerlendir bencede :)

    YanıtlaSil
  3. çook teşekkür ederim ya nasıl mutlu oldum :)

    YanıtlaSil