28 Temmuz 2012 Cumartesi

Potterhead olma sorunsalı.

Dün 20 yaşında insanlar olarak sabahın 5inde Harry Potter tartışması yaptık arkadaşımla. Aşırı uykum vardı ama Harry Potterdan bahsederken uyucam diyemezdim..
Luna: Kitap her zaman daha iyidir, kitabını okuyup da oha harika olmuş dediğim bi film olmadı yani.
M: Bence de, mesela Harry Potter filmini sevenleri hiç anlamıyorum
L: Yani sadece film olarak değerlendirince güzel ama kitapların yanında meeeh :D arada hala okuyorum ben
M: Ben her yıl baştan sona okuyorum
L: Oha çok iyi, etkilendim şu an :D
M: Gerçek olaydı iyiydi :D
L: Ben hala Hogwarts'tan mektup bekliyorum, ümidimi kesmedim :')
M: Ben geçen yıl bıraktım beklemeyi :D
L: Keşke gelseydi ya. Hermonie'nin kankası olurdum küçükken Harry'ye büyüyünce Neville'a yazardım hey gidi :'D
M: Ben kesin Voldemortçu olurdum :D safkan değilim ne yazık ki
L: Tabi ki yine senliğini yapardın hiç şaşırmadım :D
M: Adamın bi şekli vardı en azından.
L: Ve bi burnu yoktu.. :') Ayrıca şekilse şekil Harry'de de var.
M: Yok, gelmiş geçmiş en büyük 2.büyücüyü 17 yaşında bi bebe nasıl yenebilir. Teknik olarak yenmedi zaten :D
L: Teknik meknik anlamam sonunda Voldemort gg oldu. ok kib bay. :D
M: O tamamen saçma. Tüm kara büyüleri bil bide karşında mal ergen harry olsun sen git Avada Kedavra yap.
L: Ne yani harry ölse miydi? :D O durumda dünya üzerindeki bütün Harry Potter hayranları-sen sayıda insan üzülürdü intihar edenler bile olurdu.
M: Ben de harrynin ölmesini istemiyodum tabi. Ama voldemort'ta ölmemeliydi :D
L: E nasıl olucaktı o? :D Harry de Voldemort'a katılıyo bütün dünyanın ağzını sıçıyolar kdjfsnsvdlkjn
Derken kafama dank etti, aradan yıllar geçtiği halde hala kitaplarını okuyup uzun uzun tartışıyoduk. O an bütün bilimadamlarına bilgisayar mühendislerine, Mark Zuckerberg'e, Jack'e, yayında ve yapımda emeği geçen herkese şükrettim içimden kjlsdfnvfd
Eğer ben 13 yaşındayken facebook, twitter vb şeyler olsaydı bugünkü castincilerden ve adını getiremediğim diğerlerinden farkım olmayacaktı :') Düşüncesi bile korkunç lan 13 yaşındayım Turkey needs Harry Potter şeklinde TT'ler için kendimi parçalıyorum sdvcıknjfsdjvklnvf Tabi o zamanlar şükürler olsun ki bizim evde internet bile yoktu. Bilgisayarı sadece Sims oynamak, paint ve powerpointte eğlenmek için kullanıyodum. Sims de Sims olsa Sims1 neydi la öyle? :') İnsanları direkt tip olarak seçiyodun birbirinin aynısı bir sürü tip dksldlşksd Kötü günlermiş :')
Fakat Harry Potter lan. Güzel bir çocukluk geçirmemin önemli bi kısmını ona borçluyum. Yani yukarıda castin falan dedim de karşılaştırılmaz bence :') #90schildrenneedharrypotter hadi bakıyım :') Ben de şu elimdeki kitabı bitiriyim de Harry Potter okuyayım biraz.
Bunu koymasam olmazdı tabi ki.
***
Diğer bir konu ise tabi ki yine toplu taşıma araçları. Rica ediyorum azıcık insan olalım ya. O metroya otobüse biniyorum solunum sistemi çöküyor, oksijensiz solunum bile diyemiyorum direkt solunum yapmayan yaşam formu geliştirdim yeminle :')) Biliyoruz sıcak, biz de terliyoruz da zehirli gaz mı salgılıyonuz nasıl öyle bi koku olur lan insaf. Ara sıra banyo yapsanız böyle olmaz valla bak, biz yapıyoruz ondan insan gibi terliyoruz. Çok sinirleniyorum cidden artık Ayşe teyze gibi çantamda ace taşıyıp kötü kokan herkesi çitilicem yemin ediyorum lsşkdfmvmkl Bide klimasız metroyu hala kullanımda tutan görevliler size çok ağır küfürler ediyorum bilesiniz. Bi gün metro dolusu insan ölücek orda.
Son olarak geçen gün otobüse bindim ve otobüs şoförü bana dedi ki: İNTİHAR ETMEZSİN DİMİ?!!!!11birbir!! La niye intihar ediyim? Nerden bu kanıya vardı çok merak ediyorum ama soramadım, çoküzülüyorum ')
Gerçi Ağustos'a geldik ve ayak parmağım dahi tuzlu su yüzü görmedi. TATİL İSTİYORUM ARTIK! O yüzden intihar edebilirim sanırım...

sdlfkmvfdlkm etmem lan etmem tatile giderim yani sdklmvcsmkl
Neyse hadi ben süsleniyim yine kopmaya gidiyorum kdmcdsklm her gün kopuyoruz all day all night klsjdncsdkln çok şımardım hadi bay.

8 yorum:

  1. lunaaaaağğ. mimlendin bebeyiiim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yihuuu tatile gitmeden yapıcam bunu! teşekkürler bebeyiim (:

      Sil
  2. Harry potterlı bir çocukluk geçirdiğim için aynı minnettarlık içerisindeyim. (bu arada seneye 25 olacağm, hala mektuptan ümidimi kesmedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 20yim ümidi kesmemiz için bi sebep yok bence bi gün gelicek! :))

      Sil
  3. hahaha lunaaam! :D

    harry potter dialoglarınız aşırı eğlenceli ve çok güzeeel!

    ben filmlerine bayılıyorum -kitaplarını okumadığıım için-

    kitaplarını okusaydım eminim ben de kitaplarını daha çok severdim yahu çok güzeller.

    ben kesinlikle harry'e yazardım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaaha teşekkürler Mia'm sabahın 5inde nasıl bir kafaya sahiptiysek artık böyle bi diyalog çıkmış ortaya :D

      Kitaplar olmasa filmleri güzel zaten, okuyunca bişeyler eksik kalıyo hep :)

      Diymi ama Harry hem yakışıklı hem kahraman falan :D

      Sil
  4. Demek ki bir ben değilmişim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme yalnız değilsin kocaman olduk hala Harry Potter seviyoruz! (:

      Sil