5 Temmuz 2012 Perşembe

I want to be okay.

Why would I carry such a weight on my shoulder?
Bu sabah kalktığımda aklımda bu vardı. Neden omzumda böylesi bi yük taşıyacaktım ki? Zaten yeterince yüküm yok mu? Yeterince geçmiş'im yok mu boğazıma düğümlenen? Bu midemi kemirip duran, o kadar zaman göremediğim değersizliğine, çirkinliğine duyduğum nefrete ihtiyacım yok. Senden nefret ettiğim süre içerisinde hep acı çekiyordum sanki, o kadar sürekli o kadar bitmezdi ki canımın acıdığını unutmuştum artık. Sadece nefret etmeyi unuttuğum kısa anlarda, beynime batmış iğne çıkıyordu, o zaman anlıyordum bu şekilde ne kadar da acı çektiğimi. Seni görme, dokunma şansı kızgın iğne gibiydi. Özür dileyene kadar batıp durmak, senden bata çıka bir açıklama almak istiyordu. Sana batamadıkça benim beynime batıp, geri dönmemi, eve gitmemi, seninle bir daha asla konuşmamamı söylüyordu bana. Onu dinlemiyordum.
Artık "iyi" olmak istiyorum. Bugün iyileşmeye karar verdim, seni omuzlarımdan indirmeye -küçücük bir kızın sırtına yük olmaya utanmadın mı hiç Mikey?- indirmek kibar olurdu aslında atmaya daha çok. Artık seni merak etmemeye karar verdim, takip etmemeye, düşünmemeye, hatta senden intikam aldığım hayallerden bile vazgeçiyorum bugün. Kısacası seni yaşatmamaya karar verdim bugün. Uzun süre sonra ilk defa seni değil kendimi düşündüm. Böylesi senin için iyi olmayacak, sadece benim için iyi olacak çünkü. Ben iyi olacağım. Bugünden itibaren, eğer bir daha yüzünü hiç görmeyeceksem bile bu umrumda değil. Dün gece çok çirkin olduğunu fark ettim, bakmaya değer bir yüzün yok, hiçbir şeye yüzün yok ki bakmaya değer olsun.
Bunca zaman farkında değil miydim peki, acıya son verebileceğimin? Tabi ki farkındaydım, en başından beri. Farkında değilmiş gibi yapmayı tercih ettim, seni özlemek, seni sevmek, senden nefret etmek elimde değilmiş gibi. Çünkü elimdeydi ama yapacak gücüm yoktu, ayağa kalkacak halim yoktu ki, sana olan duygularıma kafa tutayım. Ben de sana kafa tuttum, sen zayıftın hatalıydın sana kafa tutmak daha kolaydı. Bugüne kadarmış, 65 günlükmüş senle ilgili duyguların, yoğun bakımda yaşama süresi. Artık öldüler.
Bu bir veda ama sonuna kendine iyi bak yazılanlardan değil. Kendine iyi bakıp bakmaman umrumdaymış gibi davranamam, yalan söylemiş olurum. Her şeye rağmen güzeldi denilen vedalardan da değil bu veda. "Her şey" olmasa güzeldi, ama her şey vardı ve her şey bizim güzel kalmamız için çok fazlaydı. Sonunda sıkıca sarılıp, gözyaşı dökülen vedalardan da olmayacak. Bırak sarılmayı, ellerimiz birbirine uzanmak için çok uzak kaldı, ellerimizin arasına girdi her şey ve her şey bizim tekrar dokunabilmemiz için çok fazlaydı. İçinde pişmanlık olmayan bir hatıra olmayacak bizimkisi. Kendi yaptıklarımdan değil de, senin yaptığın her şeyden pişmanım ve dediğim gibi her şey bizim pişmanlıksız kalmamız için çok fazla. Aslına bakarsan, biz bir hatıra bile olmayacağız. Hayatımda hiç olmamışsın gibi yapacağım ben. Umarım karşılaşmayız ama Ankara küçük bi yer, hani olur da bir gün karşılaşırsak yüzüne bomboş gözlerle bakacağım, bana hiçbir şey ifade etmiyor olacaksın çünkü o zamana. Seni hiç tanımamış olacağım Mikey. Bir gün tekrar tanışırsak seninle, yeni insanlarla tanışırken genelde yaptığım gibi o kadar önemsemeyeceğim ki seni, adını 5 dakika içinde unutmuş olacağım.
I want to be okay.

8 yorum:

  1. Umarım bundan sonra kendin için güzel şeyler yaşarsın.
    -Bencil olmayı öğrendigimiz zaman başkası için yaşadığımız her günden nefret edeceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, umarım dediğin gibi olur.
      Bencilliği kötü bir şeymiş gibi göstermeseler, hepimiz kendi bencil hayatlarımızda mutlu olabilirdik halbuki, değil mi?

      Sil
  2. sanki ben yazmışım bu yazıyı... en doğrusunu yapmışsın. ve bunları fark etmen uzun zaman almadığı için şanslı olduğunu düşün. ben kendim için öyle düşünmüştüm :) bundan sonra belki her şey çok güzel olur demek saçma kaçar ama sen iyi olacağın için kesinlikle daha iyi yaşayacaksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki bunları yaşayan tek ben değilim, duygularına, duygularımıza tercüman olabildiysem ne mutlu bana :) Haklısın, ama daha da kısa olmalıydı belki de bu süre neyse zararın neresinden dönsek kardır, kabus bitti sonuçta.
      Umarım iyi şeyler olur, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. sana yakında bi şeyler yazıcam sonra birlikte mutlu olucaz, söz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mia bitanesin! :) beklemedeyiimm

      Sil
  4. Mimlendin..

    Bide şarkı çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!:) şarkıyı ben de çok seviyorum

      Sil