22 Temmuz 2012 Pazar

He said.

Sevilmemekten ne kadar da korkuyoruz, ya da bir gün gelip vazgeçilmekten. Farklılıklarımızı öldürüyoruz o yüzden de ilk önce. Bizi biz yapan, bizi güzel yapan ayrıntılarımızı katlediyoruz ya da içimize saklıyoruz, gömüyoruz. Halbuki olduğumuz gibi güzeliz, hissettiğimiz gibi, hissettiğimiz kadar güzeliz.
Bana beni sevmeye devam et tamam mı? Hep sev. Demişti dün. Korkuyordu, tek kelime etmese de gözlerinde görürdüm zaten korkusunu. Çok büyüktü, çok gerçekti o korku. Halbuki korkmasına gerek yoktu ki ben onu hep sevecektim zaten.  Sorun bir tek benim bir gün ondan vazgeçmem değildi tabi ki. Ailesinin, arkadaşlarının, çevresindeki herkesin onu yüz üstü bırakacağına inanıyordu. Sarhoş kelimelerimle anlatmaya çalıştım ben onu o olduğu için seviyordum, olduğu kişi için. Nasıl olduğu önemli değil ki, neyi seçtiği, neden seçtiği. İnandıklarına inanmak zorunda bile değilim ona inanıyorum ya, bu sevmek için yeterli.
Normalde utangaçtım ama o beni sahneye çektiğinde dans ederdim, izleyen gözlere aldırmadan. Onun yanında utanmazdım yaptığım hiçbir şeyden, ondan saklamazdım çünkü bilirim beni anlar. Kendimi suçlu hissettiğim, yaptığım için utanç duyduğum şeyleri ona olduğu gibi anlatırdım, çünkü o neden yaptığımı bilir. O ise kapalı bir kutuydu, onu tanıdığım ilk günden beri öyle oldu. Ama dün bana içini gösterdi, herkesten sakladığı öğrenirler de ondan nefret ederler diye korktuğu şeyleri söyledi. Nefret etmedim, aksine ona olan sevgim büyüdü. Çünkü o, tüm o neşesinin arkasında eziliyordu aslında. Yüzünü avuçlarımın arasına aldım ve dedim ki, senden bir an bile vazgeçmeyeceğim, hep seveceğim, söz veriyorum. 
You're just so beautiful as you are my dear, neither wrong, nor a creep and I love you.

6 yorum:

  1. ya baksana blogun günlerce kapalıydı biliyor musun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet başkaları da söyledi ama neden öyle bişey oldu bilmiyorum yani ben kapatmadım aslında
      neyse şimdi düzeldi en azından :)

      Sil
  2. uyy!

    sevilmemekten korkma. bi kere hep ben varım ama başka türlüsü de güzel ya di mi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mia'm kimse sevmese biz yine birbirimizi severiiz! :) Ama iyi ki hayatımızda bir sürü güzel insan var bizi olduğumuz gibi kabul edip seven :)
      bide evet başka türlüsü de çok güzel ah ah..

      Sil
  3. Her aşk birgün ölümü tadacak gibi birşey..
    Korkular daha çabuk öldürür..
    korkma yaşa
    baktın beceremiyorsun
    kanatlan , uç gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında aşk değil, çok yakın bi arkadaşımı anlattım bu yazıda ama söylediklerine katılıyorum (:

      Sil