8 Haziran 2012 Cuma

Saçma Bi Yazı

Herkese merabaaa! Evet, evet yanlış görmüyosunuz Marslı Bi Kız dünyaya döndü. Son zamanlar yazı yazmadım, yazdıklarım da hep karamsardı. Ama bugün finallerim bitti ve dedim artık biraz gülmenin, gülümsetmenin zamanı geldi!
Öncelikle finallerimden başlayayım. Tahmin edeceğiniz üzere çalıştık, çalıştık sınavda mal olduk kaldık her defasında skdflmvsfd. Ama öyle böyle değil çocuklar bizim bölüm hocaları çılgın, her konuya farklı hoca giriyo hepsinin tarzı farklı, sorduğu şeyler farklı bu da iyice zorlaştırıyor durumu. Mesela 2.vizede full yorum sormuştu bi hoca konuya hiç çalışmasam yine o kadar yorum yapabilirdim, böyle olunca -ve finalle 2.vize arası sadece 6 gün olunca- o konulara bi daha çalışmadık. Bu kez o kadar zordu ki soruları bile anlamadık :') Durun durun daha fenası geliyo şimdi size 12 puanlık sorumuzu yazıcam:

What is this? 
:'')))) Ve hayır cevap siyah üzerine beyaz 7 çizgimsi şey değil. Koskoca 12 puandan bahsediyoruz insaf, biz o 12 puan için 100 sayfalık koooskoca bi ünite çalıştık lan :')
Sonuç olarak cevap; Hocam, bu resim benim kırılan kalbim..Yıkılan hayallerim.. Boşa giden emeklerim.. Uykusuz gecelerim.. Bu resim calculusten kaldığım yetmiyomuş gibi kendi alan dersimden de kalacağımın resmi hocam. TEŞEKKÜRLER :')))) 
Ha, ben biliyomuşçasına cevap yazdım, boş bırakmadım hiç merak etmeyin çocuklar, hocalar sayesinde her sınav biyolojiyi baştan yazıyorum, yeminle çığırlar aştım. Bi gün keşfedilecem, umutluyum. dfkşlmvdfkşlm
Peki neymiş bu biliyo musunuz? o 100 sayfadan birinin sağ üst köşesinde benim koyduğumun yarısı büyüklükte bir resim ve üstelik mekanizmasını bildiğim bişey, resmin açıklamasını yazsa konuyu anlatabilirim. Ah, neyse kader.
Sonra calculusu bırakmış oldum dolayısıyla, sınava ortalamayı düşüreyim de canım arkadaşlarıma bi faydam dokunsun diye girdim 17 aldım, çok tatlıyım. Bide hiç çalışmamışım utanmadan ya aslında kolaymış la çalışsam yapardım diyorum. Bırak allaasen yapcakmışmış! -kendi kendime konuştum burda-
***
4 hazirandan sonra kendimi eğlenceye verdim, lunaparka gidip her şeye bindim, iki alette bi an bile susmadan çığlık attım. Sadece çığlık atsam iyi saçma sapan şeyler söylüyorum.
"Çok korkuyorum ama çook güzeeelll ama çok korkuuunç! Anneciiim açıldı bu ay ölcem, öldüüm biraz sonra ölceem, ohaa elimi bıraktım ölmediiim!" Evet o anlardan bi alıntı okudunuz. Ama yine olsun yine binerim, altıma sışmayı çok seviyom, hayatımın her anında sışmazsam yaşıyamıyom slkdfmdvfl
***
İşsizliğim tuttu şöyle bi arama anahtar kelimelerine baktım da olm ne saçma şeyler çıkıyo yea
Düzgün şeyler yazın kafamı bozmayın benim :')))
Bu kısa bi başlangıç olsun, zaten tatil la napıcam saçma sapan yazılar yazıp dururum slkdmcdsk Sims3 oynarım bide :')
Gitmeden, soldaki oğlan benimle bi evlenebilir misin zahmet olmazsa? Bişey denicem :')))

15 yorum:

  1. Neşene hayran kaldım demezsem içimde kalır.:)
    Bi de o solda ki oğlan var ya.
    Neyse tamam senin olsun ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehee benim olsun bence de o ya bi evlencem sadece :'))

      Sil
  2. google ın da işi zor bee.. Hergün senin final soruların kadar enteresan milyonlarca soruyla karşılaşıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten acıdım google'a şu sonucu görünce.

      Sil
  3. Neşen daim olsun şekerleme :)
    Finallerin bittiği için çok şanslısın yeaa :(
    Darrısı (niye 2 r ile ben de bilmiyorum) benim başımaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allie!!! darısı sanaaa :) Neşem hepinize bulaşsın :))

      Sil
  4. ohhh be marslı kız dünyaya döndüü!

    YanıtlaSil
  5. oleeyy geri döndün ^_^
    o soldaki oğlanla da size mutluluklarr ehehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerde olduğunu bi bulsam çok mutlu olcaz Volante'm :P

      Sil
  6. Of ben okula hiç başlamadan bırakayım en iyisi hepimiz için en hayırlısı :D

    Bende lunaparka gittim çook eğlenceli i gün birlikte gidelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu öyle deme üniversite çok güzel :D sınavları olmasa.. :P

      Gidelim tabi ben herşeye biniyorum ama bak! :D

      Sil
  7. Ben senin saçmalamanı seviyorum galiba. Yazı hoşuma gitti. Bende beklerim

    www.bakbuharika.blogspot.com

    Facebooktan takip etmek için

    http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil