7 Mayıs 2012 Pazartesi

Hoşlandığımız çocukların kız kankaları

Bakın sizinle bi kız kıza konuşalım. Halimizi anlamanız lazım. Şimdi o bütün gün gülüp eğlendiğiniz, kanka olduğunuz için aşkım bebeğim diyip sarılıp öpebildiğiniz çocuklar var ya, biz onlar bi selam versin diye kıçımızı yırtıyoruz. Çağımızın en büyük sorunu bu. Kanka ayağı..you know yani devamını söylememe gerek bile yok. Arkadaşının kız olmasına karşı değilim de yerinizi bilin lan! Ne çektiysem sizden çektim ben. Tam çocuğu tavladım tamamdır dediğim an ortaya çıkıp elimden aldınız. Lisede aynı en yakın kız arkadaş -üf bakışlarla öldürmek diye bişey olsa yeminle o kız beni öldürmüştü.-  aynı çocuğu en az 3 kere tam biz yakınlaşmışken elimden aldı. (sonra noldu? 3 defasında da AYRILDILAR.) Bu seferki daha kötüydü ama konuşmaya başlama,yakınlaşma değil direkt herkes artık bizi sevgili kabul ederken elimden alındı ex aşkım. Canımın içi kız kanka:))))) -bakışla değil de laf sokmayla öldürmek diye bişey olsa yeminle bu kız beni öldürmüştü.-  Hayır anlamadığım, o kadar zamandır tanıyosun kanka ayağına yazıyosun ben gelince kıymete biniyo çocuk bi anda aşkını ilan edesin geliyo amk. -kusura bakmayın bugün biraz böyle olucak sinirliyim kankalar.-  . Hoşlanabilirsiniz bunu da anlarım gönül bu kayar da kayan niye bana kayıyo lan hep? Ortalıkta bi kız varsa yakınlaştılarsa, aşkınızdan ölseniz de bi susun lan ağzınıza sıçıyım bi susun. Onu düşün biraz da o da insan, bu zamana kadar boş durmasaydım de otur dimi. Zaten aşkından da ölmezsin, şimdiye kadar ölmedin. Sonuçta hoşlandığım çocuğun ona yazan kız kankasısın sen hem suçlu hem güçlüsün,yüzsüzsün, pisliksin, kötüye bişey olmaz lan.

Hoşlandığı çocuğun kız kankası olan masum iyi niyetli, canım kader ortaklarım;
Kızın niyeti illaki kötü olmayabilir, işaretleri iyi yorumlamak lazım. Kız sizi tanımadığı halde alttan alttan laf sokuyosa, tanımadığı halde bakışlarıyla öldürüyorsa, tanıyosa yanınızda sizinle kendi arasındaki farkı gözünüze sokma çabasına giriyorsa -sen bilmezsin bu çocuk şöyledir böyledir, biz şunu yapmıştık bunu yapmıştık gibi laflar ya da sen gergin gergin otururken ben sarılır öperim her boku yerim tavırları-, çocuğa ilgisi had safhadaysa, fazla sevgi sözcüğü kullanıyorsa oradan koşarak uzaklaşın. Gerçekten bak. O kız o çocuğa aşık ve bunu itiraf ettiğinde çocuk da geri çevirmeyecek. Çünkü sen dış kapının dış mandalısın canım benim, o kız kankası onu üzemez. Senin hayatını siker ama ona hayır diyemez. Birlikte çok şey paylaştılar, eski sevgililerine sövdüler, bilmemne. Onu kıracağına kendi kafasını kırar diyeceğimi sandıysanız yanıldınız sevgili kankalarım, sizin kafanızı kırar koduumun çocukları. Ne diye kendini üzsün yorsun? Ha bide en kötüsü ne biliyo musunuz bebişlerim, şimdi bu kız kankası ya, kıramaz ya, hayatı boyunca hiç bi kızı siklememiş esas oğlan bu kıza gelince ilişkisini bi ciddiye alacak ki sormayın. -Ha benimki ilişkisine beni öpüp, yanımda uyuduğu gün başladı o ayrı (şimdi düşündüm de o kadar ciddiye almayabilirler erkek sonuçta olm)- Ama içiniz rahat olsun (böyle kızlar varken ne kadar rahat olabilirse artık) AYRILACAKLAR. Hem de bi daha konuşmayacak halde, facebook arkadaş listesinden çıkarmalar falan. Karma'ya şükürler olsun ki o kız da sizi üzdüğü kadar hatta daha çok üzülecek, o çocuk da sizi kaybettiği için pişman olacak.

E bu yazıya bu şarkı gelmezse olmaz.
"Filmimin sonu bir hüsran terk etti beni esas oğlan. Yarım kalan bir şeyler var, bu işte bir yanlışlık var. Sette kaldı bütün mutlu anılar. Son sahnede o ikisi, repliğim ağlama sesi. Bu rol bana göre miydi?
Bu film benim filmim, burda esas kız benim, senaryoda bile yokken bu süslü şıllık da kim?.
."

-Evet eskiden en yakın arkadaşı olan kız o süslü şıllık canım:)))))

Sonradan eklenen not: hoşlandığımız çocukların eski sevgilileri de baya sıkıntı ama en azından we know it's coming yani kanka olunca direkt göt olmuş oluyoruz.

21 yorum:

  1. olur böyle şeyler sıkma canını... Keşke en baştan biri söyleseydi sana bu kuralı ama en azından sen şimdi başkalarını bilgilendirmiş oldun. Çok var böyle durumlar, kız gururundan itiraf edemez, beklerki çocuk kendisi anlasın aralarındakinin arkadaşlıktan daha fazla bişey olduğunu..böyle böyle iyice kanka oluyorlar ama ne zaman ki senin gibi biri giriyor olaya o zaman gururu boş veriyorlar... Senin ne suçun var ama değil mi? Yok tabi, şansızlık sadece... En azından bir ders çıkarmış oldun, kankan mı var, hadi canım yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kız açık ve net bir şekilde yazıyodu valla, gururun g'sine sahip olduğunu sanmıyorum:) Ama evet kanka varsa haydi yoluna...

      Sil
  2. 1 ödül ve de 1 mim kazandınız tebrikler;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler mim ve ödüllere bir türlü bakamadım yahu beni affedin ://

      Sil
    2. önemli değil bir ara halledersin;D

      Sil
  3. çok doğru bir noktaya parmak basmışsın , yürüüü be arkandayııızz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hak veren bütün kızları toplayıp, o kızların soyunu kurutucam çokomell((:

      Sil
  4. mayamm var ya bir numarasın :D
    şimdi o kızları öldürebilirim cidden.
    ya ben oğlanls oraya gelmişken benim yanında berkaaayy diye kucagına atladılar töbe..sinirlenmedim tamam:D
    ben hayatımda hiç samimi oldugum erkek arkadasıma ne bebegim dedim ne askım dedim.o ne la öyle.o kızlar ölsün mümkünse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al işte öldürelim o kızları volantem! Kucağa atlamakla kalmıyolar lanet olasıcalar!! Sinirlenme tamam ama dövmek istersen gelirim çıkışta indirmeye :D :D
      allaaam işaallaa ölürler yareppiiiim! :D

      Sil
  5. lunamm bi de bende ödülün varr^_^

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. yere düşen çikolata, yerden alıp üfler yerim senii teşekkürler :)))

      Sil
  7. hahaha :D

    şurda yazdığın her şeye tek tek katılıyorum ya süper yazmışsınn!

    lunam benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaa bu soruna bi çözüm geliştiricem sonunda o olucak Mia'm :D Kız kanka dedektörü falan yapıcam çocuğun kız kankası varsa ötmeye başlıcak kankalık derecesine göre farklı melodi seçenekleriyle şlfksdmfdlkm iki dakikada saçmaladım :D
      Miaam! :*

      Sil
  8. yazına kocaman layk attım! bak o kız kankalardan biri bendim eskiden. ama bağrıma taş bastım uzak durdum çocuktan başka kız olunca. hop noluyosun sılak! dedim kendime. hatta aralarını bile yaptım kızla oha napmışım! sonra o gitti başkası çıktı zaten. hep çıkar asdsfdf.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üüf gel seni bi öpiyim yaa işte böyle olur kanka dediğin, ortada kız olmasa tamam da yani öbür türlü olmuyo be canısı :'))

      Sil
  9. Çook güzel yazmışsın sonuna kadar katılıyorum ellerine sağlık

    Da bi çözüm bulsak o kızları nasıl yok edebiliriz uzaya falan yollasak

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle bi çözüm bulmalıyız! bu böyle gitmez!

    YanıtlaSil
  11. kızla tanışmamış olsakta cok yakın olduğunu blyrm bebeğim seklinde tweetler bide eski sevgilinn fotolarını begenmeler... sanırım bu sular tehlikeli sutten agzı yanan yogurdu hc yemesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok tehlikeli kaç ordan kaaç:)

      Sil