29 Nisan 2012 Pazar

Uyandırma-yın

Son yazımı sildim. Ama beni düşünen, üşenmeyip yorum yapan bütün bloggişlerime tek tek teşekkür etmek istiyorum. bidüşünKısaca FdSeymsomethingfansifanso'mVolante'mdoctorsherlockAllie* ve tabi ki biricik Mia'm sizi nasıl seviyorum belli değil! :))
Neden sildiğime gelirsek,
***

Düşününce çok anlamsız geldi, gerek yok aslında bir şeyleri zorunluluk haline getirmeye, gerçekten sevgiyle değil de bir sorumlulukmuş bir görevmiş gibi hareket etmeye. Kollarında uykuya dalıyorsam, "ilk defa bir sabah huzurlu, sakin kayıp ruhum, dün gece hayata seninle yeniden doğdum"sa, hiç lüzum yok kendi kalbimi kırmaya. Çünkü kırılan hep ben oldum, öyle de olacak. Aşık oldum kırıldım, sahip olmak istedim kırıldım, ait olmak istedim kırıldım, hatta beni sevdiklerinde bile ben kırıldım. Öyleyse ne sen beni kır Mikey, ne de ben beni kırayım. Masal olmayıverelim biz de, aklıma geldiğin yüzümdeki aptal sırıtmadan anlaşıldığı sürece oyuna devam edelim. Bir gün aklıma gelişin kaşlarımı çatmama sebep olursa da bitsin gitsin bu garip hikaye. Yerde durmasın, ben yürümek isterken bacaklarıma dolanıp beni yavaşlatmasın, ona takılıp düşmeyeyim. İz bırakmasın, içimizden geldiği gibi davranalım sonra rüzgarda savrulup gitsin.
Bütün gece içimden sana yazdığım şarkıyı söyledim, -hani şarkıda da demiştim ya "so lets hug me so tightly and kiss me one more time, so that I'll know what's on your mind" dediğimi yapmıştın işte, daha ne isteyebilirdim ki.- seninle uyurken ama sen hiç duymadın gözlerin bir rüyaya kapanmıştı. Ara ara sayıklıyordun ne dediğini anlayamadım ama başımı omzuna yaslayıp endişelerini gidermeye çabalarken uykuya daldım ben de. Önemli olan tek şey vardı düne dair, aklıma takılması gereken, üstünde düşünmem gereken o da ne kadar huzurlu ve mutlu olduğumdu. O yüzden..
Uyandırma(yın) bu rüyadayken, bırak(ın) bitsin uykudayken. Üstümden ört(sün) kapıyı, bilirsin(iz) bu en kolayı..

.   

6 yorum:

  1. Luna bak şimdi bi albüm düşün. Hadi toplayın pılınızı pırtınızı bu dünyayı kapatıyoruz deseler ( marsı da) ve sadece ıçine 5 fotoğraf koyabileceğin bi albüme izin verseler. Madem öyle niye topladık pırtımızı diyeceksin. Deme. O, bırakıp herseyi demek manasında. Neyse işte sen 5 fotoğrafı nasıl seçersin. Senin için çok değeri olanları bile elemek zorunda kalırsın ve bazılarının aslında çok da değerli olmadığını anlarsın. En azında 5 tanesi dışında hiçbiri vazgeçilmez değilmis diye düşünürsün. O eleme şeklini akılda tut şimdi. Ve bir liste yap. Zorunda olduklarını yaz. Aklına gelen herseyi. Yapmalıyım dediğin herseyi. 20 tane gelsin aklına diyelim. Sonra senden onlardan 3 tanesini seçmeni istesem ve onların gerçekleşeceğini söylesem. Nasıl eleyecegini bi düşün. Aslında yapmak zorunda değilim diyeceksin birçok şeyi. Değilsin Luna. Liseden 1 arkadaşınla görüşürsün üniden 2. Yaşlılğında 5 fotoğraf hatırlarsin albümden en fazla. Zamanında hiç dişinin arasından bir türlü çıkaramadiğın ve ömür boyu orda kalacağını sandığın yemek artığını hatırlamiyorsun bile şimdi. Unutacaksın Luna. Unutacağın şeyler için kendini üzme. Yorma. Zorunda değilsin çoğu şeyi yapmakta. Özgürsün. Kendini zincirleme. Unut ve yaşa.j

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: diyecek bir şey bırakmamışsın

      Sil
  2. ben yürümek isterken bacaklarıma dolanıp beni yavaşlatmasın.. ne kadar güzel alatmışsın canım içinde bulunduğum duruma çok pis uydu anlattıkların, ama ne olacak bilmiyorum zaman gösterecek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke uymasaydı ama gerçekten böyle :/ umarım her şey iyi olur senin içinde CMOS..

      Sil