9 Nisan 2012 Pazartesi

Keep Losing Myself

Canım blog ben geldim! Ayrı düştük, seni çok özledim. Sen de beni özledin mi?!
Biliyorum çok ihmal ettim, ama gerçekten çok yoğundum. Vizelerim vardı haftalardır ne doğru düzgün bir uyku uyudum, ne başka bişeyler yapabildim. Son sınavımdan önceki gün artık yorgunluğum öyle bir hale gelmişti ki ellerim titriyordu, başımı yukarıda tutamıyordum. Üniversite sınavına hazırlanma sürecinde bile böyle bir şey yaşamamıştım. Üniversiteye kapağı at yalan olm :'( Neyse ama sonunda bitti, yaklaşık olarak bir ay kafam rahat.
***
Tüm bu fiziksel yorgunluğun yanında bir de "İçim boş kaldı, çok yandı canım. Artık ne yapsam yalnızlardanım". Alışkın değilim böyle boşluklara. Hep diyorum ya, Mars'ta hayat sevmeyi bilenlere var diye, benim de tek bildiğim sevmek. Başka bir şey bilmiyorum. Öğreniyorum, öğreniyorum unutuyorum. Sadece sevmeyi biliyorum. Bildiğim tek şeyi de doğru düzgün yapamayınca anlamsızlaşıyorum, gereksizleşiyorum. O yüzden birilerini sokuyorum hayatıma gerekli gereksiz. Boşluğum dolsun diye uğraşırken bir bakıyorum onlar fazlalık. Çıkarıyorum. Yeni baştan tekrar tekrar yaşanıyor aynı şey. Anlayacağın blog, hep biri eksik, birileri fazla. Mutsuz musun dersen, değilim aslında. Boşlukta süzülmenin huzuru bu belki, ya da sadece içimi ısıtan gözlerimi kısan güneş.
***
Sevemediklerimin yanında bir de sevmekten korktuklarım var. Bana önem verdiğini hissettikçe korkuyorum, eskiden mesaj attığımda cevap vermezken kendiliğinden mesaj attığını görünce geriliyorum. Seviniyorum da. Ama ya onu çok seversem? Bu beni öldürebilir. O, 3 yıl sonra ilk kez bir erkek için ağlamama sebep olabilir. Ağlamam, ağlamayacağım.. Kısa bir süreliğine olsa bile, severse bu beni çıldırtabilir. Korkmasam seni sevmekten? Düşünmesem sonumu senle ölsem? Bir ölüm daha istemiyorum ben. Ama yine o ihtimaller.. Mantığımı zorlayan, damarlarımda zonklayan. Beni öpse dünya mı patlar, yörüngesinden çıkıp bana -Mars'a- mı çarpar?


***
Geçen sene bu zamanlar Léo'yla tanışmıştım. Şimdi düşününce ne kadar uzak hatıralar, eski bir hayale uzanır gibi. Ama yarım kalmış bir hikaye gibi. Neden bitiremedik, neden nokta koyup gitmedik? Bitmiş olsak daha kolay olacaktı belki. Bu yarım kalmışlık, bu uzayıp giden 3 nokta büyük harfle yeni bir cümleye başlamama engel oluyor sanki. Kurşun kalemle soluk, belli belirsiz yazar oldum hikayelerimi, silmeye hazır. Kara kaplı defterimi çıkartıp siyah tükenmezle kendinden emin belki üzgün ama aşkla yazmaz oldum, seni boş bırakır oldum, blogum. O camın önünde takılıp kaldı aşklarım, Léo'yu izlerken. Halbuki aklımda yok bile, tarihlere, sayılara takıntılı ben tanışmamızın üstünden bir yıl geçtiğinde hatırlamadım, aylardır mesaj bile atmak gelmedi aklıma. Ama bir şekilde orda kaldım, onda kaldım. Şarkıda diyordu ya, camın ardından sana bakıyorum, ne kadar zaman geçti bilmiyorum. Çok zaman geçmiş, yıl geçmiş Léo ve ben hala o camın ardındaymışım. Artık bıraksan beni, devam etsem yola?
***
Eh bu kadar, içsel konuşma yeter. Hep içini karartıyorum blog biliyorum ama en çok burada kendim olabiliyorum. Ben de böyle bi insanım napalım ama dimi, sen beni olduğum gibi seviyorsun. Mutluluğumun yanında abartılı duygusallığımla, depresyonlarımla. Sen beni böyle kabul ettin dimi blog?
Söz eğlenceli bir şeyler de yazıcam en kısa sürede.
Bu da şarkı. 
"What a wicked thing to do, to make me dream of you and,
No, I don't want to fall in love with you."

10 yorum:

  1. 1; blogu bilmem ama biz özledik. Sınavda olsa arada bişeyler söyle gelip.

    2; umarım çalışmalarının karşılığını alırsın. Güzel sonuçlar gelir.

    3; Saklambaç oyununda ebedir
    aşk.Herkes birbirine o kadar benzer ki her seferinde sıra sana gelene kadar çanak çömlek patlar. Oyun hep başa döner sen kalırsın yerinde.Sıkıcı gelir
    artık bulunamamak.Arkasında önünde sağında solunda durusun
    ama o görmez yine seni.Sonra sonra
    anlarsın ebe aslında senmişsin
    saklanan ise aşk.Hep başa
    döndüğünü sandığın oyunlar aynı
    değilmiş meğer.Sen birbirine benzettiğin için patlıyormuş çanak
    çömlek. aşk sıkılmıştır artık.Arkanda
    önünde sağında solunda duruyordur
    onu görmen için.

    4; sen Içinden ne geliyorsa yaz . Blogda biz de seni böyle kabul ettik.

    Bi de cepten yazmak zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuuuf upuzun da yazmışş teşekkür ederim önceliklee:) Sen de olmasan kimse hatırlamıycak beni :P
      1. haklısın artık aksatmamaya çalışıcam.

      2. ah ah ne yazık ki pek iyi gelmiyor :/

      3. bu kısma gerçekten bayıldım! Önüm arkam sağım solum saklanmayan ebe sobe :/ Yok şu aşk hiç bir yerde!

      4. iyi ki varsınız siz! :)

      Sil
  2. Sen ne güzel yazıyosun Lunam, başkası olma kendin ol burası senin, tepe tepe kendin ol :) son olarak hayat sevince güzel, atın ölümü arpadan olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle çok daha güzelim dimi dimi ((:
      haklısın Bal'ımm korkmamak lazım sevmekten..

      Sil
  3. Luna'm yemin ederim kendimi gördüm biraz..Leo kısmı hariç.öyle biri yok ama.ben de sen gibiyim.ben de o boşluklara alışkın değilim.ve gerçekten birilerini çok sevmek istiyorum seviyorum ama sevilmiyorum bu da kötü tabii.
    yerim seni yaa dök içini rahatla bloga anlatmayacaksın da kime anlatacaksın??^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leo olmasa da olurmuş şu an daha çok bana bi engel gibi :/ Artık sevelim biz de!
      Evet Volante'm siz de olmasanız naparım :))

      Sil
  4. canım marslı kız!

    olsun en azından 1 ay kafan rahat ve de özlemişim senii..

    bazen neden neden deriz öyle olur leo gibi daha başkaları da kaşrına çıkıcak merak etme :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mia'mm benim! O kadar da bir ay değilmiş ben kendimi kandırmışım :( Ama olsun iyiyim..

      Ben de seni özledimm! 3 vakte kadar uzuunca bi mail alıcaksın dünya dışından bi yerden.. -Falcı Luna heheeh-

      Nedense son! demeden bitiremiyorum insanları, aşkları. Son diyip de bitiremediklerim de yok mu var tabi ama her zamanki garipliklerim işte miam :)

      Sil
  5. 6222 sayılı kanuna göre mimlendiniz;DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben o mimleri hep unutuyorum yahu :) bu sefer unutmıcam yapıcam söz! :D

      Sil