19 Nisan 2012 Perşembe

ben kupa kızıydım, sinek valesiydin sense

Ne kadar anlamsızdı, 3 yıl 2 ay sonra böyle durduk yere rüyama girmen. Demek ki "biraz damdan düşer gibi" gelen sadece ben değilmişim.. Ne garipti özlemle kollarına atılmam ve dudaklarımızın buluşması. Biz hiç öpüşmemiştik ki, sadece konuşurduk bütün gece. Sonra sabahları birbirini hiç tanımayan iki insanmışız gibi geçip giderdik birbirimizin yanından. Ben sorardım sen söylerdin.. Yalancıyım demiştin, ya o yalandı ya da gördüğüm en iyi oyuncu sendin. Ben sorardım sen masallar anlatırdın. Anlattıklarının doğruluğundan hiç emin olamadım, ama severdim dinlemeyi. Eskiden boks yaptığını söylemiştin, kavgaya hazırdın hep karakollara düşerdin.. Aşık oldun mu, gözün dünyayı görmezdi, ama aşkını tehlikeye atacak büyük oyunlar oynamaktan da geri durmazdın. Yani bana anlattığın hikayeler bunlardı, doğru muydu hiç bilemedim..
Belki de tanıdığım en garip adamdın sen. Yakışıklı değildin,popüler değildin, sevimli değildin. Biraz agresif, genelde ciddiydin. Attığım her mesajda cevap gelene kadar tedirgin olurdum, gerilirdim tersleyeceksin diye, halbuki hiç terslememiştin ama hep korkardım işte. Tatlı-acı bir kokun vardı sigarayla parfümünün karışımı..
***
"...Ve sonra beni öldürüyorsun. Çok acımasızca bu. Geliyorsun üstüme doğru eğilmişsin, bacaklarıma çarparak geçiyorsun, kokun içime doluyor. O ürkütücü tatlı kokuyu armağan ediyorsun bana. Hayır bunu yapmamalıydın, kokunu bilmemeliydim hiç, sahiplenmemeliydim. Koku hücrelerime kadar doluyor, benimsiyorum bu tatlı-acı sonradan aklıma gelecek, özleyeceğim, arayacağım kokuyu.."
*** 
yazmışım o zaman, yanılmamışım kokunu hala hatırlıyorum. Seni sevmiş miydim bilmiyorum, garip bir şekilde beni kendine çekiyordun sadece. Bunu nasıl yapıyorsun onu da bilmiyorum ama üç yıl sonra yine beni etkilemeyi başarıyorsun bir şekilde. Hem de kendi beynimin bana gösterdiği, kısacık bir film şeridiyle.

...Ve dudakların benimkilere değdiği an uyandım.

10 yorum:

  1. ahh Luna'm ya....
    ne desem bilemiyorum..
    bazı şeyler geçmiyor sanki.
    bilemiyorum..
    off.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu durum beni üzmedi aslında Volantem ya..
      Sadece beklemiyodum kafamı karıştırdı bi nostalji yaptırdı bana o kadar..

      Sil
  2. Kapıdan kovsan bacandan girer
    hayatından silsen rüana girer
    bazı insanlar bir şekilde hep yanınadır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demişsin! Aynen öyle bazıları..

      Sil
  3. Ağlattın beni.... :( o kadar tanıdıkki...

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Bu yorumundan önce senin blogunda görmüş olmama ne diyosun :)) Teşekkür ederiiimm:)

      Sil
  5. ne güze yazmışsın lunaaam!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm biricik mia'm! ((:

      Sil