25 Mart 2012 Pazar

Mutluluk

Bu da benim beynimmiş mesela.
Ve sonunda bahar geldi! Yaşama sevincimi de beraberinde getirdi. Sabah okula gitmek için evden çıktığımda hava bahar kokuyor, kuş cıvıltıları müzik oluyor artık. Okulda bulduğumuz her boş anda çimenlere atıyoruz kendimizi. Üstelik daha çimenler, ağaçlar yeşillenmedi! Bir de salıncak bulduk, bölümlerden birinin bahçesinde, sanırım en sevdiğim yer olacak orası. Dersler bitti mi koşa koşa eve giden, sürekli kendine tatil ilan edip evde yatan ben artık okula koşa koşa gidiyorum. Ders bitti mi o güzel yeri bırakmaya kıyamıyorum gitmemek için oturup ders bile çalışıyorum! Ama görmelisiniz kampüsümüz öylesine güzel oldu ki! Rengarenk giyinmiş, cıvıl cıvıl bir sürü insan çimenlerde, gitar çalanlar, iskambil oynayanlar.. Tatilde gibiyiz! Trilyon tane ödevim, sınavım var ama bu bile sinirimi bozmuyor çünkü BAHAR GELDİ!
Ben ilkbaharı böyle dolu dolu yaşıyorum, yılın geri kalanını ilkbahar gelsin diye yaşıyorum işte. Ben baharları aşık oluyorum hep. Belki de baharlara aşık oluyorum emin değilim, hangisiyse çok güzel bir aşk.
Ah, hayat çok güzel. Hava böyle güzelken insanların mutsuz olabilmesini anlayamıyorum. Sevgilin mi yok, ya da ayrıldın mı? Çık dışarı bi etrafına bak, 7 milyar insan var seninle aynı atmosferin altında yaşayan, biri üzdü, kalbini kırdı diye 7 milyarına da küsme! Sonra, bu sıkışıp kalmışlık, hapsolmuşluk niye? Yapmakta özgür olduğun o kadar çok şey var ki, düşünsen. Bir uçurtma uçurmakta özgürsün mesela, bisiklet sürmekte, bir balona binip gökyüzünü dolaşmakta.. İnanabiliyor musun, yollara düşüp hiç durmadan yürümekte özgürsün.Kendi kendine de konuşabilirsin, ağaçlarla, hayvanlarla da. Sokaktan geçen herhangi birine merhaba diyebilirsin. Birini gülümsetmekte özgürsün, ya da kırmakta hayatını mahvetmekte istersen. Ama kırmaya, üzmeye gerek yok bence. Çünkü şarkıda dediği gibi mutlu olmak bizim elimizde.. Ve havalar böyle güzelken mutlu olmak, mutlu etmek güneşle yıkanıp dondurma yemek kadar kolay.

6 yorum:

  1. canım lunam!

    içimi sevinçle doldurdun ve mail kutuna baak bahar tatlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaaa'mmm! Bu yorumdan önce maili gördüm düşün nasıl sevindim!! :)
      Benim içim zaten sevinç doluydu sayende doldu taştıı :)

      Sil
  2. Lunaa :D biz seninle tam zıttız.ben de bu havaları hiç sevmiyorum ya:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya nasıll yaaa nasııl sevmezsiin Volante!!! :D Benim için biraz sev bari :P

      Sil
  3. öyle bi yazı yazdın ki gece gece dışarı atlayasım geldi.

    Hep senin bakış açından görebilsek şu baharı ne gözel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharda herkes pembe gözlüklerini taksın! :)

      Sil