16 Mart 2012 Cuma

Doğumgünü Anıları

Bugün benim doğumgünüm. Doğumgünü yazım geçmiş doğumgünü anılarımdan oluşsun istedim. Doğumgünü benim için her zaman çok önemli olmuştur, sanki her şeyi değiştirmek için bir fırsat, güzel şeylerin olması için en uygun zaman gibi gelir. Hep büyük umutlarla beklerim doğumgünümü. Sanki insanlar da Luna'nın doğumgünü hadi hepimiz ona sürprizler hazırlayalım, pastadan hayatının aşkını çıkartalım ya da ona olan gizli aşkımızı ilan edelim bugün falan diyor. Yani demiyorlar ama ben her yıl üşenmeden heyecan duymaktan vazgeçmiyorum.
Doğumgünümü ne kadar ciddiye aldığımı şunu anlatırsam anlarsınız sanırım.. 5 yaşıma gireceğim yıl anneannem kalp krizi geçirmişti, ankarada ameliyat oldu bizde kalıyordu. Tabi evde hasta var, annemler doğumgünümü kutlamamışlar gününde. Her gün ne zaman olucak ne zaman olucak diye soruyormuşum, annem daha doğumgünün gelmedi, yarın yarın diyormuş. 3-4 gün yarın diye avutulduktan sonra bi anda ateşim çıkmış. Ama öyle böyle değil 40 derece ateşle yatıyormuşum. İyi ki annemin aklına psikolojik olabileceği gelmiş, hemen bana pasta almışlar. Doğumgünümü kutlamışız ve anında düşmüş ateşim. Düşünün, 5 yaşında çocuk doğumgününün ne zaman olduğunu o kadar iyi biliyor ki geçtiği halde kutlanmadığı için üzülüp yataklara düşüyor, yani bu kadar önemli bir şey benim için.
***
Zaten bir doğumgünüyle de yetinmezdim! Önce babaannemlerde, sonra kreşte sonra da sitedeki çocukları çağırıp kutlardım. Evde yaptığımız kutlamalarda evi süslerdik, parlak kağıtlardan kedi merdivenleri yapıp asardık, balonlar şişirirdik. Şimdi düşününce annemi daha da çok seviyorum. Çalışan anne olmak zaten çok zordur, o koşuşturmacada bir de evi süsleyip pastalar, börekler yapıp bir sürü çocukla uğraştırıyordum kadıncağızı. Canım annem benim.:) İlkokul 5teyken de sınıf arkadaşlarımı çağırıp parti yapmıştım, her zamanki işi ciddiye alışımla powerpoint'te davet için küçük kartlar hazırlayıp zarflara koyup sınıfta dağıtmıştım. Ama nasıl bir şanssızlıktır ki sadece 4 kişi gelebilmişti. Hatta en yakın arkadaşlarımdan birinin babaannesi ölmüştü o sabah o kadar şanssızdım! Bir de hem en yakın arkadaşım hem de ilk aşkım olan çocukla küstüm, yani küs değildim de bana aşk mektubu yazdığından beri konuşmuyorduk. Doğumgünüme çağırmıştım ama gelmemişti o da. Ama hediyemi sıramın altına bırakmıştı :)
***
Bir de doğumgünlerinin olmazsa olmazı arkadaşlar tarafından yapılan sürprizler vardır. Genelde o sürprizleri anlayıp anlamamış gibi sevinirim ben hep. Bence herkes anlıyordur yani ne bileyim bir kaç gün önceden fısırdaşmalar, gizli gizli konuşmalar doğumgünü çocuğu gelince susmalar, o gün ekstra garip davranışlar, sürprizin hemen öncesi özellikle kişiyi ortamdan uzaklaştırmaya çalışmalar gayet barizdir yani :D Ama bir defasında gerçekten anlamamıştım, doğal olarak beni en çok mutlu eden sürpriz de o olmuştu. Lise sondaydım, okulda her zamanki minik sürprizimizi yapıp mum üfleyip hediyelerimi almıştım, beklenen bir şeydi zaten ehe. Okuldan sonra dersane vardı, Özgeyle serviste gidiyoruz. Bugün ne yesek falan konuştuk bir süre yanlış hatırlamıyorsam burgerda karar kıldık. Daha çok dersanede bir şeyler yerdik ama sık sık burgera da gittiğimiz için, garip gelmemişti. Sonra tam servisten indik Özge dedi ki "Simk ....daymış, sarhoş olmuş gidip bakalım". Ben bundan da hiç şüphe duymadım çünkü o zamanlar bir birayla sarhoş olurduk ve dersane öncesi Simk'i ayıltmaya çalıştığım, kahve içirip derste konuşma sessiz dur dediğim çok olmuştu. Özgenin dediği yere gelip, içeri girdiğimizde yüzümdeki ifade görülmeye değerdi! Bi anda pasta ve iyi ki doğdun diyen insanlarla karşılaştım. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam, 18 yaş önemli bir yaştır, bu şekilde girmiş olmak çok ama çok güzeldi.
***
Bir de 20 yaşına giriyorum ama 19 diyeceğim çaktırmayın sdlkşjndslkm Olm 20 ne kadar itici, ne kadar sevimsiz yahu ben 22ye kadar 19um bu böyle bilinsin slkdjdlskmYazıyı doğumgünümden 5 gün önce yazdım, o yüzden nasıl bir doğumgünü geçireceğim şu an için bilemiyorum, yine her zamanki heyecanımla bekliyorum gelmesini umarım her şey çok güzel olur!(:
Bu da şarkı!

11 yorum:

  1. nice yıllara!!!

    Ve yine mimlendiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm ikisi için de:)

      Sil
  2. Ahahah Luna'm yaa ne şirinsinn :)
    Ateşi de çıkarmış :)
    Doğum günün kutlu ve kocaman olsun ve herkes sana sürpriz yapmak, seni mutlu etmek için bekliyor olsun, bir daha da hiçbir terslik olmasın ve hiçbir doğum gününde ateşin çıkmasın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah :)) Teşekkür ederiim! Hiç bi aksilik çıkmadı ateşim de çıkmadı :))

      Sil
  3. doğum günn kutlu olsun , yeni yaşının sana istediğin herşeyi getirmesi dileğiyle =)=9 yarın da benim doğum günüm , böyle kendi içimi okurmuş gibi okudum satırlarını =)=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokomell çok teşekkür ederim:)) Kaçırdım ama sen de iyi ki doğdun! :))

      Sil
  4. Ehehe :D 20 bana da sevimsiz gelmiştir hep nedense bilmiyorum :D
    Bu arada doğum günün kutlu olsuuun. Nice yaşlaraa!;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii ama aklın yolu bir! :D Teşekkür ederiiim :))

      Sil
  5. İyiki doğmuşsun bebeişim. Bu arada kesinlikle haklısın 20 çok itici 16yım ve 20den çok tırsıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah bir zamanlar ben de 16ydım.. hey gidi günler.. :P 19 ya 19 ben 19um zaten ne 20si yanii :D

      Sil
    2. bide çook teşekkür ederim :)

      Sil