12 Mart 2012 Pazartesi

Belki

Her zaman o an geldiğinde, "o" geldiğinde doğru hamleleri yapıp doğru sözleri söyleyememekten korkmuşumdur. Aynı otobüsteyken kafamı kaldırmadığım için görememekten, sokakta yürürken ayaklarıma baktığım için ya da. Ama belki de durum hiç bir zaman bu olmamıştı. Belki de sadece o anın gelip gelmemiş olmasıydı mesele. Belki de o geldiğinde sen fark etmesen bile, vücudun geldiğin bilip ona yöneliyordur, bacakların ona gidiyordur, ellerin ona uzanıyordur, dudakların senden habersiz onunla konuşuyordur. Belki o an geldiğinde sen, mantığın, düşüncelerin bir kenara çekilip uzaktan içgüdülerinin yaptıklarını izliyordur, ne olup bittiğine anlam veremeden. Belki de.

Her zaman o an geldiğinde aklım başımdan gidecek, kalbim yerinden çıkacak sanıyordum. Ama belki de ilk görüşte aşk diye bir şey olmamıştı hiç bir zaman. Belki de ben aşığım, aşık oldum diyip durarak O olduğunu düşündüğün kişiye hayaller giydirip kendi rengine boyamak değildi mesele. Ne yaptığını, neden yaptığını bilememekti olması gereken. Hiç hesapta olmamalıydı, aklın ucundan geçmemeliydi son saniyeye kadar. Beynin sevmemeliydi, mantığın kaçınmalıydı yapmak üzere olduğun şeyden. Belki de hayatın akışını değiştirecek bir şey yapmalıydın ama bunu yapacağını kendine bile belli etmeden. Çünkü belli ettiğinde, bir plan yapmış olurdun ve hayat planlarını bozardı daima.
Belki de.
Belki de saçmalıyorum sadece. O'nu hiç bulamama ihtimali aklıma gelmesin diye avutuyorum kendimi belki de. Her neyse.

4 yorum:

  1. bu şey... +

    (eğer bu şey bi şeyse veya bişey daha var mıdır ki buşeyden başka)

    +... ancak bu kadar tatlı anlatılabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parantez içini 5 kere falan okumuş olsam da teşekkür ederim :) o sizlerin tatlılığı:)

      Sil
  2. Belki de anlık yaşamalısın Luna? Belki de bir anda kendini aslında hiç yapmayacağın bir şeyi yaparken bulmalısın ? Ne dersin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak onu yaptım zaten Allie* (:

      Sil