28 Şubat 2012 Salı

Ordan, burdan, şurdan 3

Biliyorum, biliyorum blogu çok aksattım! Okulun ilk haftaları böyle oluyor, napıyıım! Her şey düzene otursun söz, mimleri de yapacağım bloglarınızı da okuyacağıma and içerim :') diye geliyodu nerdeyse cümlenin devamı kasdşmvcnkl Şimdi kısa kısa bişeyler anlatıp gideceğim üzgünüm :/
***
Bir arkadaşım, B. diyelim, hoşlandığı çocuğu anlatıyordu bugün.
B.: Sevgilisi varmış ama yok gibi davranıyo, resmen yazıyo bana yaa
Biz: Bırak sen onu, bugün sevgilisini aldatan yarın seni de aldatır kızım yea bla bla bla
B.: Ama çok entel, çok güzel laflar ediyo çok hoşuma gidiyo..Dün gözlerin yıldızlar gibi, ben uyumadan kapama olur mu, çok karanlık oluyo dedi..
Luna: Kusucam galiba.
O entel değil, sadece feysbukta düşsel avuntulara üye canım :') demek istedim, ama içime attım söylemedim. Bana öyle laflar edicek sevgilinin/sevgili adayının aazını kırarım ben lksdnjvdlkşscm. Ne diyon la ne diyon düzgün konuş! der sonra facebookumu kapatır, telefonumu değiştirir, başka ülkeye taşınırım mümkünse klsdşsdklşjhvckl Ya da vereceğim en olumlu tepki: ahahahaaa çok komikmiş kim yazmış yaa :D (sevgili adayı sonuçta konduramaz insan :/)
***
Sadece sayısal derslerle geçen bir dönemden sonra ilk defa ingilizce dersine girdim. Ve acı gerçeği yüzüme bir tokat gibi çarptılar kdflnjvmdkl Resmen odun sayısalcı mantığına bürünmüşüm! oha!
Soru: Describe the meaning of power with a picture.
Herkes neler yapmış: Halter kaldıran adam, dolar işareti, süper kahramanlar..
Ben naptım: Mitokondri :')
lkdşcmlksdşmvcsdlokmvclkşdsmşmödasvkc Aklıma gelen şey kas hücresi mi çizsem mitokondri mi oldu!! Ben sadece öyle şeyler çizebiliyorum olm, onun dışında çöp adam yani, ama evet bu aklıma ilk gelen şeyin mitokondri olmasının acıklılığını değiştirmiyo deklfcmdck
***
A: Ama sen gerçekten çok güzel giyiniyorsun yani çok seksisin. (Bir kız arkadaşım bir erkek arkadaşıma söylüyor..)
B: Ay teşekkür ederim, bana seksi diyenin kırk yıl kölesi olurum gerçekten
Derin bir sessizliğin ardından..
Luna: Seks kölesi oluyosun anlaşılan..
fkdjndmvkilcsdlkmvidflkm Evet çok eğlendim bunu söylerken, o derin sessizliği bununla doldurduğum için çok mutluyum, yine olsa yine yaparım lisdkmv
Hadi ben kaçtım seviyorum sizii öptüm, bay.

4 yorum:

  1. lafı cup diye oturtmuşsun , karşındakinin yüz ifadesini görmeyi çok isterdim =)

    YanıtlaSil
  2. ahaahaa tatlm gulmekten zor okudum ya:D
    ozellikle
    B: Ay teşekkür ederim, bana seksi diyenin kırk yıl kölesi olurum gerçekten
    Derin bir sessizliğin ardından..
    Luna: Seks kölesi oluyosun anlaşılan..
    bolumune bittim adhajdhakdahdada:D:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaaa :D güldürebildiysem ne mutlu bana :D

      Sil