6 Şubat 2012 Pazartesi

Mimoş 20

Lei'nin Gölgesi mimlemiş çok teşekkür ediyor ve hemen başlıyorum mime :)

1.Sence çok anlamlı bir söz? 
Söz değil de diyalog olacak bu,
-But how can I know who my Soul Mate is?
-By taking risks, risking the failure, disappointment, disillusion.
2. Makyajında olmazsa olmazın?Göz kalemiyle, rimel arasında kaldım
3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Güzel olmak için tüyoya ihtiyacım yok falan diyomuşum fcksdjclksjş aklıma bişey gelmedi şimdi ne desem yalan olur
4. En sevdiğin içecek?Kahve
5. Nefret ettiğin şey?İlgisizlik. Yani ben birini önemsiyorsam, onun bana karşı ilgisiz davranmasına tahammülüm yoktur pek.
6. En çok sevdiğin iltifat?
Sevilmeyen iltifat olur mu bilemedim. Sanırım bir iltifatı sevmem için önemli olan iltifatın ne olduğu değil kimden geldiği:)
7. Favori kitabın?

Bunu uzun süre düşündüm ama hepsi çocuğum gibi aralarında ayrım yapamam lkdsfmvklm Daha okumadıklarım favorilerim şu ara :D
8. Sana görünüş olarak yakın bulduğun bir ünlü?
Ben kimseyi yakın bulmuyorum da bi kere bi arkadaşım şu aşağıdaki bağyana yani Audrey Tautou'ya benzetmişti, bence hiç benzemiyorum ama benzesem baya sevinirdim dlckodflik

 9. Herkesin beğendiği ama senin beğenmediğin bir ürün? Ürün değil de şu Vampir Günlükleri dizisini hiç sevmiyorum, herkes niye o kadar bayılıyo ona yea :/
10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Sayılır mı bilmiyorum ama parfümümü değiştirmek istiyorum, bir türlü istediğim kokuyu bulamadım. Çok severek alıyorum sonra hiç hoşuma gitmemeye başlıyo.
Mimlemeye çok üşendim, isteyen herkes yapabilir :)
***
Tatilin bitmesini hiç istemiyorum, böyle o kadar mutluyum ki :')
Her güzel şey neden bitmeli? Neden bitmek zorunda? Gibi sorular soruyorum kendime. Şu bi hafta hiç geçmese yaaa :')

Not: Blog şeysimi yapan ellerini yer, yapmayı düşünen kafanı kucaklarım Simk'im! Böyle de tatlı arkadaşlarım var kiii (:

13 yorum:

  1. D&G rose the one.
    Dene, taparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Alliee:) denicem mutlaka ^^

      Sil
  2. Audrey Tautou! evettt!!! ozellikle o collage fotografinda! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben benzetemiyorum kuzum ama benziyosam ne ala :) ayrıca o fotoğrafım silindi gitti :(

      Sil
    2. aaa cidden noldu o fotona ya :(

      Sil
  3. Ürün değil de şu Vampir Günlükleri dizisini hiç sevmiyorum, herkes niye o kadar bayılıyo ona yea :/

    hahaha gece egce kahkaha attım tatlı lunam! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok alakasız oldu farkındayım Mia'm da ben dizi izliyodum ondan hehehe:)

      Sil
  4. gayet açık dürüst yanıtlar.
    en önemlisi de ilki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilki benim için çok çok önemli bi söz gerçekten :)

      Sil
  5. deeptone teşekkür ederim en kısa zamanda yapıcam (:

    YanıtlaSil
  6. göz kalemi sürmeden dışarı çıkmam abi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe ben de ben de :)) ama bazen kalemi sadece kirpik diplerine sürüp rimel yapıyorum o da güzel oluyo :D

      Sil