9 Şubat 2012 Perşembe

Be Loved

İnsan hafızası çok garip. Sıkıntılarımızı çok çabuk unutuyoruz sanki. Geçen sene bu zamanlar, gerçek anlamda çok mutsuzmuşum neredeyse depresyon eşiğindeymişim. Ve hatırlamıyorum, ne hissettiğimi,  neden o kadar kötü olduğunu her şeyin. Öyle olduğunu bana hatırlatan blogtaki ilk yazılarım oldu. Boktan geçen bir tatilden, üstümden günlerce çıkarmadığım pijamalarımdan bahsettiğim yazılar. Kardeşim, geçen sene kar yağdığında oynayalım demiştim ben kardan nefret ediyorum git başımdan demiştin dedi. Gerçekten hiç ama hiç hatırlamıyorum.

Düşünüyorum o zamanla şimdi arasında çok büyük farklar yok. O zaman hayatımı mahveden, şu ara aklıma bile gelmeyen bir insanın gidişiyken, şimdi hayatımı güzelleştiren, anlamlı kılan kim bilmiyorum.
Belki bu tatil boyunca doğru düzgün evde oturmama izin vermeyen arkadaşlarımdır, son bir yılda edindiğim yeni arkadaşlar. Ohaa, çok özledim olmmm! diye koşarak sarılacağım insanlar. Beni güldüren, benimle gülen insanlar. Mutlulukları paylaşan güzel insanlar..
Belki her şeyin eskisi gibi olduğunu düşünmemi sağlayan, bana o güveni veren insandır. Yeniden kendini bulmaya başlayan yine buluştuğumuz da bir saniyeyi susarak geçirmediğimiz ikiz. Kötü her şeyin düzeltilebileceğini, çok derin yaraların bile iyileştiğini hissettiren ikiz.

Belki sabah uyandığımda telefonuma gelmiş olan 8934789 mesajın sahibi olan, her sabaha gülerek başlamamı sağlayan insandır. Her zaman gerçekçi olan, ama bunu beni hiç kırmadan yapan Özgüş. Beni saçmalamaktan alıkoyan, ama saçmaladığımda da yanımda olmaktan vazgeçmeyen, saatlerce geyik yapabileceğim Özgüş.
Belki yanında sarhoş olabileceğim, her türlü saçmalığı yapabileceğim ve bundan asla rahatsızlık duymayacağım insandır. Çılgınlar gibi kar yağmasına rağmen ben üzülmeyeyim diye Kızılay'a gelmeyi kabul eden, beni neredeyse anne şefkatiyle seven Simk. Aşık olduğumda bana cesaret veren, hemen evlendiğimizden, çocuklarımızdan bahsetmeye başlayıp beni mutlu eden, kimi zaman tüm saflığıyla beni gülmekten öldüren Simk.

Belki ne zaman arasam, konuşmaya ihtiyacım olsa bulabileceğim insandır. Kimi zaman yanlış anlaşılmalar yaşasak da açıkça konuşmaktan çekinmeyeceğim, beni muhteşem biri'yle tanıştıran Summersmiler. O tatlı insanın günlerimi aydınlatmasını sağlayan Summersmiler.
Bloga yazdıklarımı okuyan, yorum yapan insanlar. Sizler varsınız, sonra.

Ya da ne bileyim, her gün üşenmeden 2-3 saatini bana vermekten çekinmeyen insanlar var.
Tanımadığım halde sevdiğim adamların olması çok güzel, tanıyıp nefret ettiğim adamlar varken. 
Yukarıda bahsettiklerimin hepsi belki de hayatımı güzelleştiren. Zor yolu seçenler onlar. Birini üzmek, hayatını zorlaştırmak çok kolay. Sadece onun hayatından çıkarak bile yapabilirsin. Ama birini gülümsetmek zor, çaba gerektirir, gerçekten içten gelen bi sevgi gerektirir. Zoru seçtiğiniz için teşekkür ederim hepinize. Ben de sizin için zoru seçicem hep.

Hayat bazen çok böyle(:

Bide bazen nefret ettiğiniz insanın size geri döndüğünü görmek de hoş değil ama baya mutlu edebiliyor.

10 yorum:

  1. yani mutlusun bee şanslısın da.
    :)
    nefret ettiğin insanın dönmesi seni nasıl mutlu ediyo be.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyosun zamanında selam vermeyen adam her gün konuşmaya çalışıyo hahaahayt diye gülüyosun öyle mutlu ediyo :D

      Sil
  2. "Tanımadığım halde sevdiğim adamların olması çok güzel, tanıyıp nefret ettiğim adamlar varken."

    Bak burası gerçekten çok hoşuma gitti :)

    Ve yine mimledim~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (:
      Mimi de en kısa zamanda yapıcam (:

      Sil
  3. Mimlendin;D

    Lütfen ilgili büroya uğrayınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeer uğrayacağım :P

      Sil
  4. oo son dediğin olunca egom yükseliyo bayaa kendime güven geliyo falann :D
    çokk güzel bi duyguu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen :D Resmen nihahhahaaa gülüşleri falan atıyorum :D

      Sil
  5. Ne büyük şans değil mi o dostlara sahip olmak. Hele de dostun hatta düşmanın bile olmayanlar seni üzmeye çalışırken onlara sahip olmak (:
    Sevindim senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle (: Teşekkür ederim(:

      Sil