1 Şubat 2012 Çarşamba

Awesome sister is awesome

Uzun zamandır eğlenceli şeyler yazmıyordum artık yazmanın zamanı geldi! Kardeşimin muhteşem anılarından bir derleme yazıcam! Here it goes..
 Vol 1.
Kreşe yeni başlayan kardeşim Havva isimli sınıf annesine isyan ediyor;
-Git başımdan Havanaaaa senden nefret ediyoruuum! (Havva anne diyorlarmış diğer çocuklar kardeşim biraz yanlış anlamış..)
Vol 2.
Yine kreş zamanları..
-Anne bana fosfonyo yapsana, kreşte yapıyolar hep çok güzel
+Nasıl bir şey o?
-Meyve suyu gibi
+Komposto mu?
-Hayır fosfonyo.
Kardeşim uzun süre ısrarla fosfonyo olduğunu iddia etti ama evet kompostoydu.
Vol 3.
Bizim ranzamız vardı kardeşim altta ben üstte yatardık. O uyuyamayınca ben kenardan elimi uzatırdım el ele tutuşurduk, uyku akımı oluyo bak sana gönderiyorum derdim. İnanır uykuya dalardı hemen:) Neyse anlatacağım bu değil biraz iğrenç bişey :D Bazen kardeşimin kendi kendine bir şeyler dediğini duyardım geceleri. Kreşe hoş geldinn, evet sen mezun oldun güle güle benzeri.. Sonra fark ettik ki, sümükleriyle konuşuyormuş.. Evet garip.
Vol 4.
-Abla, 2 tane portakal 3 tane elma 5 tane mandalina 1 tane muz yedim, süt içsem kusar mıyım?
Evet, içti ve kustu.
Vol 5.
Gece 1de kardeşimden mesaj:
-Abla, aklıma hülya avşarın sırt dekoltesi geliyo korkuyorum uyuyamıyorum
+ Ahahahaaa kıyamam :D murat bozun yüzüne odaklan ;D
Vol 6.
Yeni eve taşındığımız gün;
-Abla, ben bu evde yaşadığımız süre boyunca kaç kere çampikçorabak dediğimi sayıcam, bir.
+Ha?
-Çampikçorabak. iki.
-Oldu, görüşürüz.
Bir kaç ay gerçekten saydı sonradan unuttu.
Vol 7.
Bisküvinin kabını açmaya çalışırken,
-Uuuf bi türlü açamadım, allah yememi istemiyo mu acaba?
+Evet, tüm derdi senin bisküvi yememen zaten..
Vol 8.
Bir atarimin olduğu zamanlar, kardeşim daha bebek. Ben oynuyorum o da arkamda oturmuş izliyor. Bir süre sonra sıkılıp gidiyor, bu arada pis bi koku geliyo ama anlam veremiyorum. Derken odaya giren babam;
-Vaayy sahte kaka mı aldınız :D
Arkamı dönmemle kokunun kaynağıyla karşı karşıya gelmem bir oldu. Annem alışsın diye bez bağlamamış, bizimki de yapmış yapacağını.. Evet burda asıl güzel olan babamın tepkisi, sahte kaka almış olabileceğimize hatta öyle bir şeyin olabileceğine ihtimal vermesi.
Vol 9.
Yine küçükken,
Ben: Sen doğmadan önce annemin kaşları yerlere kadar uzundu, saç gibi.
Kardeşim: Yaaa değildir kandırma, sonra nolmuş peki şimdi niye öyle değil?
B: Sen doğunca döküldü.
K: Fotoğraflarda niye hiç uzun değil?
B: Çekilmeden hemen önce kesiyodu, sonra hemen yine uzuyodu.İnanmıyosan git sor anneme.
Evet, gerçekten sordu..
Vol 10.
Sınıfta deney yapılıyor, şeker ve tuz ayrı ayrı ısıtılıyor, ne olduğu gözlemlenecek. Kardeşim yanında muhteşem arkadaşıyla izliyor deneyi.
Arkadaşı: Aaaaa şeker karamelee dönüşüyooo :O
Kardeşim: Aaaa tuz da gargameleee :D
Kardeşim bir sonraki ders fark ediyor ki arkadaşı dediğini ciddiye almış ve deneyin sonucuna tuz da gargamele dönüştü yazmış..
***
Bu seferlik bu kadar olsun. Böyle tatlı bir kardeşe sahip olduğum için çok şanslıyım.. Tabi ki arada kavga ediyoruz ama..O olmasa kar yağdığında dışarı çıkmaya üşenirdim. O zorladığı için çıktım, el ele tutuşup kara yattık, kardanminiayı yaptık. O olmasa sinirlerim çok bozuk olduğunda Marilyn Mansonun kopya kağıdıyla çizip getiren beni gülmekten ağlatan ve rahatlamamı sağlayan biri olmazdı. O olmasa kimse masama "seni cedric 9 yaşına girene, slwester tweety yi yiyene, Tom jerry yi yakalayana kadar seveceğim" yazılı bir not bırakmazdı. O olmasa armut diye mesaj atamazdım kimseye. O olmasa bir parçam eksik olurdu.

Sonradan ekleme: Bunu nasıl unuttum kesinlikle eklemeliyim! Kardeşim annemle babamdan akrabalarımız diye bahsediyo sdlkfjcdl mesela evde yalnızız kapı çaldı, akrabalarımız gelmiştir kapıya baksana falan diyo :D

14 yorum:

  1. heeey ama çok komikmiş. bak ne iyi oldu komikli şeyler yazman. her zaman da hüznlü değilsin işte.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehe evet hep öyle değilim:) arada geliyo napalım:/

      Sil
  2. Yorum yapılcak çok yer var ama herşey son cümlede:) 'Seni ;Cedric 9 yaşına girene kadar,Sylvester Tweety'yi yiyene kadar,Tom Jerry'yi yakalayana kadar seveceğim. '' nasıl güzel bir ifadedir:) Allahtan Coyote Road Runner'ı yakalayana kadar dememiş zira nette yakaladığı videoyu izledim geçenlerde.İçime oturdu:/
    Videosu da burda izlemediysen ama kardeşine izletme:D
    http://www.youtube.com/watch?v=EuE-GpNV0sY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nasıl sevindiğimi tahmin edebilirsin :) Hahaha ben de izlemiştim bunu :D Yalnız kardeşim bunu izlemekten zevk duyar bence tom ve jerryde tom'u tutan bi insan olarak :D

      Sil
  3. süper bir posttu bunun üzerine fosfonya iyi giderdi doğrusu;DD

    Tuzun gargamele dönüşmesi mi yoksa deney sonucu olarak gargamele dönüşmesini yazması mı daha komik emin olamadım;DD

    hüzünlü olma böyle eğlenceli ol her zaman;DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaa kardeşim işte kim bilir nasıl ciddiyetle söyledi çocuk inanmış :D
      teşekkür ederim, biliyorum bu halimi daha çok seviyorsunuz ama ben galiba hüzünlü halimi daha çok seviyorum :D

      Sil
  4. böyle postlarını okumayı özlemişim kuşum. ne güzeldi. özellikle vol 3te sesli kahkaha attım. başı duygusaldı. aayy ne sevgi dolu bi abla benim lunam diyodum. sonuna doğru gülmekten bi hal oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polly'mmm :) Düşün artık ben bu çocukla aynı evde yaşıyorum.. :D sürekli gülmekten ölme halindeyim :D

      Sil
  5. çilek fosfonyosu miam miam.
    :)

    YanıtlaSil
  6. hahaha :D iyimiş Luna'm hep böyle yaz işte :) benim de kardeşim var senin hissettiklerini hissediyorum.olmasadı,olmazdı :)

    YanıtlaSil
  7. Allahımm bu nasıl bir maymunluk, senin o kardeşini yerimm yaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne maymun! :)) Şebeklikleri bitmiyo :)

      Sil