8 Ocak 2012 Pazar

Saçmalamak-bilmemkaç

Zaman buzdu.
Basıp basıp kaydın.
Kayıp kayıp gözümden düştün .
Hani hazin masallarda biri biri için feda edilirdi hep?
Biz kimi feda ettik, kim kime yenildi?
Kim daha önce vazgeçti?
Önemli mi?


Ben çaydanlıktım, sen içimde kaynayan çay.
Yoksun sen, boşum ben.
Sen içimi soğutunca başladı çayla ilişkim aslında.
Kettleda su ısıtıp, poşet çay içiyorum.
Gerçeği gibi değil ama içim ısınıyor zaman zaman.
Ama zaten hep ben çabaladım seni sıcak tutmak için, sen çaydın.


Tüm satırlar yalan mıydı, peki yani?
Ben hep yalan söyledim.
Ama sen.
Sen o değilsin sanki.
Başka biri.


İçimi titreten bir rüya var mesela, dün gördüm.
Sen gerçektin, ama içimi titretememiştin.
Sabırlı olamadığım şeyler var.
Seninle konuşmak için günlerce beklerdim.
Bi keresinde elim sıcaktı biliyor musun, mesela.
Senin hiç zamanın yoktu böyle şeylere.
Zaten karşılaştırmalar yapıp durmanın anlamı var mı?


Ama bir aşk vardı.
Gitti.
Bitti.
Bittik biz.
Sahi biz ne kadar "Biz"dik ki zaten? Biz. Uzay boşluğunda gezinen üç harf. İşte o kadar. Biz'den bu kadar.

8 yorum:

  1. ''ama bir aşk vardı.
    gitti.
    bitti.
    bittik biz.
    sahi ne kadar bizdik ki zaten?'' güzeldi Luna..

    YanıtlaSil
  2. bu mu saçmalamak Luna?
    "Kettleda su ısıtıp, poşet çay içiyorum.
    Gerçeği gibi değil ama içim ısınıyor zaman zaman."

    ben bu benzetmeyi sevdim. Sen hep dökül böyle:)

    YanıtlaSil
  3. Volante, teşekkür ederiim..

    Bal'ım, ne biliyim hiç düşünmeden yazdım, bölümler arasında tam bi bütünlük olmadı ama çok şey anlattım, sen de ne demek istediğimi anlamışsın zaten :) teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. yalnız züper-ultra-mega saçmalamışsın ve ortaya harika bir eser çıkmış;D

    YanıtlaSil
  5. Luna'mmmm yine cok guzel yazmissin ve bu yazin hakkinda bol bol yorum yapabilirim aslinda ama icim cok doldu, seni simdiden cok ozledim kuzucum uzun uzun bi yazi yazicam bu gecen 4 5 gunde olan olaylar hakkinda, bensiz eglenceye devam! :)

    YanıtlaSil
  6. enes, hahaahaa teşekkür ederim saçmalamak da üstüme yoktur :D

    Summersmiler'ımm, yorumlarını sonra alırım teşekkür ederiimm:) ben de seni özledim şimdiden, sensiz eğlence de yok pek :( ders ders ders :(

    YanıtlaSil
  7. sen heep saçmala ki o zaman lunam (yakında dönücem sana hehe)
    muck!

    YanıtlaSil
  8. Miaa'mmm! bu dönücem'li yorumlarına bayılıyoruuum :)) süpriz gibi pıt diye çıkıyo ehe:)) :*

    YanıtlaSil