15 Ocak 2012 Pazar

Marslı Bi Kız'ın 1.yılı

Bugün tam bir yıl oldu.
Bir yıl içinde mutsuz Luna yazdı kimi zaman, kimi zaman öfkeli, kimi zaman kırgın. Ama sanırım en çok da aşık Luna konuştu.
Ve tam bir yıl sonra bugün baktığımda, o aşık kızı bulamıyorum. Mutsuz değilim, öfkeli değilim, kırgın değilim, mutlu değilim, neşeli değilim, hiçbir şey değilim sanki. Ya da daha doğrusu hiçbir şeyim. İçi boşaltılmış gibiyim.
Hissedebildiğim tek şey sıkılmak. Sabah kalkıyorum ve sıkılıyorum. Kahvaltı yaparken sıkılıyorum. Ders çalışmam gerekiyor, sıkılıyorum. Boş boş bilgisayara bakmaktan sıkılıyorum. Şarkı açıyorum, hep aynı şarkılar çalıyor, sıkılıyorum. Ders çalışırken sıkılıyorum. Uyurken bile sıkılıyorum. O kadar çok sıkılıyorum ki nefes alamıyorum.Bir de özlem var bir anda geliveren, pişmanlık duyduğum, onu görmezden geliyorum.


Hayır, hayır. Baştan alıyorum.
Ve tam bir yıl sonra bugün, dışarısı bembeyaz. Kar bütün siyahların, kahverengilerin, tüm o karamsar, sıkıcı renklerin üstünü örtmüş. Odam karanlık, perdeler açık. Gökyüzü neredeyse aydınlık, gecenin bu saatinde. Tam bir yıl sonra bugün, kar lapa lapa yağmıyor, pudra şekeri gibi yağıyor. Mutluluk yağar gibi.
Aslında pencerenin önünde oturup seyretmektense dışarı çıkmak istiyorum. Yere uzanmak, soğuğa aldırmadan. Karların yüzüme tane tane düşüşü. Buzdan öpücükler. Benim de üstümü tamamen kaplayana kadar kalayım istiyorum öylece. Sıkıntımı örtsün, boşluğumu doldursun kar.

Bugün blogumun ilk yılı doldu. Tam 103 izleyicim var, 3-5 kişinin bakacağı bir günlükten öteye gideceğini düşünmemiştim bile. Koca bir yıl boyunca bir şekilde yanımda oldunuz, çoğaldınız, beni de çoğalttınız. En sıkıntılı anımda bile yazılarınızı okuyup gülümsedim, zaman zaman hüzünlendim. Başka başka pencereler sundunuz bana. Öyle işte iyi ki varsınızı hepiniz.
Marslı Bi Kız'ın 1.yıl dönümü kutlu olsun. Daha mutlu daha aşık yazılara.. (:

Küçük bi ekleme: Şimdi dışardan geldim, ellerimi hissedemiyorum, burnum kıpkırmızı, her tarafım ıslak ama karların altında yattım. Öyle öyle öyle güzeldi ki! Mutluluk yağıyooo, hadi herkes dışarıııı!! :) Bide eve çılgınlar gibi üşüyüp, gelip sıcacık bi kahveyle, harry potter okumaktan daha huzurlu bişey yok bu dünya üzerinde.

13 yorum:

  1. Sıkılma, üzülme, daralma..
    Mutlu ol onun yerine. İnsan ömrü ne kadar ki zaten ? ;)

    YanıtlaSil
  2. nice 1 yıllaraa Luna*m :)
    kar topu oynadıktan sonra ellerin soğuktan kaşınıyo gibi oluyo ya bi garip oluyo.İşte kışın tek sevmediğim yanı bu :)

    YanıtlaSil
  3. Kısaca Fd, olucam olucam az kaldı :)

    Allie* çok haklısın, bu durum elimde olan bişey değil ama iyi olucam :)

    Volante'mmm teşekkür ederim:)
    Evet ya nerdeyse acıtıyo soğuk, benim de kışın sevdiğim tek yanı kar, büyülüyo her seferindee (:

    YanıtlaSil
  4. nice yıllara ve şimdi blogger melekleri mumları getirdi şimdi üff de;DD

    YanıtlaSil
  5. ehehee çok sevindiim! ne tatlısınıız hepiniiz :D

    YanıtlaSil
  6. bir yılın şerefine karlarda yatmak ne güzel. daa çoook olsun okurun. bir yıl sona belki artık şu aşkından yazmazsın unutursun.
    :)

    YanıtlaSil
  7. hissettim okurken o soğuğu ve sonrası sıcaklığı :) kutlu olsun 1.yılın hep yaz, gülümse, yılma öperim çok :))

    YanıtlaSil
  8. deeptone, belki mutlu bi aşk bulurum onu yazarım! (:

    Bal'ım, teşekkür ederimm ben de öpüyorum çok çook :)))

    YanıtlaSil
  9. marslıkızım, luna'm, ilk göz ağrılarımdan canım. 1 yıl olmuş ha? ne güzel ve ne hızlı!!

    baştaki üstü çizili cümleleri görmemzlikten gelip diğer bölüme odaklanıp oleey diyorum! :)

    nice yıllara canım muck :*

    YanıtlaSil
  10. Mia'mm beniiimm! ilk göz ağrım dedin ya resmen duygulandım (:
    hep birlikte nice yıllaaraaa :*

    YanıtlaSil
  11. izmirde kar yok amaaa...

    blogunla ilk yılı paylaşmak çok güzeldi cidden ama zaman geçtikçe ilişkiler gibi o da sıkıyor. sana kötü yorum yapmıyor, giysilerine karışmıyor, kıskanmıyor ve sadece ilgi bekliyor ama o da bir zaman sonra sıkmaya başlıyor (bana oldu) 22 gün sonra tekrar yazı yazıcam bende en kısa zamanda... sakın ihmal etme sonradan geri dönmek çok zor :( inşallah blogunu hep yazarsın ve hiç sıkılmazsın :)

    daha aşklı daha mutlu 1 yıl daha geçir inşallah (üstü çizili bölümü okumaya gerek duymadım, lazım olsa çizilmezdi dimi ama??) :))

    karın kıymetini bilin, burda hala kar yok :( olmayacak da...

    YanıtlaSil
  12. bidüşün, ama ama amaa ne tatlı bi yorum bu böylee (: haklısın blog gerçekten öyle! ben de yazın yaşamıştım öyle bi dönem bişeyler yazıp yazıp siliyordum, toparlayamıyordum falan ama atlattım umarım bi daha olmaz! Bugün yarın ben de yeni bi yazı yazıcam, biraz başladım ama sims3 konsantremi bozdu :P
    aah aah kar öyle güzel bişey ki! Ankara gibi gi bi kenti bile pırıl pırıl yapıyo(: izmirde yoktur tabi buraya geel (:

    YanıtlaSil