24 Ocak 2012 Salı

Depresyon-2

Görünmeyen eller içimi sıkıyor.
Görünmeyen eller içimin boğazını sıkıyor.
Dünyanın en kötü şeyi sevememek, bilmezsiniz. Beni üzenlerden uzak durmamı, onları unutmamı söylersiniz ya, onlar da olmayınca ben hiçbir şey oluyorum. Sevebildiği kadar yaşayanlardanım ben.
"O" bir yerlerde yaşıyorken, benim onu sevmiyor olmam çok anlamsız. Ama sorun bu bile değil. O'na yakın'lar, O olabilir'ler bile terk etti kafamı. Ve aynada..Bu aynada yine kimse yok. Diyor iç seslerimden biri. Boğazıma düğümlüyorum sesi, susturuyorum. Yutkunamıyorum belki düğümleri, ama kimse anlamıyor en azından mutsuzluğumu.

Mesela böyle biri olabilirsin.
Yoo, hayır ağlamıyorum sadece gözüme
bir şey kaçtı
İmkansız bir şey istemiyorum. Sadece sevmek istiyorum. Sadece yine telefonum titreştiğinde heyecandan karnım ağrısın istiyorum, ellerim titresin tuş kilidini açarken. Sırf Sen'i görebilme ihtimali olduğu için sevinçle yataktan fırladığım günler olsun mesela.Sen öyle biri ol ki gördüğümde geri kalan her şeyi unutayım. Konuşurken yüzün dışında bütün dünya kararsın yok olsun yine. Tesadüfen Sen'i gördüğüm için güzel geçen günler olsun. Bir şarkı dinlediğimde hissetmek istiyorum eskisi gibi, Sen'i düşünmek istiyorum her kimsen. Bana dinlemem için şarkılar gönder sonra. Yanındayken ellerim sıcak olsun istiyorum, Sen. Bana gel, bilmezsin ama iyi bir dinleyiciyimdir, canın sıkkınken. Benim kötü günlerim olur, nedensiz üzülürüm. Sen ol ki, öyle günlerde huzur bulayım. Gel, çöz düğümleri serbest bırak. Gel, çek içimi sıkan elleri. Gel, her neredeysen.
Ne söylemen gerekiyorsa onu söyle, dinlerim ben. Kim olman gerekiyorsa o ol, biliyorsun Sen'i seveceğim ben. Nerede olman gerekiyorsa orada ol, bana yerini söyle sadece ki orda karşılaştığımızda doğru anda kafamı kaldırabileyim. Ne yapman gerekiyorsa onu yap, eleştirmem. Sadece, sen Sen olurken yanımda ol, izin ver Sen'i sevmeme. Sana yetmeme izin ver. Herhangi bir şey olalım, ne istersen. Her şey olalım, inan zor değil beni sevebilirsen. Belki daha tanımıyorum seni, belki tanıyorum ama bilmiyorum Sen olduğunu, belki biliyordum ama unuttum zamanla, belki hep yanlış anladık birbirimizi, belki hiç düşünmedik birbirimize Sen olabileceğimizi ama Sen'i çok özlüyorum ben.
Çok belki. Çok ihtimal. Ve çok umut aslında, ama ben umut falan hissetmiyorum.
I'm looking for love this time, sounding hopeful but it's making me cry.

11 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ben de bi ara bu dönemdeydim ya biri olsun da seveyim,onun için ağlayım diyordum,geçti.

    bi yerlerde bekliyorlar ama nerde..ah bi bilsek

    YanıtlaSil
  3. Volante'ye katılıyorum kii dur bi zamanla düzelir her şey. hem marslıbikızım sana bugün yarın mailimi atıcam seni çok özledim çok!

    YanıtlaSil
  4. Volante'm, umarım benimki de geçer baya can sıkıcı bi dönem :/

    Mia'mm! Düzelsin artık :( Ben de seni çook ama çoook özledim 4 gözle bekliyorum mailini! :))

    YanıtlaSil
  5. akıl ile kalp arasında neşeli günlerdeki ziya gibi kalmak demiştim. Öyle bişeydi işte :) biraz daha uzun. :)

    YanıtlaSil
  6. Kısaca Fd, siz böyle güzel yorumlar yapınca saçma sapan üzüyorum kendimi diyip gülümsüyorum :) iyi ki varsınız teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. üzülmeye değer tek şey aşk. Ama üzme sen Kendini .

    YanıtlaSil
  8. evet aşk için üzülmeye değer, ama aşk için beklemeye de değer :)

    YanıtlaSil
  9. Luna, boş yere demeyelim de.... Biraz erken üzüyorsun kendini. Daha geçenlerde kullanmıştım bu tabiri, ne garip. Hayata geç kalmak ve erken başlamak. Geç kalmadığın, açık... Ama belli ki O'nu henüz bulamadığın için erken başlamışsın. Erken başlamak, bir şeyleri bu kadar planlamak insanı yorar.
    Çünkü kurdukça, kafanda öyle mükemmel bir ilişki yaratacaksın ki en ufak sorunda hayal kırıklığı yaşayacaksın. Hayal kurmak yerine git, gerçeğini ara derim.
    Hem daha somut olur :)
    Ama kararın ne olursa olsun, sıkma ve bıktırma kendini. O geldiğinde, seni böyle mi bulsun istersin ?? ;)


    Bu arada, mimledim seni. Konu eğer gaf ise, affola..

    YanıtlaSil
  10. lütfen depresyona girmeyiniz sonra tıklım tıklım oluyor iğne atsan birisine batıyor canı acıyor sonra;DD

    Game of Thrones'tan tanıdık geliyor sanki..

    YanıtlaSil
  11. Allie*, o kadar o kadar güzel açıklamışsın ki durumu..bundan sonra kendimi üzmeden önce bu yorumunu düşünücem:) Çok teşekkür ederimm
    Mim için de ayrıca teşekkür ederim hemen bakıcam, yarın yaparım büyük ihtimal :)

    enes, Game of throneeess muuuuuuuuu? (gözlerim dolu dolu. 2 günde bitiverdi :/)

    YanıtlaSil