29 Ocak 2012 Pazar

Aslında mim postunu silmeye gelmiştim ama yorumlarınızı görünce silmedim. Kendimi attention whore gibi hissettim, neyse işte bu da konuyu değiştirme postu olsun.
Bu ara hep kar yağıyo ya, şöyle bişey olsun istiyorum:

Belki de olur. Çünkü o elini uzatmaktan çekinmez hiç.


I feel good, in peace with him. But how long will he keep coming? Will he come till that he sees me, hiding in me? We both like playing games, acting. Can he find out that and admit playing with me one day?But how he easily comes and he easy goes.. How can i be sure that he won't let me down? How can i know he will love me when i couldn't even know if i will love him?


Maybe, i should just let him hold my hand and see what the future brings us. Simple and natural.

6 yorum:

  1. happines is a train. You must know how you wait it.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i wonder when that train will come to my place :/

      Sil
  2. hiç de öle düşünmedik.

    go with the flow diyosun yani.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki o zaman
      Evet deepcim aynen öyle yapmaya çalışıyorum :)

      Sil
  3. don't worry ne oliyi eskimiş postları silmeyin arşiv yaparsınız;DD

    YanıtlaSil
  4. haha tamam silmiyoruz :D

    YanıtlaSil