10 Aralık 2011 Cumartesi

Toplu Taşıma Araçları Maceralarım-1

Bilgisayarım bozuktu, yoktum buralarda. Hiç uzatmadan konuya giriyorum o yüzden:) Umarım beni özlemişsinizdir :D
Vol.1
Geçen sene bi gün Simkle okuldan çıktık, okulun kapısından otobüse bindik. Ah binmez olaydık! İkili ikili karşılıklı koltuklar var ya onlardan ikisi boştu, karşıda da bi amcayla bi teyze oturuyo. Kimsede oturmamış dedik, sevinip oturduk. Ah oturmaz olaydık! Amcanın bizim koltuğa yönelişimiz ve oturuşumuz anındaki o sinsi sırıtmasından bari şüphelenmeliydik! Bu okulda mı okuyosunuz? dedi evet dedik, ah demez olaydık! Başladı ingilizce konuşmaya! Evet, evet yanlış duymadınız, ingilizce konuşmaya başladı, herkesin türk olduğu, türkçe bildiği bi otobüste. Ama nasıl kasıyo, nasıl zorluyo. Biz hımm:) falan diyoruz ayıp olmasın diye amca susmuyooo! Bütün hayat hikayesini dinledik in english tabi :/ O 15 dakikalık yol saatler sürdü sanki.. Arada toplumsal mesajlar veriyo falan amca. Biz hala hımm:) lıyoruz. En son başka bi arkadaşımız bizi kurtarmaya geldi, sınav nasıldı falan dedi amca ona sardı bu sefer. İnanmıcaksınız kız ilk durakta indi otobüsten. Düşünün amca nasıl bezdiriciydi.. Ama biz bütün yol katlandık, sabrettik :/ Ne kadar iyi kalpliyiz :')

Vol.2
Yine geçen sene bi gün okuldan geliyorum, bu kez olay metroda vuku buluyor..Oturdum, kulağımda kulaklığım falan. Amca,teyze falan 3-4 kişi geldi yanıma. Amca bana döndü "Do you speak Turkish?" dedi..Olm sizin bu bizi ingilizce konuşturma çabanız ne? Tamam, geçen sene hazırlıktık falan da ya napıyosunuz siz allaaaşkına? Ben gayet esmer bi insanım hani yabancı tipi de yok. Yeeess:S dedim aynen suratım böyle ama."Afferriiin!" dedi amca. Ama öyle bi ifadeyle söyledik ha benim koçuma dedi sanki.Anlam veremedim ööyle baktım suratına :/ Sonra ankaraya bincekmişler zaten yannış gelmişsiniz siz dedim tarif ettim gittiler. Hayat garip.

Vol.3
Bu da bu seneden bi olay..Sabahın köründe otobüsü askerdeki nişanlısını bekleyen bi kız gibi bekliyorum adeta. Her sabah kalın montuma bakıp bu çok kışlık yeaaa diyip inceyi giydiğim için donuyorum tabi. Çok kışlıkmış! Nolcaktı lan aralıktayıız? Daha ötesi yok bunun,canım benim sanki eylülde,ekimdeyiz. Neyse işte otobüs geldi aşkla bindim. Paso sordular, geçen seneki pasom var ya gösterdim hemen. Şoför ne dedi dersiniz? "Ben söylemeden gösterin ama.." Bi an idrak edemedim, ha ne? Ne?! Nee?! NEEEEE?! oldum. Ama ben söyledikten sooora anlamı kalmadıııaaaaa diye atar yapan otobüs şoförü?!!!! Sanki evlilik yıldönümümüzü unuttum la ne diyon sen? Ben söylemeden gösterin nedir? Bu nasıl bi şaka, sizin amacınız ne sevgili ego çalışanları:( Valla şizofren,paranoyak, manyak bişey oldum sizin yüzünüzden olm. Ve zaten o an bitti otobüsle aramızdaki herşey. Hey allahım! dedim geçtim oturdum..

Vol.4
Bunu da yenilerde, dolmuşta yaşadım. Dolmuşa kokoş bi teyze bindi, o tipinden anladım bi problem çıkarıcağını zaten beklemeye koyuldum. Ve çok beklememe gerek kalmadan bombayı patlattı, şu şekilde;
Şoföööörr beeeğğyy dolmuşta bişey kokuyor, kahve gibi.. En arkadan nasıl bağırıyo ama. Kulağımda kulaklık var yine tabi ki, 15 dakikalık şikayetinin çoğunu duymadım. Ama çok söylemek istedim, nolmuş yani? haa nolmuş teyze kahve kokuyosa kokuyo, vats yor pırablım teyze? -bakınız herkes yabancı muamelesi yapınca havaya girmişim dklfgjfd- Kahve bu sonuşta yahu, biri yeni çektirmiştir kokar? Bi tiki ablamız starbuckstan alıp dolmuşa binmiştir kokar? Şoför dolmuşta içmiştir kokar? Niye bu kadar büyütüyosun teyzecim, canımın içi. Hayır başka bişey koksa napıcaktın acaba? Senin problemin ne biliyo musun canım teyze, popocuğunun o kokoş kafacığından daha büyük olması. :/

Şimdilik aklıma gelenler bunlar:) Umarım eğlenmişsinizdir! Ben otobüs-metro-dolmuş üçlüsünü kullandığım sürece devamı gelecektir. :) xoxo,toplu taşıma araçları mağduru luna.

9 yorum:

  1. vol 1 için;
    ya yazık adam demek yeni öğrenmiş ingilizceyi heves etmiş anlatmış hayat hikayesini ahaha
    vol 2 için;
    o amcaya cidden diyecek lafım yok ya ahah. ama oluyo yani tipinde bariz biçimde "ben türküm" yazsa da sen yabancı mısın sorusu geliyo :D
    vol 3 için;
    o şoför daha uygun bi cümle bulamazmış ya o ne öyle cidden triplere girmiş orda kendi kendine yazık garibim ergen anlaşılan ahaha
    vol 4 için;
    o kokoşların saçlarından tutup camdan sallandırasım geliyo ya. bi kahve bu kadar abartılır mı? onların o hepimizi tıkayan ağır parfümlerine biz laf etmezken onların konuşmak ne haddine? bak kızdım şimdi o teyzeye. biri "çok rahatsız oluyosan taksiye bin" falan deseymiş keşke ah ah nerde öyle cengaverler ahh ahh

    ben baya eğlendim okurken ya :D -bu arada bende ödülün var ama ben sana haber vermeyi unuttum :/

    YanıtlaSil
  2. ahahah süperdi yaa! çok eğlendim luna'm cidden ya :D ah şu amcalar teyzeler yok mu? ne desek az ;)

    kokoş teyzeciğimizin sorununu iyi çözmüşsün asdfghjk

    polly

    YanıtlaSil
  3. seymsomething, yorumuna bayıldım :D cidden ergendi galiba o şoför!! :D
    teşekkür ederiimm hemen bakıcam, normalde görürdüm de bayadır yazılarınızı okuyamadım hiç :/

    Polly'mm eğlendirdiysem ne mutlu bana! son yazılarım fazla karamsar olmuştu iyi oldu bu:)

    YanıtlaSil
  4. kokoş teyzeler bi alem zaten, ayrı bi inceleme konusu :D

    YanıtlaSil
  5. ben eğlendim eheheh :D
    bugün de ben metrodayken kitap okuyorum,iki amca bindi.Önümde vırvırrvır konuşuyolar.Bi de bağıra bağıra konuşuyolar.Sonra yanıma amcalardan biri oturmuş,farkında değilim.Diğer adama dönüp konuşuyor,ama diğer adamda benim tarafımda olduğu için adam bana dönmüş de sayılıyo (anlatabildim umarım :D) amca dedi ki ''Gidip banyoya gireyim.'' Ben kaldım.Bana mı diyo lan bu?diye ters baktım anladım ki aralarında konuşuyolarmış :D:D
    Neysee çok uzattım :)
    Luna'cım sana ödülünü verdim,gelip alabilirsin ^_^

    YanıtlaSil
  6. tüm volümler süperdi alla volümden eksik etmesin;DD

    En azından eğlenceli olmuş..

    Her gittiğin yerde Erasmus öğrencisi gibi olmuşsun;DD

    YanıtlaSil
  7. Bal'ımm artık yorum yapabiliyosuun! :) haklısın yaa insanlıktan ayrı bi sınıfta onlar :D

    Volante'm, amca da bi garipmiş yani arkadaşına diyosa bile niye böyle bişey der ki insan durduk yere :D ayrıca ne uzatması! uzun yorumları çoook seviyoum :) ödüle de hemen bakıcam :)

    enes, evet resmen Erasmus öğrencisi muamelesi görüyorum :D ama haklısın en azından bloga malzeme çıkıyo :D

    YanıtlaSil
  8. Lunaa ! Dün senin yorumunu okudum ya hani otobüste paso göstermen için ''Ben söylemeden gösterin ama.'' demişler ya.Ben otobüs kullanmam,metro kullanırım.Kırk yılda 1 binerim otobüse.Bugün de Eryaman'a gittim ve kartımı bastım şoför ''Ben göster demeyince göstermicen di mi?'' dedi.Adama ters ters baktım geçtim yerime.Aklıma sen geldin. :) :D

    YanıtlaSil
  9. Kesin aynı şoför ya! :D etrafta gezinip trip atıyo :P Ya da bütün şoförler kafayı yemiş :)

    YanıtlaSil