15 Aralık 2011 Perşembe

şıpıdık günlerim oldu.

Yine sınav dönemi. Yine alt üst olmuş sinirler, tavan yapmış stres, ve kafayı bulmuş duygularla mahvolmuş bir haldeyim. Küfür etmek en büyük mutluluğum haline geldi. Bide BU inanılmaz sakinleştiriyo beni. Tanrı sizi kutsasın genşler, you're doing it right.

BİDE,
Acelem olduğunda farkında olmadan içimden bas gaza aşkım bas gaza'yı söylüyorum. Bilinçaltım, şoförün benim telkinimle gaza gelip hızlı gideceğini düşünüyor olmalı. Tutmayın intihar edicem ben. Öptüm, bay.

8 yorum:

  1. kendimle konusurken bende öyle diyorum bazen. Beraber intihar edelim
    :D

    YanıtlaSil
  2. dfghjkl o bas gaza durumu ben staja dolmuşla staja yetişmeye çalışırken aklıma geldi ve koptum şu an :D o sınav dönemi geçtiğinde oluşan rahatlamayı düşün, mikemmel

    YanıtlaSil
  3. bitti sanmistim sinav doneminin :(

    YanıtlaSil
  4. marslı bi kız'ım geliyorum az kaldıı. hala yazamadım ama yoğundum yakında posta kutunca ;)

    YanıtlaSil
  5. Pingocuk, insan cidden yaşamak istemiyorum bunu fark edince :D
    Kısaca Fd, teşekkür ederim!

    Bal, aaah evet sabırsızlıkla bekliyoruumm! ayrıca yalnız olmadığıma sevindim :D

    SummerSmiler, bitmişti 2.ler başladı ://

    YanıtlaSil
  6. Mia'mmm teşekkür ederim mim için yapmaya çalışıcaam ve postayı da sabırsızlıkla bekliyoruuuummm :)

    YanıtlaSil