24 Aralık 2011 Cumartesi

Mimoş- Yeni yıl!

Sınavlarım bitti! Finallere kadar kitap kapağı açmamayı düşünmekteyim. -skhjıkdfl eminim kitaplarımda böyle düşünüyordur..-3-4 tane mimlendiğim halde yapamadığım mim oldu ne yazık ki vize dönemiydi, bilgisayarımın bozulmasıydı derken. Ve inanın unutmasam yapıcaktım yine de düşünüp, mimleyenlere çoook teşekkür ediyorum. Blogger ödüllerinde bana ödül verenlere marstan öpücükler ve sevgiler yolluyorum! :) Onu herkes çoktan yaptığı için yapmıcam, izlediğim herkes Marslı bi kızdan ödüllü saysın kendini!
Son mime gelirsek, bu bir yeni yıl mimi..Hiç bıkmadan usanmadan yeni yıldan hep güzellikler bekleyen biri olarak tam da ihtiyacım olan şeydi bu mim!
Mia'm ve sevgili adaşım Lunarita mimlemiş, teşekkür ediyorum, mimlediği halde unuttuğum varsa da özür diliyorumm
Mim konusu: Yeni yıldan istediğimiz 12 şeyi-ki burda sınırsız seçim hakkına sahibiz- yazıyoruz ve bu mimi 12 kişiyle paylaşıyoruz.

Yazıp kaldım. Amma zormuş yahu, gerçekten olucakmış gibi ciddiyetle düşünüyorum (: Neyse başlıyayım bakalım gelir devamı..
Sevgili 2012,
Gerçekten tatlı bi yılsın ve bana güzellikler getireceğini umut ediyorum..
1) Senden öncelikle aşk istiyorum.  Birbirini hiç tanımayan iki ayrı insanın söylediğine göre bana aşk getirmeye hazırlanıyormuşsun, buna gerçekten inanıyorum, umarım getirirsin! Ama aşk istiyorum diye bana acı çektirme nolur 2012, beni yerden yere vurucak bir aşkı kastetmiyorum, ayaklarımı yerden kesecek bir aşk bekliyorum.
2) İkinci dönem ya seçmeli ders olarak şan alıyım ya modern danslara başlıyım istiyorum! 2012 lütfen şan seçmelerini geçeyim! Diğer ihtimal bana bağlı biliyorum daa, üşenmememi sağla 2012cim :')
3) Annemle avrupa turu hayalimiz gerçekleşsin istiyorum. Kardeşim onu götürmeyeceğimiz için küsmesin.
4) Bu yıl yakın arkadaşlarımla aram hiç bozulmasın, hep mutlu olalım. Sınavlar bittiğinde hemen birbirimize koşalım hep. Bölümdekilerle de bütünlüğümüz hiç bozulmasın, etkinliklerimiz sürüp gitsin -okulda kalıp film izleme, izcilik yapma, en kötü ders iptalse hadi kemotaksis! diyip yemek yemeye koşma vb..-
5) Ailem ve arkadaşlarım sağlıklı ve mutlu olsun!
6) Milli piyango da çıksa fena olmaz hani.. Sanırım yeni yıl mimini yapan herkes bunu diledi, blogger camiası olarak zengin olucaz :P ehe ya valla büyük ikramiyede gözüm yok bi 10bin- 20bin çıksın nolur dskfhndsşlk
Hem eğitimim için kullancam yeeaa :')
7) Bu sene çok güzel filmler, kitaplar ve albümler çıksın ama çok fazla da çıkmasın! Hepsine yetişemezsem üzülürüm
8) Sınavlar artık yormasın, bilgiler ben uğraşmadan kafama girsinler ya da sınavlara kafam girsin skdljfdkljfd -bknz: bi yerden sonra dileklerin suyunu çıkarmak.-
9) Hogwarts'a çağırılma mektubum 9 yıl gecikmeli olarak gelsin, olmadı orta dünyaya bi kapı açılsın Léo'yla arada gidip gelelim, olmadı insanların düşüncelerini okuma yeteneği geliştiriyim ya da görünmezlik pelerini bulayım, ya da zamanı durdurma şeysim olsun ya da vampir hayalet falan bişiyler olsun bi atraksiyon olsun. üüff tamam bari pokemonlar gerçek olsun yea :')
10)
Annem bana bu köpekten alsın! Ben onu seviyim, oynıyım, gezdiriyim, seviyim, oynıyım, seviyim, seviyim, seviyim, seviyim, seviyim, seviyim ,seviyim, seviyim, seviyim!
11)  Tam yeni yıla girerken süpersonik bişey olsun, hep hayalimdir böyle bi mesaj gelsin falan ne biliyim, hiç unutmıcağım bişey olsun işte.
12) Son olarakta, blogum hep okunsun, okuyan herkes -öhö okumayana yok -_- -
çok mutlu bir yıl geçirsin..(:
En azından içlerinden bi kaçını gerçekleştirmen dileğiyle 2012, sevgiler.. İmza: Marslı Bi Kız.

Ben secret olayına inanıyorum, o yüzden hepimiz gerçekten içten bi şekilde dileklerimizin gerçekleşeceğine inanalım, evrene pozitif mesaj gönderelim ehe. Yine herkes yaptığı için mimlemiyorum, isteyen herkes benden mimli saysın kendini.

7 yorum:

  1. 'Kardeşim onu götürmeyeceğimiz için küsmesin.' hahah inanabilirsin KÜSECEK :D
    hogwartstan mektubu sanirim herkes bekliyor:D

    YanıtlaSil
  2. O köpeği yerimmm !
    Umarım kabul olur tüm dileklerin.. :)

    YanıtlaSil
  3. Pingocuk, haklısın galiba küsmemesi gibi bi olasılık yok :D o mektup gelmeliydiii! :D

    Allie, dimi dimii dünyanın en şapşalişko tatlişii! teşekkür ederim umarıım (:

    YanıtlaSil
  4. ayyy bayıldım avrupa turuna!

    bütün dileklerin olsuun hepsi hepsi olsun :)

    YanıtlaSil
  5. ne şirin dilekler bunlar böyle umarım hepsi olur Luna'm:)

    YanıtlaSil