1 Aralık 2011 Perşembe

İlk önce büyük aşk masalları anlatanlar yalanladılar aşkı. Gerçek aşkın ne mesafelere ne zamana yenik düşeceğini söyleyenler, aramıza giren mesafeyi, son görüşmemizden bu yana geçen zamanı yüzümüze vurdular. Acımasızca. Halbuki ne önemi vardı ki tüm bunların? 6 ay önce attığın mesajları okurken o günden farklı hissetmiyorsam. Ve hissetmiyordum, hissetmiyorduk. 4-5 aydır birbirimizi görmemiş olmamız ne fark ederdi ki, metrelerce uzaktan birbirimizin varlığını hissedip aynı anda birbirimize yönelebiliyorsak hala.
Aşkı bilen, bizi bilemedi mi? Çekememezlik miydi bu yoksa onlar aşkı bilmiyor muydu aslında?
Fark etmez, biz bizi bilelim yeter Léo. Biz bize yetelim..

Yarın onu göreceğim sanırım, bana şans dileyin..
Ve bilgisayarım bozuk yazı yazamıyorum ama dönüşüm muhteşem olucak bekleyin! :)

7 yorum:

  1. çok hüzünlendim bu yazının ardından, nedenini bilmediğim bir şeylerden ötürü...

    belki de ilk satırda anlatılan kişilerden biri olmaya yüz tuttuğumdandır.

    umarım her şey yolunda gider Luna.

    çok sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
  2. içim acıdı okurken:(
    şansın bol olsun Luna,mutlu haberlerini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. dönüşünü beklerken ödül verdim bak bloguma bi ara :)

    YanıtlaSil
  4. Bitanecik Luna'cigim su bilgisayarin halolsunda geri don artik, ozleniyosun!

    YanıtlaSil
  5. bloguma bakar mısın? sana ödül verdim :)

    YanıtlaSil
  6. Luna, onlardan olma..ne olursa olsun aşka kaşı duyarsızlaşmayalım:)

    Ekimoza, teşekkürler canım onu gördüm gerçekten:))

    Mia'mmmmmm bitanesiiin :*

    SummerSmiler, sonunda tamirden geldi!

    Katip, teşekkür ederim, hemen bakıyorum:)

    YanıtlaSil