18 Aralık 2011 Pazar

Çalışma öncesi yapılması gerekenler

14 saat deliksiz uyku: uyundu.
facebook, 9gag ve çeşitli zaman öldürücü sitelerde zaman: geçirildi.
Her türlü sınav geyiği, mızmızlanması: yapıldı.
Masa, oda: toplandı
Müzik listesi: hazırlandı.
Saçlar ev topuzuna: dönüştürüldü.
Çay,kahve,ıvır zıvırlar: depolandı.
Renkli kalemler, not çıkarmak için renkli ve beyaz kağıtlar: hazırlandı.
Kitaplar: açıldı
Laptop masadan: uzaklaştırıldı.
Kesinlikle çılgınlar gibi çalışmaya hazırım şu an. Ayrıca tanrım sana şükürler olsun ki biyoloji çalışmayı seviyorum. Yoksa önümdeki 48 saatin tamamını alacak olan 150 sayfaya tahammül etmem imkansız olurdu.
Bana iyi çalışmalar, öptüm, bay.

9 yorum:

  1. kolay gelsin tatlmm kalan sinavlarinada basarilar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Hemen not aldim! :D kolay gelsin sanpa :))

    YanıtlaSil
  3. ben o dediklerinin hepsini yaptıktan sonra "bişey var mı başka acaba?" diyip kendimi çalışmamaya ikna etmeye çalışıyorum ama olmuyo. ah şu öğrencilik zor iş. kolay gelsin sana :D

    YanıtlaSil
  4. Çalışma öncesi çalışmalara belediye ekiplerinin müdahelesiyle sona erdi;DD

    Kolay gelsin diyecem ama kolaysa başına gelsin dersin belki;DD

    YanıtlaSil
  5. Summersmiler'ım teşekkür ederim:))

    Pingocuk, uygula işe yaradı bende :D teşekkür ederim ayrıca:)

    seymsomething, öğrenci milleti böyle yapıcak bişey yok :D illa son ana kadar çalışmamak, bunun için elimizden geleni yapmak genlerimiz de var :P

    enes, hahahaa bi gün o da olucak da ben oda toplama işine girmiyim diye annem toplamış :D aa demem teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  6. ya çalışmadanönce 2 saat nasıl uyuyosun ? ben hayatta o uyuduğum uykudan da uyanamam.ve ben de dün sabaha kadar5 calsıtım.okula gidicem birazdan uyandım malesef -bu ileti uykulu gözlerle giriyorum :) neyse Luna*m kolay gelsin.Başarılarr

    YanıtlaSil
  7. işte öyle olucağını bildiğim için önce çılgınlar gibi uyuyorum 14 saat falan napsam uykum gelmiyo onun üstüne :) sana da kolay gelsin Volante'm teşekkürleer:))

    YanıtlaSil
  8. daha ne olsun! harika bi ortam hazırlamışsın özellikle ev topuzu ve kahve sonrası :)

    YanıtlaSil
  9. Evet Mia'm ama tüm sabrımı ona harcamışım diğer sınavlara çalışcak halim kalmadı :/ :)

    YanıtlaSil