1 Ekim 2011 Cumartesi

Ordan, Burdan, Şurdan.

İşte geldim burdayıımm!! Öncelikle annemin kopya macerasından başlamak istiyorum. Merak edenlere; tahmin ettiğim gibi çekmedi ehe. Ama önceki gün görmeliydiniz, akşam 8 buçukta mutfak masasına oturdu açtı kitabını defterini..Ben öyle çalışma görmedim! 12yi geçiyordu yattığımda anniş yerinden kıpırdamamıştı bile halaa çalışıyordu!!1!!bir1!! Ben 2 saat zor oturuyorum ders çalışırken bu nasıl bi sabır allaam!
Şimdi de başımın etini yiyor, gelip gidip "Luna geçmiş miyimdir? Ya geçemezsem napıcaam?" diyor, ben de "Yok ben konuştum hocanla 100 vercek sana" diyorum dsjfkhvlsfd Artık açıklansın sonuçları da kurtulalım yahu! :D
***
Okul başladı, benim yol maceralarım başladı! Daha önceden anlatmış mıydım hatırlamıyorum ama toplu taşıma araçlarında bütün garip insanlar beni bulur! 15 dakikada bütün hayat hikayesini anlatan amcadan tutun, üniversitedeki kızını arkadaşlarının isimlerine kadar anlatan teyzeye, sonra "Do you speak Turkish?" diyen amcaya kadar..Evet yanlış duymadınız Türkiye sınırları içinde ülkemin cici amcası do you speak turkish dedi bana! Hayır, yabancı tipi de yok ki gayet esmer falan bi insanım yani. (belki de yol maceralarım için ayrı bir yazı yazmalıyım..)
Neyse işte sabahın köründe kalkmış okula gideceğim, ankaranın iğrenç bir ulaşım sistemi olduğunu herkes bilir, bi otobüsü kaçırırsam diğeri için 15-20 dk beklemem gerekir ve bu da direkt olarak okula geç kalmam demek. Otobüsü gördüm koşmaya başladım tabi. Yandan geçen amcanın buna tepkisi ise "Yavaaş kızıım! Ne koşuyon!" şeklinde azarlaması oldu :( Amca manyak mısın? Otobüse koşuyoz heralde ne zorum var sabahın 7sinde sıcak yatağımı bırakıp koşayım yoksa. Diyelim ki okulum yok, o otobüse yetişmek zorunda değilim ama koşuyorum sana ne canım amca?! Bunların hepsini sana oturup uzun uzun anlatmak isterdim ama dediğim gibi otobüse koşuyordum amca. Ayrıca bariz bir şekilde benden sonra geldiği halde beni ittirip öne geçen kız bi daha karşıma çıkma, kafa göz dalacam. Hayır yani otobüs boş zaten önümüzde 5 kişi var benden önce binsen nolucak? İlk üçe girene madalya mı veriyorlar sanıyorsun acaba?
Aayy sinirlendim bak yine. Sabahları bana bulaşmayın olm gözünüzü seveyim valla çok asabi oluyorum.
***

Bu da merak edenler için saçlarım!! Renk çok tatlı ama diymii? :)
***
Evet sinirim geçtiğine göre devam edebilirim. Son olarak kardeşimden bir özlü söz geliyor..
Kardiş: Anne şu söz neydi hani bülbülü altın kafese koymuşlar ille de..?
Anniş: Çünkü bülbül kafeste yaşamaz.
Luna: wsjkaldahcdscjh ciddiyetle açıklama yapıyo bide ya devamı neydi işte onu diyoruz
Kardiş: Bülbülü altın kafese koymuşlar, ille de roman olsun demiş.
Luna: kljsdahvcfdlahvksdjlkch (15 dakika gülme şeysi.)


20 yorum:

  1. ayy Luna'm ne tatlısın sen öyle bayıldım saçlarına:)şu koştuğun için laf söyleyen amca gibi tiplere de hep sinir olmuşumdur,içimde kalmasın söyleyeyim onu da burdan:))

    YanıtlaSil
  2. Hahaha :D maceralarına bittim, yolculuklarda benim de başıma öyle tuhaf şeyler geliyo. Bi kere bi teyze "erkeklere güven olmaz kızım" konulu bi demeç vermişti. Bu arada saçlarına bayıldım, çok tatlısın! Ayrıca otobüste sana "nabeer" diyen bi kızla karşılaşırsan o ben olurum artık hehe :))

    YanıtlaSil
  3. Ekimoza'm, teşekkür ederiim! :) dimi ya illa burunlarını sokucaklar her işe :)

    Bal'ım, senin teyze de süpermiş cidden ona henüz rastlamadım :D
    Öyle bişey olursa çok sevinirim bak!:) Senin gibi tatlı bi kız konuşmaya kalksa nolur!:) gıcık amcalar geveze teyzeler anca :D

    YanıtlaSil
  4. ahahah otobüsteki amcaya inanamıyorum yaa :)

    saçların çok hoş! bende bi ara böyle pembe turuncu falan yapıyodum ama sprey boyayla :)

    YanıtlaSil
  5. Annendeki hırs ve azimden Allah hepimize nasip etsin :P Ahaha :D yol maceralarını ciddi ciddi merak ettim bekliyorum :D Saçlarında çokkk güzel olmuş çoook beğendim vallahi ha bi de dudakların dişlerin falan çok hoş ama en çok burnunu sevdim bak :D:D

    YanıtlaSil
  6. Polly'm, sorma ne amcalar teyzeler çıkıyor karşıma :) teşekkür ederiim benim de zamanında sprey boyalarım vardı :)

    Zombi, cidden bize de lazım! :D O zaman bir kaç yol macerası daha biriksin bi yazı yazayım bununla ilgili :D
    ayrıca çok teşekkür ederiimm :) utandım :$ :D

    YanıtlaSil
  7. Saçlarını çoook sevdiiim amaaa,kardeşinin sözünü deee :D

    YanıtlaSil
  8. fotoğraf makinesinin flaşını şimşek sanan kız, aa yaşasın yeni birisin seen yani bana yorum yazan ehe teşekkür ederim ^^

    Hempsponpi, teşekkürleeer kardeşim öyledir kendi de hiç gülmüyo hep ben gülüyorum :D

    YanıtlaSil
  9. öncelikle saç rengin çok güzel olmuş :)
    benim ankarada ulaşımda hiç sıkıntım olmuyor metro yanı başımda olduğu için ama arkadaşım da otobüsle gidip geliyor otobüsü kaçırsa baya bekliyoruz sinir oluyorum o zaman :D
    biz annenin çalıştığının yarısı kadar çalışmıyoruz belki de :D

    YanıtlaSil
  10. Volante'mm teşekkürler:)
    Aynen işte metroya ulaştıktan sonra rahat da ulaşmıyoruz :D bide her yere gitmek için kızılaya gitmek gerekiyo onu sevmiyorum!
    Evet hiç çekmemişim anneme :( :D

    YanıtlaSil
  11. heyooo teşekkür ederiim:D

    YanıtlaSil
  12. O ne güzel bir saç rengidir bayıldım bayıldıımm

    YanıtlaSil
  13. bi kere annenin kopya macerasını çook merak ediyordum ama çekmiceni biliyorduk çok tatlıymış o kadar da çalışmıış canım :)

    sonra daa saçların şahane! dudakların daha da şahane!

    YanıtlaSil
  14. Pembe Kereste, teşekkür ederimm ben de çook sevdim:)

    Mia, evet ya çok tatlı çocuk gibi endişeleniyo napıcam diye bana soruyo falan :)
    aaaaaa çok teşekkür ederim yaa utandırdınız beni Mia'mmm :) o zaman öperim ki ben senii! :*

    YanıtlaSil
  15. lunam fotonu bi postumda paylaşıyorum. senin saçından bahsetmem gerekiyor da. henüz yayınlamadım ama daha o postu. senin için sorun olmaz dimi?

    polly

    YanıtlaSil
  16. Polly'm olmaz tabi :)) postunu merakla mekliyorum :)

    YanıtlaSil
  17. ya okuldaki öğretmenlerin o saçına nasl kızmıyo anlmdm :D benm saçım sarı dümdüz uzun altları açık pembe hello kity tarzıda öyle okula gittim hocadan bi kamyon fırca yedm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üniversitede saçıma laf edebilecek bir hoca, bir makam, bir yetkili yok :')

      Sil