8 Ekim 2011 Cumartesi

Ordan, Burdan, Şurdan 2

Selam, ben 2.haftadan okuldan bezen kız. Anne beni okuldan al ev kızı olucam ben! :( sdjkslhdac
Şaka tabi o kadar sınava falan girdik, buralara kadar geldik. Ayrıca bölüm arkadaşlarım dünya cicisi insanlar ya! Ben böyle samimi böyle sıcak insanlar görmedim. İlkokul 1de 8 kişiydik sınıfta yine de hep birlikte bişey yapamazdık şimdi bölümce takılıyoruz hep. Amfilerde bölümcek oturuyoruz, ilk gelen hemen yer tutuyo bütün bölüme, ödevleri birlikte yapıyoruz böyle böyle işte. Çok şanslıyım, çok da mutluyum.
Ama şu bezginliğime bi çare bulmak lazım. Beynime format atmışım, ne matematiğe, kimyaya, fiziğe, biyolojiye dair bişey hatırlıyorum ne de nasıl ders çalıştığımı. Vaktimi okulda geçirmek için ne gerekiyosa yapıyorum boş boş oturmak dahi olsa okulda yapıyorum, sonra eve gelip lök diye uyuyorum. Ödev tesliminden önceki gün: "hooff poofff bu ne ya. yeter ya. bitmedi bi. hooff pooff üüff. yarın yaparım. uyuyayım." şeklinde geçiyo sadfljkds
Daha 2. haftadan ne ödevi ne ders çalışması ama ya :(
Üniversite mantığını sevmedim ki ben. Hocanın bişey anlattığı yok niye derse gidiyoz ki. Anlatan bi hoca var o da mıymıymııyy! ses gelmiyöö sdlkjfsdk Boyuna atar yapıyo bide anlatmasa daha iyi sdjkclsadş
***
Bazen çok uykum olsa bile uyuyamıyorum, çocukluğumdan beri bu böyle. Kafamdan milyonlarca düşünce, anı, hayal geçiyor bir türlü dalamıyorum uykuya hiç bi nedeni olmamasına rağmen bu durum sinirlerimi bozuyor sanki asla uyuyamayacakmışım gibi hissediyorum falan filan. Ama uykum olsun olmasın ne zaman televizyon izlerken uzansam yarım saate hooop uyuyorum. Bu iki durumu birleştirerek uyku sorunuma çözüm buldum! Yatmadan önce yatağımın yanına sehpayı yerleştirip üstüne laptopımı koyuyoruum, bi dizi açıyoruum. Ama! Dizi seçimi çok önemli, heyecanlı bişey olursa nasıl uyuyayım olm. Pushing daisies'i izliyorum, izlemiş olan bilir anlatımı masal gibi o dizinin. Çok sakin geçiyo. Sonuç olarak ben de huzurla uykuya dalıyorum.. İlk 10 dakikadan sonrası sadece seslerini dinleme şeklinde geçiyor 20 dakika sonra çoktaan uyumuş oluyorum.
***
Çok havalı görünüp tanıyınca hayal kırıklığına uğratan insanlar var ya. Çok üzülüyorum :( Havalı görünmeyin ya bari beni hayallere teşvik edip sonra içine ediyosunuz. Bazı erkekler resmen kuğl ama gay gibi konuşuyo mesela! Bebekçe konuşan kızlar kadar iticisiniz üzgünüm. Gerçekten gayse tamam severim ben gayleri şirin oluyolar ama normalsen düzgün konuş kıvırtıp durma lan çok sinirlendim klsşdjgafdsajvkc
Bide salakmış gibi davranan insanlara tahammül edemiyorum. Hiç sevimli değil ki. Cidden salak olanları da sevmiyorum ama en azından kıyamam olmayan beynine kurban olduğum diyip geçiyorum. Bide saf insanlar var, yerim. Pek bi komikli oluyolar, hep çok baya gülüyorum. Hemen bi saflık örneği halamdan geliyor:
(maç izliyoruz.)
Luna: Offf! saiitt! Bu aslında ilk böyle çıkmış. ofsayt değilmiş
Babam: Tabi bi tane futbolcu vardı Sait, hep kalecinin dibinde dururdu..(ciddi ciddi anlatıyor.)
Halam: Ofsayt ingilizceden değil miydi ya?
dsfkjşhnvkçljn
***
Neyse misafirler var şimdi, annemin yaptığı nefis mamalardan yemeye gidiyorum ben, hadi bay bloggişler.


18 yorum:

  1. Şu konuşurken kıvırtan erkekler konusunda çok haklısın kızlar yetmiyormuş gibi birde onlar başladı.

    YanıtlaSil
  2. üniversitede ders anlatılmıyor nasıl olsa gitmeye ne gerek var mantığı bende de vardı Luna'm ve böyle diye diye bitirdim üniversiteyi yani demekki gerçekten gerek yokmuş:)ama sen sıkılma yine de daha çok erken sıkılmak için:)

    YanıtlaSil
  3. yolun başında daha ne bezmesi hazır hızını almışken yürür biter gider:)
    benim gibi mezun olmak için günleri sayıyorsan asıl sıkıntı orda,sahiden bitmiyor.şimdi düşündüm de sayılı gün baya uzunmuş:D
    şu an aklımdan geçen asıl şey,misafirlerin bitiremediği nefis ev yemekleri.masalarınızın çikolatadan,duvarınızın şekerlerden yapıldığını düşündüm,ah sen de Gratel olmalısın:/
    bayadır evimden uzağım anlıyor musun beni:)

    YanıtlaSil
  4. Çok havalı görünüp tanıdığımda hayal kırıklığına uğradığım insanlara bende üzülüyorum. Bi bakıyorum benden aşağıdalar. Beni mutlu etse de o kadar büyük gördüğüm için üzülüyorum aslında :D

    YanıtlaSil
  5. Pembe Kereste, dimi ya hiç çekilmiyor!

    Ekimoza, öyle yada böyle bitecek bu okul en azından iyi arkadaşlar edindim eğlenceme bakıyorum mümkün olduğunca :)

    Supertramp, hahaha sayılı gün çabuk geçer sözü yalan mı! Hemen bitsin kurtulayım da demiyorum okulu seviyorum da işte geçen seneki rahatlığın üzerine zor geldi ders falan neymiş ya jfdlsakhs
    ah sorma misafirler hepsini yediler içim acıdı :/ yoksa sana da gönderirdim, uzun süre evden uzak kalmadığım için ev yemeği özleme olayını bilmiyorum ama pasta börek diyince akan sular durur!
    ehe gratel'im oley sjaldh

    YanıtlaSil
  6. bileydim dün misafirlerin araya kaynardım:P Ev yemekleri olayında fena değilim ama pasta börek işi beni aşar,özlemim bunadır:D

    Sayılı gün çabuk geçmiyor ya 500 yıldır öğrenci gibi hissediyorum kendimi:/Sen bitirme bence de iş hayatı sıkıcı.Ya ben okumakta istemiyorum,çalışmakta istemiyorum asıl sorun burda galiba:D

    YanıtlaSil
  7. Hemsponpi, garip bişey cidden bi yandan aman yaa bi numarası yokmuş diye kötü hissediyo insan bi yandan da ehe ben daha havalıyım lan falan oluyo :D

    Supertramp, bi dahaki sefere önceden haber vereyim:D yarana tuz basmak gibi olmasın da annem de çok iyi yapar yani :P
    Zaten ben doktara master uzatıcam mümkün olduğunca :D öğrenciliğin gözünü seveyim! :D

    YanıtlaSil
  8. ben senle konuşmak istemiyorum artık:D bi de övüyor:P
    zamanında aklımda öyle bişeyler olsaydı yapardım hepsini ama ben o yılları aylaklığa harcadım maalesef:/

    YanıtlaSil
  9. Yooo bunu bana yapamazsın! :D bi dahaki sefere söz yollucam :D
    Ben de pek çalışmayla harcamıyorum ama başlıcam ya çalışmaya..:P (hep öyle olur :D)

    YanıtlaSil
  10. evden sevinç çığlıkları yükselir:D
    hee bi söz vardı ya -buçuk olsun başlıyorum:D

    YanıtlaSil
  11. sonra aa buçuğu 5 dakika geçmiş olmaz artık ama yarın kesin başlıyorum! diye devam eder :D

    YanıtlaSil
  12. tam olarak böyle olur evet:D

    YanıtlaSil
  13. Akademisyenlerle benim de sorunum var, özellikle kadın olanlarla. Bunla iligli bi pöykürüş yazmayı düşünüyorum, hoş bu konu panel konusu olmaya aday :P hepsine katıldım ama ben söylediklerinin :D

    YanıtlaSil
  14. Ahahaa haklısın Bal'ım yazsak değil roman, roman serisi olur :D Hepsi ayrı takıntılı, garip :D

    YanıtlaSil
  15. sait hopsait. aziz nesinin bi kitabında. gol kralı adı.
    :)

    YanıtlaSil
  16. ahahaa bak kitapta bile varmış espri bi halam anlamadı. :/ :D

    YanıtlaSil
  17. öf haklısın! :D Bi de r'leri söyleyemeyen erkekler var bazı kızlar çok seviyo öyleleri ama bana cok itici geliyo ^_^

    YanıtlaSil
  18. Ahahaa r'leri söyleyemeyini sevmek de garipmiş ben de sevmem ya :D yani yazık tabi isteyerek yapmıyodur da özel bi ilgi sevgi gösteremem bunun için :D

    YanıtlaSil