4 Ekim 2011 Salı

Mimoş 16 - Marslı Kız Evleniyor!!11!1bir!1

Canım Mia'm mimlemiş hemen yapayım dedim :)
Mim konusu: Nasıl bir evlilik hazırlığı ve töreni isterdiniz?
Aslında kafamda iki senaryo var ama içimden bir ses bi gün evlenirsem iki türlü de olmayacak diyor, hiç düşünmediğim ama aslında beni en mutlu edecek şekilde gelişiyor genelde bu tarz şeyler.. Senaryolara göre de damat adayı farklı sjdvshd kesin bi aday olmadığı için.
İlk senaryo klasik bir düğün. Yani çok da klasik değil de, havuz başında falan işte. Damat aklı başında, düzgün bir insan belli ki asdjksdlh
Gelinliğim üstü straplez, eteği mümkün olduğunca kabarık bide sırt kısmı bağlamalı olsun hatta bu renk, bağcıklar bi kurdeleyle son bulsun, çiçeğim de o renkten olsun. Üst kısmı dantelden olabilir, danteli severim Saçlarımın çok abartılı bir şey olmasını istemem ama gelinliğin yanında da sönük kalmasın diye klasik bi topuz falan yaptırabilirim bide minik bi taç isterim! Çünkü bu damat büyük ihtimal beni prenses, peri sanıyooo olur ehe. Tabi ki duvağım da olucak ama kabarık etek ya çok uzun olmaz. Ayakkabı da hem rahat hem mümkün olduğunca uzun gösterecek bi tane bulursam süper olur asjhsdhkl
Makyajım çok abartılı olmasın, far sevmem zaten kötü duruyo bende ama iddialı bi ruj istiyorum sdkjşhsfd
Müziğe gelince kesinlikle klasik müzik ve misafirler uyumasın diye aralara hareketli ama yabancı müzik! Tabi ki bizim seçimimiz olucak.
Davetiye, pasta, düğün atraksiyonları falan filan kalsın şimdilik o zamana daha neler neler çıkar sldkjhvfsdlkjvh

İkinci senaryoya gelelim..
Yurtdışında sadece çok yakınlarımla birlikte, deniz kenarında -hatta bir adada olabilir-
Evleneceğim adam Léo tabi ki..
Gelinliğim sade, rüzgarda uçuşan bir sürü tülleri olan bir elbise, saçlarım su dalgası gibi doğal hafif dalgalı, çiçeklerden bi taç, uzunca bi duvak. Siyah eye-liner ve doğal duran bir ruj dışında hiç makyajım yok.
Etraf sadece mumlarla aydınlatılmış olacak, yabancı filmlerde görmüşsünüzdür böyle çiçekten kapı gibi bişeyin altında duruyolar ya işte ondan olacak.. Çiçekler beyaz yaseminler, deniz mum ve yasemin kokusu birbirine karışmış.. Çiçeklerin altında durup birbirimize sözlerimizi söylüyoruz. İçimize attığımız, söylemeye çekindiğimiz.
Hiç müzik yok sadece dalga sesleri ve bizim sesimiz.  Sonra yüzüklerimizi takıyoruz birbirimizin parmağına. Ama bu yüzükler o kadar önemli değil çünkü asıl dövme yaptıracağız başka bir dilde (italyanca olabilir) "Sonsuza dek Léo" yazıcak bende, onda ise "Sonsuza dek Luna", bir başlangıç tarihi-sonsuz  -hangi tarihi başlangıç alacağımıza karar veririz o zaman- Normalde, sevgilisiyle ilgili dövme yaptırmak falan çok aptalca geliyor bana ama Léoyla evlenmişsem o artık sonsuza dek sürecektir bunu biliyorum. Bide bu tören normal nikahtan sonra olacak zaten.
Sözlerden ve yüzüklerin takılmasından sonra canlı müzik keman, yan flüt, çello. Sözlerinin olup olmaması önemli değil içimize işleyen melodiler sadece. Dans ediyoruz, yemek yiyoruz, o güzel yerin tadını çıkarıyoruz. Sonra dayanamayıp bir kaç şarkı da ben söylüyorum. Sonra misafirler gidiyor sadece ikimiz kalıyoruz. Bizim şarkılarımızdan oluşan liste çalmaya başlıyor hafif hafif arka fonda.. Şarap içiyoruz, o kadar zaman geçmiş hala saçmalıyoruz. Yıldızlara bakıyoruz, kimi zaman "Gece"mizi düşlüyoruz birlikte. Çok güzel olacak.. Kadehler, şişeler boşalıyor.. Mumlar yana yana bitiyor, güneş doğuyor. Ve biz evli oluyoruz, kulağa çok garip gelse de tamamiyle birbirimize bağlanıyoruz. Yap-bozun iki parçası bir daha ayrılmamak üzere yapıştırılıyor. 



***

Şimdi böyle anlatınca ilk senaryo dandikmiş gibi, evde kalmamak için evlencekmişim gibi oldu kasjdhfcslk ama öyle değil aslında ilkinde gerçekçi bi mutluluk yaşayacağım bi adamla evleniyorum, aşık olmasam bile seviyorum ve onun bana taptığını bilmenin huzuruyla yaşıyorum. İkincisiyse biliyorsunuz işte.. Soul mate..Sonsuz bir rüya yaşıyorum..
Herkes yapmıştır şimdiye kadar o yüzden kimseyi mimlemiyorum..Kendinize iyi bakın bloggişler..

3 yorum:

  1. bana da 2. daha çekici geldi.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy Luna,damadın ismini bile belirlemişsin,geriye bir şey kalmamış zaten:)Hem rahat,hem uzun gösterecek bir ayakkabı arıyorsan platform topuk tek çözüm aklında bulunsun:)

    YanıtlaSil
  3. deeptone, ben de onu daha bi aşkla yazdım :)

    Ekimoza'm, ilk senaryo olursa damat yok işte ahaha:D umarım 2.si olur da:) haklısın en iyisi platform topuk :)

    YanıtlaSil