29 Ekim 2011 Cumartesi

Mim Uydurdum!

Ne zamandır aklımdaydı böyle bişey yapmak, bu tarz bi mim kesin yapılmıştır ama ben hiç rastlamadım, bu ara da pek mim dolaşmıyor bi tane de benden olsun dedim.
Konusuna gelirsek,
Şarkılar ve hikayeleri.
Hani bazı şarkılar vardır, ne zaman dinlesen gözünde aynı sahneler canlanır. Yaşadığın bir şeyle, tanıdığın biriyle o kadar bağdaştırmışsındır ki, ne zaman duysan hatırlarsın. Eskimez o şarkılar, çok özeldir. Bunların 5 tanesini hikayesiyle birlikte yazıyoruz. Şarkıların linklerini de verebilirsiniz sadece isimlerini de yazabilirsiniz. (5 şarkı olması şart değil bana en uygunu o geldi, bir tane seçmek çok zor olucaktı, 5ten fazlası da çok olucaktı.)
Benim listem;
1) Dream theater - Space-dye vest
Bu şarkı benim için o kadar önemli ki, dinlemiyorum. Çok dinlersem büyüsü kaçarmış gibi geliyor. Telefonumda shuffle modunda dinlerken falan denk gelirse you must be kidding me diyorum telefonuma ve aceleyle çeviriyorum. -evet biraz abartıyor olabilirim-
Bu şarkı, Léo'nun dinlememi istediği ilk şarkı. Durup dururken şarkı tavsiye edeyim mi? diyip bunu söylemişti. İlk 15 saniyesinde büyülenmiştim bile çoktan. Sözlerinde en sevdiğimiz kısımları söyledik birbirimize. Ben tüm melankolikliğimle "Love is an act of blood and i'm bleeding." kısmını sevmiştim. O ise "I want you to have your own thoughts and ideas and feelings, even when i hold you in my arms.." kısmını daha çok seviyor. Her dinleyişimde, ilk buluşmamızda şarkının hikayesini anlatışını hatırlıyorum, sonra sırasıyla tüm sözlerimiz geçiyor gözlerimin önünden.
Bu şarkı, bana O'nun benden hatta kendinden saklamaya çalıştığı duygusallığını anlatıyor.

2) Incubus - Love Hurts
Aslında eski hoşlandığım çocuk dinletmişti ilk, o zamanlar bizim şarkımızdı ama sonradan - şarkının içeriğiyle çok alakasız olucak ama- sadece 12.sınıfı, o sıkıntılı zamanlarımı, masamda milyon kere bu şarkıyı dinleyerek ders çalıştığım zamanları hatırlatır oldu. İşte önemli bir şekilde, bugün gittiğim okulu, tanıdığım çoğu insanı, en önemlisi Léo'yu, o seneye borçluyum. O sene de bu şarkı demek benim için.

3) Duman - Köprüaltı
Yaklaşık 4 buçuk yıl önce bu şarkıyı ilk kez duyduğumda -evet bundan daha eski bi şarkı ama pek duman dinlemezdim- ilk aşkım diyebileceğim insanı da ilk kez görmüştüm. Lise 1deydim daha, hala o an gözümün önünden gitmiyor. Güzel günlerdi.

4) Metallica - Fade to Black
İlk ve son sahneye çıkışımda söylediğim şarkılardan biriydi. Arkadaşımın lisesinde şenlikte çıkmıştık, inanılmaz dandik bişeydi çıkmadan 1 saat önce çalışmaya başlamıştık falan. Ama eğlenceliydi, kendimi oraya ait hissetmiştim. Mikrofonu bana ait hissetmiştim. Ama son 3 yıldır ne bir grubum var ne de mikrofonum. Üzülüyorum. :/

5) Cake - Never There
Bunu da bana en çok değer veren adam dinletmişti. O bana çok değer vermişti, çok sevmişti ben anlamamıştım. Aptaldım, çocuktum. O gitti, değerini anladım. Şarkının sözleri bana mesajdı, fark etmemiştim. Sevmedim diyip geçmiştim. O gitti, şarkıyı da anladım, sevdim. Evet, hiçbir zaman aşık olmayacaktım ona, asla beni sevdiği gibi sevemeyecektim ama kendimce sevmeyi öğrenecektim gitmeseydi. Sadece arkadaş olsak da mutlu olacaktık birbirimizin varlığından. Keşke gitmeseydi, keşke dönse.

Mimlediklerim;
MiaSupertrampBalFeli Jo,  Pembe KerestedeeptoneekingorgunVolantePollyjuliaEvaHemsponpiSiaZombiEkimoza
Daha mimleyecektim ama yoruldum, mimleyemediklerimden özür diliyorum!:)

22 yorum:

  1. mim için teşekkürler.şu aralar değil de bir gün yapacağım artık.

    YanıtlaSil
  2. Güzel konu, güzel şarkılar e duman var içinde hehe :)) yapıcam Luna'm en kısa zamanda, öperim ;)

    YanıtlaSil
  3. güzel şarkılar evet.
    dördü erkeklerle ilgili şarkılarının.
    diğeri de şarkı sölemenle ilgili.
    lisede şarkı söledin ha ne güzel.
    sesin rock'a uygun herhalde.
    :)

    YanıtlaSil
  4. az sona yapıcim mimini.
    :)

    YanıtlaSil
  5. julia, rica ederim bekliyorum:)

    Bal'ım, teşekkür ederim duman ayrı bişey cidden :)

    deeptone, sen diyince fark ettim gerçekten de öyle sanırım müziği sadece aşkla bağdaştırmışım ehe. bu galiba doğuştan melankolik oluşumla ilgili bişey, en duygusal şekilde yaşanması için ne gerekiyorsa yapıyorum.
    öyle muhteşem bi sesim yok ama dinlenilebilitesi var, söylemeyi de seviyorum :) rock daha çok ama pop da söylerim biraz rock'a kaydırsam da :)
    sabırsızlıkla bekliyorum! :)

    YanıtlaSil
  6. az sonra romantik shey.
    :)

    YanıtlaSil
  7. aa çok güzel bi mim ama ben bunu yapmıştım sadece bi şarkılık kısmını :)

    ayrıca cake grubuna ve o karşısına bayılıyorum!!

    güzel hikayeler dinlemiş olduk böylecee çok beğendim ellerine salık :)

    YanıtlaSil
  8. Mia'm teşekkür ederiim:)) Cake'in o şarkısı bide never there şarkısının yeri ayrı bende ikisi de çok şey anlatıyo:)

    o zaman tercihi sana bırakıyorum istersen yap istemezsen yapma önceden yapmışssın madem :)

    YanıtlaSil
  9. Hemen cevaplıycam teşkkürler tatlım. :))

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim Luna ! :)
    şu erkekler var ya...Birazdan mimini yazıcam.Benim şarkılarım da aşkla ilgili hep.Bende de love hurts var :(

    YanıtlaSil
  11. Pembe Kereste, ne demek canım :))

    Volante, rica ederim :) ah o love hurts! insanı mahvedebilen bi şarkı..iyi bari kendimi kötü hissetmiyim seninkiler de hep aşkla ilgiliyse :))

    YanıtlaSil
  12. Şarkı seçimleri mükemmel... Yazı da bir o kadar güzel.

    YanıtlaSil
  13. ben 1 mum uydurdum bloğumun başsayfasına koydurdum yazsı olmuş mimde son nokta oldukça yaratıcı geldi şarkılar ve hikayeleri ve hikayelerinde son gelişmeler..

    YanıtlaSil
  14. elmyraucuc, çok teşekkür ederim..

    enes, uzun zamandır aklımdaydı, şarkılara çok fazla anlam yükleyen biri olarak..teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. Blogunuzu sayfamızda paylaştık, sizide saymanıza bekleriz; https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

    YanıtlaSil
  16. adımı yeni fark ettim:/ gerçi konu çok güzel olsa da yazamazdım ben bunu.yolun bigün Beyoğlu taraflarına düşerse kahveleri senin ısmarlaman şartıyla şarkıları çaldırtırken,hikayelerini anlatırım:P

    YanıtlaSil
  17. Luna bende mimin var ! :)))

    YanıtlaSil
  18. ne çok kayboluyon sen ama.
    bi de blogunun saatini düzeltiversene.
    istanbul +2 yapsana.
    yanlış galiba saatın.
    :)

    YanıtlaSil
  19. yok pardon tamam doğruymuş saatin özür dilerim.
    :)
    kayıp luna.
    bi hafta kayboldun.
    :)
    herhalde tatile gittin sevgilinle.
    yani umarım öle olmuştur.
    :)

    YanıtlaSil
  20. Supertramp, istediğin kahve olsun! o taraflara gelirsem bu sözünü unutmam, unutturmam ona göre :D

    Volante'm teşekkür ederim en kısa zamanda yapıcaam:)

    deeptone, eveet haklısın kayıplardayım bayram falan derken yazamadım hiç bişey bu akşam yeni yazı yazıcam söz! :D
    ah ah nerde o günleer umarım bi gün dediğin gibi olur da bi süre yazamam:) sonra uzun uzun anlatırım :)

    YanıtlaSil
  21. çilekli kahve var,ondan olsun mümkünse:D tamam tamam söz verdik bi kere:P

    YanıtlaSil
  22. adamlar çilek ve kahveyi bir araya getirmişlerse bana boyun eğip ısmarlamak düşer :D

    YanıtlaSil