14 Eylül 2011 Çarşamba

Saçmalamak

Konusuz bi yazı yazıcam.. Konusuz diyince aklınız başka yerlere gitmesin hemen asjdhsdg. Sadece o an aklıma ne gelirse ondan bahsedicem. Şu an aklıma benim bu yazma işine başlayışım geldi. Yıllar yıllar önce.. jkedfhedsjkd ilk aşık olduğumda yazı yazmaya başlamıştım. Sonra bu aşık olduğum çocuğun, Sky diyelim ona, arkadaşı mektup yaz dedi. Kafa buluyo sandım önce ama ciddiymiş işte ben de yazdım bişeyler. Ama ne kadar zor bişey olm! Burda saçmalamak kolay onun okuyacağını bilince olmuyo. Hani filmlerde falan olur ya yazıp yazıp buruşturup atarlar falan o gerçek lan! sdjkfsad. Neyse sonunda yazdım tabi o zamanlar gayet ergen melankolisi yapıyorum şimdiki aklım olsa hohoooo jshfdssd sonra çocuğa ulaştı mektup ammaaa o ara eski sevgili pörtlemesi durumları oldu bizim iş yattı. Ama öğrendim ki aylarca cüzdanında taşımış mektubumu nabeeeer  asjkdasdf. Zaten o ilk ve en büyük aşkımla hiç kavuşamadık biz. Her yakınlaşmamızda dış kuvvetler girdi devreye. İlkinde dediğim gibi eski sevgili pörtlemesi oldu, ikinci de "kanka" adı altındaki şahıs aşkını ilan etti. 3.de ayrılmışlardı biz yakınlaşınca barıştılar ve 4.de ve 5.de ve... Allahın cezası sarı kız! puu sarışınlar boktur zaten -sözüm meclisten dışarı jasdksd-. sıç bok göt kız öl. Bakın buraya yazıyorum o kız öldüğü gün kalkıp göbek atıcam!
dksjahvd
Ama şaka bi yana cidden Sky'ı içten içe hep sevicem. Lisenin ilk günü önümden koşup giden bordo converseleri hiç unutmıcam hep gülümseyerek anıcam. Zaten kime yazmış olursam olayım ona yazdığım yazılar kadar güzel olmuyor, onlar kadar sevemiyorum. Ona yazdıklarımı trilyonlarca kez okudum ezbere biliyorum. Neyse bu yazdıklarım bi geri dönüş olarak algılanmasın ben yoluma devam ediyorum. Yolun sonunda onu bulurum belki bilinmez ama bulamazsam da daima aklımın bir köşesinde bulunacağını biliyorum.
***
O değil de burda sövdüğüm birileri okuyomuş mesela blogumu, yorum yazıyomuş "vay şerefsiz! ben onun kalıbına tüküriiyiim" falan ne komik olurdu lksjhafsdaljkh
Aslında tüm ciddiyetimle bişeyler paylaşmalıyım sizinle ama gel gör ki cıvıklığım şu an için el vermiyor skldcjs
Hadi şimdilik baaayy cicişler öptüm sizi skjds
Not: Ha bide bugün french oje'yle T.b'nin kitabını aldım, çok güzeeel gidiyo! Çok akıcı yazmışlar herkese tavsiye ederim!:)

7 yorum:

  1. benim ilk aşkımın da bordo conversi vardıı :P

    cıvıklığın ayrı bi hava vermiş yazıya, çok neşeli olmuş :D

    Gitmeden bi de o söviyim:

    biiiiiiipp! bbiiiiiiiiiiiiiiip! (sansür)

    YanıtlaSil
  2. bi de mimin var bende. blogger dedikodusu yapcaz :P

    YanıtlaSil
  3. ahahhaaa teşekkür ederim:) acaba ilk aşklar hep bordo converseli mi oluyo? ya da o dönem çok moda olmasıyla ilgili de olabilir :D
    Mim için de teşekkürleeer

    YanıtlaSil
  4. Baycool gibi yaa benimde hep içimde biri var aynı senin durumun. Ama yoluma devam ediyorum bende :)

    Mim var bendede canıım :)

    YanıtlaSil
  5. Yazılarından artık biliyorum zaten Baycool'u, en güzeli devam etmek:)

    Teşekkür ederim Hemsponpi'm bu akşam mim akşamım olucak sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de ilk yazmaya lisedeki ilk aşkım yüzünden başlamıştım ^_^ ben ne yazık ki gülümseyerek hatırlayamıyorum.neyse.Ben de mektuplar yazmıştım.Yazılarımı annem atmış,mektuplar da kim bilir nerdedir?Benimkinin adidası vardı ya hiç converse giydiğini görmedm:)

    YanıtlaSil
  7. Lisedeki ilk aşklar önemli :D belki bi gün sen de öyle hatırlarsın ya da en azından yaşananları önemsemez olursun..Benim yazılarım duruyor mektuplar onda duruyor mu bilmem:)

    YanıtlaSil