26 Eylül 2011 Pazartesi

My Love For Evermore

Eveet biraz aksattım blogumu, pek okumadım sizlere yorum yazmadım, yeni yazı da yazmadım..Okulun ilk günleri stresini yaşıyordum atlattım! Yani geçen sene de üniversitedeydim ama hazırlık olduğum için bi lise 5 havası vardı şklsdvjfdsvc
Eskiden blogu olan Summersmiler'ımın aldığı atomic turqouise rengiyle boyadım saçımın uçlarını! Çok tatlı bi renk olm aşık oldum!!1!!1bir!1
***

Léo'yu görmek istiyorum. Ama buna hiç hazır değilim aynı zamanda. Gördüğüm an aylarca uğraştığım savunma mekanizmam yerle bir olucak, biliyorum. Acısını hissettirmeyecek kadar sert duran duvarlarım kalbimin yerinden çıkacakmış gibi çarpışıyla yıkılıp gidecek, 5-6 kalp atışı yetecek hem de. Yine de görmeliyim. Gözlerimin ihtiyacı var üstünde gezinmeye, yüzünde dalıp gitmeye. Kulaklarımda sesi çınlamalı eskisi gibi, sesini dinlerken ne dediğine dikkat etmeyi unutmalıyım yine. Kokusunu içime çekmeliyim, ne kadar tutabilirsem o kadar iyi. Sonra, bir de ellerimin ihtiyacı var tenine dokunmaya, gerçekliğini parmak uçlarımda hissetmeye ama onu sona sakladım.
Yorgunluğuma tepkin o kapalı, genellemeler üzerine kurulu cümleler olmamalıydı. Sadece kafa karışıklığı ekledin, hiç yardımcı olmadın yine. Olsun, ben hallederim sorun değil. Belki mahvolurum o ilk an. Belki boynuna atılıveririm düşünmeksizin. Ama ben bi' yolunu bulurum dimi Léo? Hep buldum. Yorgunluğun sonu vazgeçmek değildir, bir daha öyle deme. İnan bana. İnan bize biraz. Ben senden vazgeçmeyeceğim, sen de benim için başka bir şeylerden vazgeçmeyeceksin. Bi' orta yol buluruz dimi Léo? Sen selam verirsin bir gün bana, ben yanına gelirim bir gün senin.
Daha anlatacak çok saçmalığımız var, çok garipliğimiz var. Biz susmayız dimi Léo? Evet de Léo, sen hep evet de bana.
"We stood on a cliff on a starless night, I held your hand in mine
So stand by me with all your heart, I need you by my side."
Bu da şarkısı.

5 yorum:

  1. Tatlmm bayildim,
    yine okadar guzel yazmissin ki okurken daldim :)

    SummerSmiler

    YanıtlaSil
  2. Saçını çok merak ettim şu an, keşke çekip koysan he? :D

    YanıtlaSil
  3. SummerSmiler'ıımm bitanesin! teşekkür ederim :)

    Bal, aa çekersem koyarım tabiiy hava atarım ehe :D

    YanıtlaSil
  4. canım marslı kızz,

    ben de 3 gündür hiç uğrayamadım bloga yazı da yazamadım ama okudum bi kaç blogç tabii seninkini dee :)

    saçlarının uçlarına bayıldım! yani eminim süper olmuştuur :) güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  5. Miammm teşekkür ederiim :*
    ben de bloga girer girmez sana baktım yeni yazı yazmış mısın diye :) okul falan koşuşturmaca olunca pek sık yazamıyo insan ama olsun napalım..

    YanıtlaSil