9 Eylül 2011 Cuma

Mimoş 14

Bayadır mim yapmamıştım güzel oldu bu, Hemsponpi ve Helin'm mimlemiş beni çok teşekkür ediyorum öpüyorum ve mime geçiyorum..
Mim konusu: Bir gün için karşı cinsin bedenine giriyoruz fakat beynimiz ve ruhumuz aynı. Neler yapardık ?Ben de bi çok kişinin dediği gibi erkek muhabbeti yapardım bi! Aslında O'nun bi arkadaşı olmak isterdim ki benden bahsediyor mu ne diyor falan öğreniyim hepsini sfdfdg kankası olarak bi güzel sorguya çekeyim, bütün günü de yanında geçireyim hatta yatıya kalıyım ailesini falan göreyim. Evet bu mimi de kendi kötü emellerime alet ettikten sonra burdan çekip gidiyorum ksldfhd
şaka yaptım bi yere gittiğim yok olm, daha çok çenemi çekiceksiniz djsd

Gördüğüm kadarıyla herkes yaptı mimi ama bi kaç kişiyi mimliyim; Bal'ım ve Mia'm mimlendiniz iyi mimler diliyorum size :D

5 yorum:

  1. ayy yerim seniii :*

    ve de yazdım bile yeni yazı ;)

    YanıtlaSil
  2. ben de seni yeriim kiii mucuuumucuumucuu :))
    ve okudum bile ben de! :)

    YanıtlaSil
  3. hahah bende zorronun ağzını arardım. ay çok kötüyüz :)

    YanıtlaSil
  4. eheh :)) iyi fikir aslında :) yapıcam ben de tenks :)

    YanıtlaSil
  5. Polly, dimi bizden korkuluur ahahaa:)

    Bal'ım, yaap yaap ne demek:)

    YanıtlaSil