15 Eylül 2011 Perşembe

Mim 15- Blogger Dedikodusu

Aslında dün akşam yapmayı planlıyordum ama uzun süredir konuşmadığım yakın bi arkadaşımla sohbete daldım, yazmaya vakit bulamadım :) Lise günlerini andık, yaptıklarımız ne kadar çocukçaydı dedik, anlattıkça anlattık konuşmaya doyamadık! Bu arada bu arkadaşımı gerçek hayatta hiç görmedim ben, Sky'ın mektup yaz diyen arkadaşının sevgilisiydi, hatta onun msnine girdiği zamanlar konuşmamızla başladı arkadaşlığımız. Onlar ayrıldı üstüne bir sürü şey yaşandı ama biz kopmadık, araya sınav girdi falan derken konuşamaz olduk öyle işte neyse çok uzattım.
Mimden önce biraz daha gevezelik yapıcam..Geçen twitterda birisi şöyle bişey yazmıştı: "Tumblrda herkes melankolik, twitterda filozof, facebookta skjldhfsdkjh" :D düşündüm öyle cidden sonra peki burası nasıl dedim, bence burası en güzeli. Bazen dalga geçiyoruz, gülüyoruz bazen melankoli yapıyoruz, bazen eleştiriyoruz, kızıyoruz kısacası tamamen kendimiz olabiliyoruz burda. Belki isimler söylenmiyor ama o yüzden de içimizden geldiği gibi yazabiliyoruz; eski sevgililer, eski sevgililerin yeni sevgilileri, sevgililerin eski sevgilileri vb garip durumlar oluşmuyo. Sonra "retweet"lenme kaygımız yok ya da bişey yazıyım 35 kişi "like"lasın, beni 12876421 kişi "follow"lasın.. Buradaki herkesin sadece içini dökmek için yazdığına, samimi ve içten olduğuna inanıyorum o yüzden de hiç birinizi tanımasam da çok seviyorum! Ehe bu kadar konuşmak yeter artık mime geçiyorum..
***
Sevgili Hemsponpi ve Polly mimlemiş çok çok teşekkür ederim yavru kuşlarım :D

İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz: Şu an aklıma sadece Mia ve helin geliyo, başkaları da vardı ama artık yazmıyolar. İkisi de çok eğlenceli yazılar yazıyodu çok sevmiştim. Hatta Mia'nın ilk okuduğum yazıları hala aklımda özellikle komşu kızının maceraları :D

Sanal alemden tanışıp görüştüğünüz bloggerlar:
Sadece helini tanıyorum ama onu da önceden tanıyordum zaten.


Blog dünyasına adım attığınızda, gökyüzündeki yıldızlar kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz bloggerlar: Takip ettiğim herkesi beğenerek okuyorum ayrım yapamam

Kendinize yakın bulduğunuz bloggerlar:
Mia, Bal, Feli Jo -yenilerde takip etmeye başladım ama çok sevdim-, A.Supertramp, helin, Beer-bayadır yazı yazmıyordu ama yine de ekliyim dedim bu listeye-

Moda blogları arasında en sevdiğiniz blog:
Moda bloglarını takip etmiyorum ama sayılırsa inanırsakolurbence'nin yaptığı çantalar, takılar çok güzel.

Yazılarını okurken keyiflendiğiniz bloggerlar:
Mia, helin, Polly, Patates Soyacağı, Gezenti, degdimisimdi, Hemsponpi ama genel olarak hepsi çok keyif veriyo:)

Sürekli sayfasını açtığınız, okuyup yorum bırakmadan çıktığınız bloggerlar: Genelde yorum bırakmayı tercih ediyorum.

Blogger dediğiniz an ilk aklınıza gelen isimleri yazıyoruz, burda link vermiyoruz aklımıza gelenleri patır patır yazıyoruz bakalım kimler aklınızda yer etmiş kimleri ezberlemişiz. Kopya çekenin...Neyse kopya çekmezsiniz siz nasıl olsa hayatımızdaki en samimi yer burası öyle değil mi?
Mia, Feli Jo, helin, Bal, Patates Soyacağı, Gezenti, Beer, Polly, degdimisimdi, Hemsponpi, A.Supertramp, Nepenthe, googhan, inanırsakolurbence, memento mori, French oje, T.B., Leah, Sia, kirazlı sakız, Rory, Elise, cips yiyemeyen kız, Missbone, Zombi, QueenE
Aklıma bu kadar geldi unuttuğum herkesten çok özür diliyorum! Adı geçen herkes mimlenmiştir.

11 yorum:

  1. sen ne tatlısın öyle marslı bi kız..

    senin de yerin bende ayrıdır bunu unutma :)

    YanıtlaSil
  2. bi de bu aralar komşu kızını fazla göremedim ondan yeni bir yazı yazamadım ama deniyorum inan :)

    YanıtlaSil
  3. Mia'mmm mia'mm o senin tatlılığın :)) o zaman yuppi çok sevindim:))

    Evet komşu kızını özledik! :)

    YanıtlaSil
  4. Vay Xibalba'yı hemen unutmuşuz:D Xibalba'nın anlamı güzeldi aslında.

    Şu cevabına baya güldüm:
    ''Blog dünyasına adım attığınızda, gökyüzündeki yıldızlar kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz bloggerlar: Takip ettiğim herkesi beğenerek okuyorum ayrım yapamam''

    Baya baya sorulara insan muamelesi yapıp karşılıklı dertleşmişsin:D

    Yazılarını okurken skjldhfsdkjh görmeyince huzursuz oluyorum bilesin.
    Uzun yorum oldu,kendine yakın gördüğün için teşekkür edilmez, belki de edilir.Olamaz mı olabilir.
    Uzun yorumun nedeni bu olabilir.Ne diyorum ben:D

    YanıtlaSil
  5. Resmen bi like butonu ihtiyacı hissettim sajkdhs Öncelikle bu güzel yorum için teşekkürü bir borç bilirim :D
    Xibalbayı unutmadım aslında elim hep onu yazmaya gitti! Anlamı neydi peki?
    Evet söyleyince fark ettim cidden karşımda biri varmış gibi yazmışım bide hepsi benim çocuklarım gibidir havası olmuş ksjhfds

    Haklısın sakdhfdsk'larım olmadan ben de garip hissediyorum bundan sonra eksik etmiyim. Komik bişey söyleyip gülen surat koyunca gülerek söylemişim gibi geliyo, o komik bişeyi ciddiyetle söylemek daha komik halbuki sonuna asjkhsd koyunca hem ciddiyetle söyledim hem de bu bir şakadır anlamını verebildiğimi düşünüyorum.
    Ben niye bu kadar uzun bir açıklama yaptım bilmiyorum. Tekrardan teşekkür ederim "A.Supertramp" :D

    YanıtlaSil
  6. Ne diyosun sen:D

    Xibalba;ee google'a bakmadan cevaplayayım yoksa bunu ihanet sayarım kendime:D
    Xibalba,Bir yıldız adıydı,ama özelliği Maya'ların ölümden sonra yaşamın olacağına ya da dirilişin olacağına inandığı yerin adı.Ya kaç yaşına gelmişsin Mayalarla falan uğraşıyon dersen öyle değil durum:D ''The Fountain'' diye bi film vardı onun bi sahnesindeki diyaloglardı buna benzer cümleler,çok sevmiştim.
    Vikipedia'da falan geniş anlamı vardır:D

    Komik bişey'le başlayan cümlen-bu uykusuzlukta;hayatımda okuduğum en sarsıcı cümle olabilir,aforizma niteliğinde:D

    Bence en saçma kelime ikilisi;teşekkür-rica ikilisidir.Adet yerini bulsun,rica ederim:D

    YanıtlaSil
  7. Heyoo :))) teşekkür ederim canım benim ^^ bil mukabele :D

    YanıtlaSil
  8. A.Supertramp, anlamı güzelmiş cidden ama bu ismini de sevdim ben o film güzeldi :)

    Ayrıca ben ne dediğimi biliyor muyum ki?! :D o cümleyi ikinci defa kurmaya kalksam kuramam kopyala yapıştır yaparım zaten kjsdalhsa

    YanıtlaSil
  9. Bal'ımm rica ederim :)) nerelerdeydin sen kaç gündür?! :)

    YanıtlaSil
  10. internetim yoktu 1 hafta kadar! ama buralardayım artık, yorumlarda görüşürüzz hehe :))

    YanıtlaSil
  11. o zaman oleey diyoruum ^^

    YanıtlaSil