10 Eylül 2011 Cumartesi

Mars'ta Sevmek

Sana hiç anlatmadım, dinlemeyeceğinden korktum hep. Ama aşk karmaşık, planlı, tehlikeli, acıtan bir şey değil ben de. Aşk en doğal şey.
Güzel sözler söylemene gerek yok, konuş sadece. Herhangi bir şeyi anlat komik, üzücü, korkunç, neşeli; sadece sesin kulaklarımda olsun yeter. Ben pek beceremem konuşmayı, sen anlattıkça gülerim, gülümserim, üzülürüm, kızarım, korkarım. Sürekli beni ne kadar sevdiğini söyleyip durmana gerek yok, sevdiğini bilsem yeter. Konuşmaktan yorulursan susalım, susmakta iyiyimdir. Başımı göğsüne yaslayayım içinde benim şarkım çalsın, susup dinleyelim. Bazen de sen benim göğsüme koy başını, önce heyecandan nefes alamayayım, kalbim göğsümden çıkacak gibi vursun dursun. Parmaklarım saçlarına dolansın, susalım.
Birlikte yapabileceğimiz her şeyi yapalım. İçelim, dans edelim, sinemaya, lunaparka gidelim, paraşütle atlayalım, dalış yapalım, , hiç beceremediğim halde resim çizmeye çalışalım, müzik yapalım, yeni diller öğrenelim, bir ev hayvanı alalım ama kedi olmasın, yeni sporlar deneyelim, yeni enstrümanlar öğrenelim, dövme yaptıralım, piercing taktıralım dünyayı dolaşalım, insanlara karışalım, bazen de tamamiyle soyutlanalım..Kısacası herkesle ama aslında sadece ikimizle bir hayat kuralım bize.
Kavga etmeyiz sonra, ne gerek var? Bir gün bana kızarsan veya ben sana kızarsam, yine susup oturalım. Sakinleşene kadar tek kelime etmeyelim ama birlikte duralım. Kızgınlığın geçince elimi tut, ben anlarım. Üzerine sadece bir özür dilerim fısıldansın bir önemli değil. Sonra tamamen unutalım.
Sıkılırsan git bazen, çık dolaş arkadaşlarınla, iç istersen. Bi kaç gün arayıp sormasan da olur, sorgulamam yargılamam. Ama tek isteğim beni özlemiş olarak dön. Çal kapımı, özlemle kucakla beni. Sonra yeni hikayelerimizi anlatalım birbirimize.
Sevmek sözlerle olmuyor, sözler ağızdan bazen çok yanlış, çok sert çıkabiliyor ya da çok doğru oluyor acıtıyor. Dokunuşlarsa asla yanıltmıyor, asla incitmiyor. Sadece seninle olmak yeterken, kavgalar kıskançlıklar çok gereksiz geliyor.İşte seni böyle sevmek istiyorum, beni böyle sevmeni istiyorum. Birbirimize ait olmamız sırtına bi yük olmasın, korkma. Böyle doğal, böyle kolay Mars'ta sevmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder