19 Eylül 2011 Pazartesi

Bunalmak.

Hayatımın büyük bir kısmı çabalamakla geçti, arkadaşlarım için, aşklarım için. Arkadaşlarım; üzdü kimi zaman, kırdı affedip durdum, hiç kıyamadım. Onlar kırıp döktükçe arkalarını topladım, yapıştırdım, bir şey olmamış gibi yaptım. Aşklarım; beni sevmeye uğraşmadı bile kimi zaman, ben ikimiz yerine de sevdim. Oturdum hikayelerini yazdım, bir zaman sonra da bir son hazırlayıp bıraktım. Ama artık yorgunum bütün insanlar için çabalayıp durmaktan. İnanın, parmağımı kıpırdatacak halim yok bir arkadaşlığı, bir aşkı daha kurtarmak için. Nefes almak kadar kolay arkadaşlıklar, aşklar varken ne gerek var kahraman olmaya?
Ama- Hep amalar var işte, içinden çıkamadığım.
Her şeyi geride bırakıp öylece çekip gitmek de çok zor. Emek verdiğim, bulduğum, büyüttüğüm aşkım; yaşanan güzel anlar, paylaşılanlar, birbirinin kusursuz kopyası olan iki akıl var. Biri bilinçli sadece diğeri olmadan eksik olacağı konusunda, diğeri fark etmiyor. Fark etsin diye uğraşmaktan yoruldum, mümkün olduğunca beynimden bile uzak tutmaya çalışıyorum Léo'yu. Uzakken bunu yapmak kolay ama yakınken ne yapacağım?
Zor da olsa inandıklarımın peşinden gitmeli belki. Ya da zor da olsa -belki daha zor- bütün beni zorlayan ilişkilerimi terk etmeliyim, unutmalıyım. Léo'suz yaşayabilirim biliyorum, bir şekilde devam eder hayat. Ama hep eksik kalmayı kabul etmem demek bu. Onun bana kusursuz uyum gösteren parçasını sonsuza dek kaybetmem demek.
Sorular- Hep sorular var cevap bulamadığım.
Hangisi daha kolay? Hangisi daha gerçekçi? İşin bu boyutu var bir de. Belki O'nu, onları terk etmek kolay ama gerçekten yapabilir miyim? Yaparsam bunu ne kadar sürdürebilirim? En sonunda doğruyu bulacağım ama ilk atışta isabet ettirmeliyim, yıpranmadan, kırılmadan. -daha fazla..
Yorgunum. Hep yorgunum. Çok yorgunum.
Ne çaba göstermeye ne vazgeçmeye halim var aslında. Her şeye çok yorgunum.

Sıkıldım. Bunaldım. Çok bıktım ilgini üstümde tutmaya çalışıp durmaktan.
Ne ilgisizliğine ne sana yeni oyunlar yaratmaya tahammülüm var aslında. Hepsinden çok sıkıldım. Zor olan herkesten.

Kolay olan tek adamımı çok özlüyorum böyle zamanlarda, bana hak ettiğimden de fazla değer veren tek insanı. Sanırım mantıklı olabilmek için sadece ona ihtiyacım var benim şu an. Doğru seçimleri yapabilmek için sadece onunla konuşmaya ihtiyacım var.

8 yorum:

  1. blogunu yeni keşfettim Lunacım..bence tüm bu yorgunlukları bir kenara atıp bir süreliğine de olsa sadece kendin için yaşa,çünkü ne yazık ki sen insanları düşündükçe kendinden bir şeyler gidiyor,hayatının güzelliklerinde eksilmeler oluyor..

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Ekimoza, bir süre sadece yaşamaya çalışmalıyım yorgunluğum geçince kimi hayatımın neresine koyacağıma daha rahat karar verebilirim..Teşekkür ederim, iyi ki keşfetmişsin böylece ben de seninkini keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  3. canım lunacım.
    bu ama'lar hayatımızda hep olmalı. zorlanmadan olmuyor ne yazık kii..

    üzülme sen geçicek hepsii

    YanıtlaSil
  4. umarım geçer miacımm gerçekten çok yordu beni tüm olanlar..haklısın ama'lar mutlaka oluyo ama (yine ama ehe) keşke birbirinden bu kadar zıt şeyler olmasa ama'nın bağladığı cümleler..

    YanıtlaSil
  5. benzer seyler yasamısız.ben unuttum artık darısı senin basına :/ bi de dün herkesin içinde seni hiç sevmedim dedi arkadaşları da evet öyle dedi 5 saniyede kapandı konu ben bi şey diyemeden sonra beraber alısveris yaptık :D arkdaş olmayı da becerebilirsin ama bu seni daha mı cok üzer bilemem en iyisi tamamen çıkar dicem o da baska türlü bi sey.Bilemedim ki en iyi kararı sen verirsin Luna (:

    YanıtlaSil
  6. ha bi de ben yazmaya o beni hiç sevmeyen öküz sayesinde başlamıştım!
    o yazıları da annem işe yaramaz kağıtlar sanıp atmış.ilk duyduğumda anneme cok kızmıstım ama iyi ki atmıs gercekten de hiç bir işe yaramazmıs

    YanıtlaSil
  7. Onu başka bir kızla görmediğim sürece aynı ortamda olmak iyi gelir ama şimdilik öylece bırakmaya niyetim yok onu :)
    Zaten hep o sevmeyenler yüzünden oluyo Volantecim! Onlara söyleyemeyince mecbur yazmaya başlıyoruz..
    Teşekkür ederim yorumlar için^^

    YanıtlaSil
  8. biz de artık normal arkadaşız her gün okulda dip dipeyiz ama iyi bi arkadaş ya bazen gıcık olsa da iyiyiz (:
    hahah o zaman insallah baska bi kızla görmezsin:)) rica ederim canım ne demek :)

    YanıtlaSil