3 Eylül 2011 Cumartesi

Blogger N'lerini seçiyor ! -muş.

Kurallar:
Yazının başlığı " Blogger N'lerini seçiyor ! "şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz.. (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Tabi ki sırasıyla olmalı.. Çok fazla okunan bir Blogger olmadığımdan pek kimseyi haberdar edemedim. Bu yüzden kategoriler yetersiz kalmış olabilir. Bunun için ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burda genel bi seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz. Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.) Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz. (birinceses@gmail.com) Eee hadi başlayalım :)



Bal ve helin beni listesine almış mucu mucu sdfsdf başka varsa da ben kaçırmış olabilirim size de mucu mucu üzülmeyin :D

En iyi tasarıma sahip blogger: Gezenti

En meraklı blogger: Pollyanna (ama güzel bişey meraklı olmanı seviyorum! :))

En güncel blogger : degdimisimdiRoryBal

En çok gezen blogger : buna uygun birini bulamadım :/ gezmiyosunuz arkadaşlar! en çok ben geziyorum ehe.

En çok bilgilendiren blogger : hoş değil ama bilgilendirenleri takip etmiyorum skjdf

En çok kendini anlatan blogger : Miafansi fanso

En akıcı yazan blogger : Xibalba,  Patates SoyacağıBal

En aşık blogger : PollyannaElise

En çok güldüren blogger : helinMia

En yetenekli blogger: Hepimiz çok yetenekliyiz bi kere skjdfhvsfd
işte bunlar da benim N'lerim. Hepinizi severim. ehe.

12 yorum:

  1. Çok teşekkürler!!! Eheh ^^... öperim

    YanıtlaSil
  2. Ay yirim! mucu mucu :D ama nerden anladın meraklı olduğumu ha nerdeeğğn?! o kadar da gizlemeye çalışmıştım :D

    YanıtlaSil
  3. beni seçen tek kişi olduğun için sana fahri yazarlık ya da onursal üye falan vermek istedik bloğumuzda:P

    (kumanda panelinde yazdıkların görünmüyomuş,o yüzden izle-bırak yaptım düzelir sanırım)

    ve teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Bal, ben de senii :*:))

    Polly, ben anlarım hemen işte!:P

    Xibalba, ahaha vermiş kadar oldunuz teşekkür ederim :D
    ve hiç önemli değil yazdıklarınızı okumaktan zevk alıyorum ben:)

    YanıtlaSil
  5. Ehe:D ilk izleyicilerimden ve yorumcularımdan biri olarak Mia'nın yeri hep ayrıdır:)

    YanıtlaSil
  6. canım benimm!

    senin de yerin ben de bi ayrıdır.. marslı bi kız yani sevgili luna'm :)

    YanıtlaSil
  7. Mia'mm mia'mm :))
    yeni yazılarını dört gözle beklediğimi de burdan belirtmek istiyorum ayrıcaa!

    YanıtlaSil
  8. Guncelim evet beybi xcv.xcv.:)

    YanıtlaSil
  9. merhabaa marslı kızz:))
    profil yazın ve sayfan çok etkileyici...
    seve sevee izlemeye aldım seni:)
    bende seni bekliyorum sayfama...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim birtutamkekik :) en kısa zamanda sayfanı incelicem:)

    YanıtlaSil