28 Eylül 2011 Çarşamba

Anneee sen de mi yaa?! :')

Ah ah kanımı dondurucak bi olay yaşadım bugün sevgili bloggişler! dsjklvsvh -yazar burda mübalağa sanatı kullandı-
Annem bi kursa gidiyor, yarın da sınavı var. Acayip hırslı ve inek bir öğrencilik geçirmiş bir insan olarak 100 üzerinden 90 almaya bile tahammülü yok. Ama kurs hocası çok kötüymüş hiç anlatamıyormuş, benim kız -anneye benim kız denmez taş olursun kldsjfcs- hiç öğrenememiş anlayacağınız.
Yemekten sonra oturmuş sohbet ediyoruz, -ben günün olaylarını anlatırım her gün anneme, yanımızda başkası olmasını sevmem sadece ikimiz olucaz- önünde dersleri var kıyamam çalışmaya çalışıyor ama şartlar çok ağır! Bi yanda ben konuşuyorum bi yanda öyle bir geçer zaman ki asdkljcsc
Annem fısıltıyla;
-Lunaaa sence kopya mı çeksem?
+ Nasıl yaa? Anneler kopya çekmez! (şok oldum gözlerim dolu dolu)
-Sınav kağıdı çaldım...-(konuşmaya devam ediyor)
+asljfckshdacjksah ohaa nasıl yani anneee inanmıyoruuuöööeeeemm
- Ya hatıra kalsın diye almıştım, bilmeden. Şimdi aklıma o geldi işte, buraya cevapları yazarım..
(meğerse sınav kağıdı dediği şey boş kağıtmış üstünde ad-soyad kısmı falan var sadece sorular ayrıca veriliyormuş. Benim akıl kübümde hocanın kesin çıkar dediği yerleri o kağıda yazıp sınavda kendi kağıdıyla değiştirmeyi düşünmüş..)
+ E ya o sorular çıkmazsa?
-Olmayanları silerim de kağıtları nasıl değiştircem onu bilmiyorum. Değiştirebilir miyim sence?
+Ne biliyim anne ya yakalanırsan çok fenaaa! çok utanırsın koskoca kadın kopya çekmiş kjsdcdsclş rencide ederler kjdsfhvf
-Şiişşt.(o sırada kardeşim yanımıza geldi.)
İşte böyle kardeşim gittikten sonra biraz daha olurunu olmazını konuştuk slşkdcjads anneler de kopya çekiyormuş yani. Olur mu öyle şey ya ben bile çekmiyorum :(
Bakalım yarın neler olucak çok merak ediyorum. Bence çekemicek ama bakalım salşdkfcj

8 yorum:

  1. ahahah :D negzel anne-kız eğlencelisiniz :D

    YanıtlaSil
  2. hahahaha :D harikaa yaa gülerek okudum :D

    bence de çekemiceek ay anlat neler olmuş diye merak ederim ben :D

    YanıtlaSil
  3. :D vay be demek anneler de cekebiliyormus :D ee cekebilmis mi peki ? :)

    YanıtlaSil
  4. Bal'ım, teşekkür ederim :) asıl kardeşimin maceralarını duymalısın ben anlatmayı beceremiyorum o hepimizden eğlenceli :D

    Mia'mm, teşekkür ederim bu sefer tavsiyene uydum yazdım hemen sonra unutuyorum :D gerçekten çekmemiş birazdan yazcağım yazıda bahsedicem :D

    Volante'm, ben de hala şaşkınım :) çekmemiş ama düşünmüş olması bile bişey yani :D

    YanıtlaSil
  5. hoş bir blog hoş bir yazı. buralardayım ;)

    YanıtlaSil
  6. hahah koptum ya. Nolcak bende merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
  7. Karakutu, teşekkür ederim vakit bulduğum an bloguna bakıcam :)

    Pembe Kereste, anlatıcam anlatıcam dedim dün anlatamadım haftasonu söz yazıcam :D

    ben güney kore'ye uçur, evet annemle aramız çok iyidir babamla pek anlaşamadığım için anneyle arayı iyi tutmak lazım :)

    YanıtlaSil