25 Ağustos 2011 Perşembe

I'm Back.

Sonunda döndüm! Önce evim evim güzel evim dedim odam odam biricik odam dedim şimdi de blogum blogum tatlı blogum diyerek bilgisayarıma geldim. Yazmayı özledim ama daha da çok okumayı özledim, bi milyon tane yazınızı kaçırdım :( ama arayı kapıcam merak etmeyin!
Tatilim o kadar sıkıcıydı ki anlatmıcam bile yani anlatıcak bişey yok :/ Bol bol yazı yazıcam demiştim ama malesef pek yazamadım, oraya gidince garip bi ruh haline giriyorum. Yazdıklarımı bloglayınca anlıcaksınız ne demek istediğimi. Neyse döndüm işte hepinize xoxo sdkjalkj

6 yorum:

  1. senin blog kafa yapıyo onu fark ettim:D

    YanıtlaSil
  2. ahahaa bunu iltifat olarak alıyorum :D arka plandaki noktalar da etkili oluyodur diye düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
  3. organize bi olay bu.font renkleri,yazı biçimleri vs. kafa yaparken,o arka plandaki noktalar ''o son kadehi içmeyecektim'' etkisi yaratıyor:D

    YanıtlaSil
  4. değiştirmeyi düşünüyodum ama bunun üstüne değiştirmem! :D sonunda hep öyle diyecek olsak bile o son kadehi içelim biz bence. ben hep öyle yapıyorum yani :D

    YanıtlaSil