1 Temmuz 2011 Cuma

Sexy man in a death metal band 2

...
Şimdi gözbebeklerimde korkular büyütüp gergin, huzursuz bir yarın doğurmaya gerek yok belki. Ne yarının gelmesini engelleyebilirim, ne dünü değiştirebilirim çünkü. Çünkü, yarının gelmesini bütün kalbimle istiyorum zaten. Çünkü, sen bana geldiğinde geri çekilmeyi aklımın ucundan bile geçirmedim ben. İnan, hala aklıma geldikçe kalemi zor tutar oluyor elim. Bu eller sana dokundu.. Bu eller, ellerinin içinde kayboldu.. Dokunuşların ne kadar tanıdıktı. Ne kolaydı sana kendimi bırakmak. Ama.. Ama ne kadar deliceydi tüm olanlar. Ne kadar inanılmazdı.. Ne kadar mutluydum, ne kadar mutluyum.. Sevgilim,sen..
Sen, dudaklarımı mühürledin.

Can anyone try to keep me back from that sexy man in a death metal band?(ps: ses biraz kötü ama bi tek bunu bulabildim :/)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder