6 Temmuz 2011 Çarşamba

öyle bişey işte

Blogun adını değiştirdim, kendi adımı da değiştirdim.. Artık Luna'yım! Hemen Luna'nın hikayesini anlatıyım, ben bi kaç yıl önce -bi kaçtan fazla yıl önce olabilir aslında emin değilim- el yazısıyla çok güzel Luna yazdığım için adım Luna olsaydı yaa diyip duruyodum. Aklıma geldi bunu O'na söyledim -evet, biz hep böyle saçma şeylerden konuşuyoruz- Luna "ay ışığı" havasında bi kelime değil mi dedi cidden bana da öyle geldi, bi kaç gün sonra mesaj attı Luna italyanca ay demekmiş diye, unutmamış araştırmış. İtalyancayı sevmesini de hesaba katarak Luna olmaya karar verdim ben de. İşte böyle.. O'na da italyanca bi isim bulmaya karar verdim ama seçemedim. Bulunca söylerim artık.

Bide bazen beni üzüyo, sonra depresif depresif takılırken ben, bişey yapıp mutlu ediyo çok seviniyorum. Yaa sen ne tatlı bişeysiin yeriim yaa kjdfshdsfkj gibi şeyler diyesim geliyo, içime atıyorum sakinlikle karşılıyorum. Korkup kaçar çocuk beni öyle görürse sdjkshdf

Bide yazlığa gitmemeyi başardımi korktuğum kadar zor olmadı. Yalnız yaşamak güzel lan! ehe.

4 yorum: