7 Temmuz 2011 Perşembe

Mimoş 13- Biraz da gevezelik

Sevgili Rory mimlemiş teşekkür ediyorum bissürüü :)
Mim konusu; evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmanız gerekse neyi kurtarırsınız?

Bi kere ben de telefonu eşyadan saymıyorum o zaten yanımdadır. Ben de çoğunuz gibi laptopımı bide kara kaplı defterimi alırım -böyle söyleyince ne kadar havalı oldu ehehe- Ama elimde olsa süper güçlü olsam bunların yanında bi kıyafet dolabımı bide kütüphanemi alırdım. Hava atmak gibi olmasın 200e yakın kitabım var yazık olur lan :/ üzüldüm şimdi, ben başkasına bile dokundurtmazken yanarsa kitaplarım :(

Mimlemeye üşendim yine, yapmak isteyen herkesi mimlenmiş kabul ediyorum :) (PS: helincik seni mimlicektim tam zaten mimlenmiş olduğunu gördüm, başka mimlere kısmet ehe)
***
Bildiğiniz gibi annemler yazlığa gitti, yalnız yaşıyorum -çok havalıyıım sdfslk- Şaka maka yalnız yaşama olayı tam benlik bişeymiş, sinir stres kalmadı nasıl mutluyum anlatamam. Saatler günler nasıl geçiyo anlamıyorum, 4 gün olmuş bile! Bugün kardeşim aradı o söyleyince 4 gün geçtiğini fark ettim düşünün. Hiç de sıkılmıyorum buluşulacak 389473 sevilesi arkadaşım, izlenecek 984303 güzel filmim, okunacak 439874 sevgili kitabım, zaman geçirilecek bi internetim ve öhöm öhöm buraya dikkat: 3 oda bi salon evim var!
Kendimle ilgili yeni şeyler keşfettim sonra.. Mesela oldukça tembel bi insanımdır -bazen tuvalete gitmeye bile üşeniyoryum klsjdaf- Ama bi işe başlayınca asla yarım bırakmıyormuşum, dört dörtlük yapıyorum işimi ehe. Diyelim ki bulaşık yıkadım ya, tezgahı ocağı yemek masasını hepsini temizliyorum üstüne yerleri süpürüyorum işim ancak öyle bitmiş oluyor.Yalnız kahvaltı yapmayı sevmediğimi fark ettim, iştahım kaçıyor yiyemiyorum bişey. Akşam yemeğinde sorun yok ama sadece kahvaltı böyle. Sonra annemler varken öğlen 3e kadar deliksiz uyurdum, günüm mahvolurdu -bknz. dana gibi uyuyan luna-  şimdi 10dan itibaren uyanmaya başlıyorum yarım saat aralıklarla, hem de 3te 4te yatığım halde. Bide ben maydonoz çok seviyormuşum bunu fark ettim, ne yersem içine maydonoz atıyorum ehe. 
Evde yalnız kalmanın çeşitli avantajları var.. Mesela gecenin 3ünde cips kola eşliğinde himym izleyip sesli gülebiliyorsun. Bildiğin kopuyorsun yani evdekiler uyancak susayım demeden ehe. Odanın kapısı açık müziği bayaa açıp dinleyebiliyorsun, biraz kıs diye gelmiyor kimse. Akşam 6da evden çıkabiliyorsun, bu saatte nereye? demiyor kimse. 
Bide Şu arkadaşımı affetmiştim yine (!), tam bir haftadır bir mesaj bile atmadı. Ankarada kalmak için izin alabildim mi diye bile sormadı. Madem öyle ben de ona bir şey söylemeden giderim. Evinde ailesi tarafından sürekli baskı gören, bunalan o, istediği kadar benimle kalabileceğini bilmesine rağmen bi sorma gereği bile duymadıysa (yani kendini bile düşünmediyse bu sefer) benim yapabileceğim bişey yok.

Neyse bu kadar gevezelik yeter xoxo, Luna.
Şarkı bu da -A perfect circle'ı çok seviyorum ulan! sdfkljlas-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder