9 Temmuz 2011 Cumartesi

Dear God, why dont you like me? :(

Tam her şey mükemmel giderken bir şeyler bunu bozmasa olmaz değil mi?
Dün Soul Mate'le buluşacaktım, hazırlanırken, sigortalar attı. Oooff dedim komşulardan birine söyleyim bi baksın derken baktım ki ışık yanıyor, iyi bari dedim hazırlandım evden çıktım. Çok ama çok ama çok güzel bi gün geçirdim. -sinemada bize sevgili koltuğu veren biletçi kız, seni seviyorum bebeyims. bu işte hiç parmağım yok inanın, kız öyle uygun görmüş sdkljhşls- Sonra eve bi geldim, evin yarısında ışık var yarısında yok. Sabah baktığım ışık olan kısımmış. Sigorta hakkında bi iki bilgim var, eğer böyle parçalı gittiyse evin içindeki sigorta atmıştır dedim çıktım baktım, bi tanesi atmış cidden kaldırdım, ışığı yaktım e hala yok! :/ Babamı aradım söyledim, sigorta kablosu falan gitmiştir yapıcak bişey yok dedi. Aman neyse dedim zaten odamda pek ışığı açmam, masa lambasıyla falan idare ederim, prizler de çalışıyor zaten. Sonra aklıma korkunç bi ihtimal geldi.. Ya şofbenin elektriği de gittiyseee!!!1!11! demeye kalmadı, gitmiş. Bütün keyfin kaçtı, ağlamaklı bi halde otobüs şeysini aradım.. Haftaiçi bi gün gidiyorum.
Geçen tam uykuya dalacakken, 9378432987 desibellik ezan sesiyle sıçrayınca ağzımdan bi küfür kaçtığı için mi, -refleks olarak çıktı, i didnt mean it actually:/-
Yoksa, dün tanrı bizi pek sallamıyor dediğim için mi kızdı bilmiyorum.
Ama gördüm ki sallıyormuş, hem de sinirli bi tanrıymış :(

Ne diyim, umarım Soul Mate'i bi kez daha görebilirim gitmeden.. D: -> (çok fena üzgün, perişan olmuş surat)

2 yorum:

  1. Tam samanyolu tv'lik yazı olmuş. Bunu senaryolaştırıp beşinci boyutta yayınlayabilirler. Tu destur.

    YanıtlaSil
  2. haklısın ben bi teklif götüreyim samanyolu tvye, hatta finalde de nur yüzlü türbanlı bi kıza dönüşürüm dsflkjds

    YanıtlaSil