28 Haziran 2011 Salı

Sexy man in a death metal band

Hayatımda ilk kez ne diyeceğimi bilmiyorum. Ne söylemeliyim ne yapmalıyım bilmiyorum. Oysaki hep çok kolay olmuştu benim için kelimelerle oynamak. Bugün çok zor. Tenini hala tenimde hissederken düşüncelerimi toparlamak imkansız gibi. İtiraf etmeliyim, hayal ettiklerim bunlar değildi. Ama sen en başından beri hayal etmediğimdin zaten. Artık alışmalıydım buna, ama yine de şaşırdım işte. Korktum. Korkuyorum.. Doğru ya da yanlış olması umrumda değil. Kulağa yanlış geldiğini biliyorum ama doğru bi şekilde olanlar. 
Korktuğum herşeyi mahvetmek, mükemmeliyeti bozmak. O yüzden sustum kollarındayken. Böylesi daha güvenli ikimiz içinde.. O yüzden sustun bana sarılırken. Böylesi daha sihirliydi belki de.
Korktuğum çok hızlı gitmek, zamanından çok erken varmak sona. Hayatımda ilk defa böyle sakin, güvenli adımlarla ilerliyordum yolumda. Her şekilde sona gidiyoruz, koşmak zorunda mıyız? Nefessiz kaldım bir anda.
Korktuğum  tüm bu kalabalık, bizi ayrı ayrı yollara sürükleyebilirler. Arayıp sormasalar halbuki, kolay olurdu. Bir süre bizi bize bıraksalar, korkularım geçirene kadar sen. Bir kaç gece ben uyuyamayınca yine, geçti canım ben yanındayım desen sen mesela.
Korktuğum sonuçlar, konuşmayı unutmak mesela, zamanla. Bilmiyorum, senin için biriktirdiğim bütün sözleri sana söylemeden yaşayabilir miyim bundan sonra. Bilmiyorum, senin hikayelerini dinlemeden uyuyabilir miyim bir daha. 

2 yorum: