14 Haziran 2011 Salı

The Prestige

Biraz önce dünyanın en güzel filmini izledim. Boğazıma düğümlendi kaldı, ağlıcam ağlayamıyorum. Sanırım bi kaç milyon kez izleyebilirim..
-spoiler-
Bütün film gıcık olduğun adama son 15 dakika hayran olup ağlayabiliyosun, bütün film sevdiğin acıdığın adama kızarken. Ama en sonunda ikisini de ayrı ayrı sevip hayran oluyosun acıyosun. Çok güzel film lan.

Not: Bu filmi ısrarla izlememi istediği için o'nu çok seviyorum. Bi sebep daha eklendi "seni neden seviyorum" listeme. -çok uzun bi liste-

7 yorum:

  1. cidden harika bi film. ben yıllar önce sinemadan çıkarken çok olup yavaş adımlarla çıkmıştım ah ahh

    YanıtlaSil
  2. Mia, son 15 dakikasını başa sarıp bi daha izlediğim için yavaş çıkmanı anlıyorum ayrıca müziği de çok güzeldi!

    Missbone, izlemelisin gerçekten güzel bi film :)

    YanıtlaSil
  3. prestij'i ilk seferde anlamak zordur,zaten Nolan'ın filmlerini ilk seferde anlamak zordur,2.izleyişler daha fazla keyif verir bana göre:)(bknz:Memento,Inception)

    YanıtlaSil
  4. 2. kez izlememek için zor tutuyorum kendimi ders çalışmam lazım! :/ diğer iki filmi de çok severim mementoyu daha çok hatta

    YanıtlaSil
  5. memento'yu bi ben sevemedim galiba,acaba 1 kez izlediğim için miydi:) Prestiji mutlaka izle,farklı şeyler yakalicaksın filmde ama biraz ara vermen daha iyi olcaktır sıkılırsın yoksa.

    YanıtlaSil
  6. Bi daha izle derim :) ben bi normal izlemiştim sonra bi ingilizce bi türkçe bi daha izledim :D haklısın biraz zaman geçsin izliyim prestige'i

    YanıtlaSil