5 Haziran 2011 Pazar

Mimoş 9-10

Öncelikle, bu ara yazı yazmak çok istiyorum ama bi türlü yazamıyorum, olmuyo. Yazıp yazıp siliyorum. Bide sizi sevgi kelebekliğimle boğmak istemiyorum biliyosunuz bu ara pembe gözlüklerle dolaşıyorum resmen. Eski yazılarımı bloglamaya karar verdim o yüzden depresif falan iyidir ya ehe. O değil de ders çalışmam gerekiyo her gün yarın çalışcam diyorum, olmuyo. Neyse çok uzattım mimlere geçiyim artık; sevgili Rory'cim mimlemiş, teşekkür ediyoruum :)

Mim1:
Gıcıklaştığımız şeyler nelermiş, bakalım nelermiş..
Hemen aklıma önceki bi yazımda bahsettiğim çantalarını sevgililerine taşıtan kızlar geldi, kızlar taşıtmayın valla çok kötü duruyo olm. 
Acelem olduğunda otobüsü kaçırmam, en kötüsü de gözümün önünde geçiip gitmesi..
Sivrisinekler! Yazın en büyük kabusum onlar oluyo, soyunuzu kurutcam lan.
Havanın kafayı yemiş olması, yağmur yağıcak gibi dururken 5 dakika sonra 30 derece oluyo, 30 dereceyken deli gibi yağmur yağıyo,ayıp ya.
Yine eski yazımdan, sevgilileri için veya başka bi arkadaşları için arkadaşlarını satan insanlar, ölün olm siz.
Yaaa sınavda napıcaaaam diye stres yapıp hala bilgisayarın başında takılan ve takılmaya devam edicek olan kendim -amaan yok ya seviyorum kendimi, çalışıcam yarın ehe. -
Otobüs şöförlerine de çok fena gıcık oluyorum, atarınız kime arkadaş?! 
burda bırakıyım sonu gelmicek..

Mim2:
Yalan hakkında düşünceleriniz. Söyler misiniz? Söylediniz mi hiç?
Yalan kötü bişey çok da söylemem zaten ama bazen şart oluyo.. Genelde karşımdaki insanları kırmamak için söylüyorum ben yalan hımm güzel olmuş, iyi yapmışsın gibi şeyler ama bunlar sayılmaz sanırım. Onun dışında eve geç kaldığımda falan anneme yalan söylüyorum, çok sık söylemem ama söyledim mi çok inandırıcıyımdır aramızda kalsın ehe ehe

Mimlediklerim:
XibalbaBalgooghannegzlotsumimar

6 yorum:

  1. ehehe :) şu sevgililerine çanta taşıttıran kızlara bende uyuz oluyorum ya :D

    çok doğal olmuş cevapların keyifle okudum öhöm öhöm :D bu arada ders çalış ben finallere çalışmadım şimdi yusuf yusufla takılıyorum :p

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim! :)
    haklısın ya yusuf yusuf benim de çok yakınımda :D burdan söz veriyorum yarın çalışmaya başlıcam! :D ama gerçekten bu sefer :D

    YanıtlaSil
  3. hahaha gıcıklaştığımız şeyler birebir aynı desem :D biraz düşünüp yapıcam mim i :D

    YanıtlaSil
  4. ehe demek ki gıcık olmam normalmiş aklın yolu bir yani! :D

    YanıtlaSil
  5. çanta taşıtma olayı cidden berbat ya. bu arada bende de mimin var canım. haa bide kelime doğrulamayı kapatsan olur mu? yorum yaptım zannedip çıkıyorum ama kelime doğrulama yüzünden gözükmüyor

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler canım bakıyorum hemen :) ona ben de gıcık oluyorum bak iyi ki söyledin kapatıyım

    YanıtlaSil