11 Haziran 2011 Cumartesi

Mimoş 11

Biricik Takıntılı ergen'cim mimlemiş :) Baya bi geciktirdiğim için affedin beni!

Mim Konusu: Kızları hangi kategorilere ayırırsınız?  (isteyen erkekleri ayırabilir kategorilere)
Ben kız ya da erkek olarak değil genel olarak insanları ayırıcam. Hem erkek hem kızlar için geçerli çünkü bu kategoriler.
1-Cool insanlar: Bunlardan cidden çok az var dünyada! Çevremde cool diyebileceğim insan sayısı sayılıdır yani.. Ama öyle cool dediysek cidden cool yani, kasıntı değil doğuştan öyle bi havası olanlar.
Cool'um ama cool kasmıyorum insanları.. Çok hayranım size ya keşke ben de öyle olabilseydim!
2-Cool olduğunu sanan insanlar: En sevmediğim tipler bunlar. Hareketleriniz çok yapmacık! Takındığınız tavırlar size bi kaç beden büyük, üstünüzden düşüyooo! Yapmayın arkadaşlar. Size de yazık bize de.. Kendinizi olduğunuz gibi kabul edin öyle sevin!
3-Kendi halindeki insanlar: Bunlar da böyle himym tadında arkadaşları olan, en birinci benim çok da mükemmelim şeklinde hırsları olmayan güzel insanlar. Bakmayın şu 1. grubun hayran olunası oluşuna siz de cool'sunuz kendi içinizde olm :)
4-Losers: Bunlar çok fena. Heryerde varlar ama kimseye görünmüyorlar. Hep kaybediyorlar :/ ama çaba da harcamıyorlar ki kazanmak için :/

Mimlediklerim: Nameless,Mia

4 yorum:

  1. teşekkür ettim bebeyim zor bi konu düşünmek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. mim için teşekkür ederim bebeğim ama ben yapamam bu mimi beceremem :)

    YanıtlaSil
  3. Nameless, en güzel cevabı vermişsin bence :) kıskandım :P

    Miacım haklısın zor bi mimmiş bu :)

    Takıntılı ergen, :)))

    YanıtlaSil