18 Haziran 2011 Cumartesi

Flying

16 haziranın önemini düşünüp duruyordum günlerdir. Neydi neydi bir türlü çıkaramadım. Bi arkadaşımın, eski sevgilimin eski hoşlandıklaırmdan birinin doğumgünü müydü hepsini düşündüm, bütün olasılıkları gözden geçirdim, bulamadım ne önemi olduğunu.
Daha yaşamadığım bişey olduğu için hatırlayamamışım, yaşayınca gördüm. Unutulacak bişey değilmiş, çok çok fazla önemliymiş. Yaşayınca inanamadım.
Ve daha da garibi kullandığım bi şifrenin içinde 0616'nın geçmesi. Başka ve kesinlikle çok saçma bi anlamı vardı ama değiştirmemiştim sonradan.
Söyleyecek çok şey var ama söylemeye halim yok, dilim tutuldu, beynim durdu. Garip ama güzel bişey oluyor. Nefesimi kesecek kadar garip, karşı koyamayacağım kadar güzel.
Bu da  şarkı olsun. Sözleri pek uymuyor ama flying kısmı çağrışım yaptı. Öyle işte.

6 yorum:

  1. bu benin favori şarkılarımdandır :) kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  2. Bal, bence de bir sürü kalp! :)

    otsumimar, teşekkür ediyorum hemen bakıyorum en kısa zamanda yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bazen olur öyle :) bence 6 dan kaynaklanıyor :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  4. Bu şarkıyı biliyorum. Bir aralar takıntılı gib idinleyip duruyodum :D

    YanıtlaSil
  5. hemera, olabilir 6 güzeldi :)

    ▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬, o bana da oluyo ya aynı şarkıyı dinleyip duruyorum manyak manyak :D

    YanıtlaSil