30 Haziran 2011 Perşembe

Çok gerginim olm

Bugün 23904783 yıl sonra ilk kez ekmek almaya gittim. Kardeşiniz varsa ekmekleri o alır, kural budur. Neyse gitmişken azıcık yürüyeyim dedim. Yürürken bi sitenin bahçesinde 8-10 yaşlarında kızlar gördüm, yere örtü sermişler evden ne koparabildilerse ekmek,peynir, domates piknik yapıyolar. Çok duygulandım, küçükken biz de yapardık lan! Şanslıysak şokellalı ekmek bile olurdu <3 Salak salak sırıttım çocuklara evime döndüm.. Konumuz bu değildi zaten niye anlattım bilmiyorum.
***
Konu şu ki, yazlığa gitmek istemiyoruuuuum! Neden mi? Çünkü (1) gidiyoruz eylüle kadar ordayız, haliyle 39483 yıl aynı şeyi yapınca bayıyor.. Çünkü (2) bütün sene monotonluktan ölmüşüm zaten değişik şeyler yapmak istiyorum, bi hafta istanbula, izmire bi yerlere gitsem, bi kaç gün arkadaşlarımda yatıya kalsam.. Çünkü (3) O'nunla zaman geçirmek istiyorum! Bilirsiniz bişeyler başladı başlayacak gibi olur ya nedir ne değildir bilmiyorum, çok kritik yani. Şimdi gidersem uzaklaşabiliriz -eylülde döneceğim düşünülürse- Çünkü (4) orda arkadaşların yok mu derseniz yok! Ordaki insanları hiç sevmiyorum. Tatilim öğlene kadar uyku, sabaha kadar cnbc-e şeklinde geçiyor.. Çünkü (5) internet falan da yok hiç bişey yok! Çünkü (6) oranın havasından nefret ediyorum, ölümüne sıcak lan, yapış yapış böyle.. Denizi çay demlemelik, o derece sıcak, hem de yeşilimsi pis bi rengi var hem de çok tuzlu garip kokuyo, o koku da baş ağrısı yapıyo bende. Havuz da bi saatimi zor geçiriyorum, haftasonları aşırı kalabalık oluyo yüzülmüyo bile.Çünkü (7) kendi başımın çaresine bakmayı öğrenmek zorundayım artık. Yurtdışına gitmek istiyorum daha kendi evimde kendi başıma yapabilir miyim bilmiyorum. Ailemiz sonsuza dek elimizden tutamaz değil mi? Çünkü (8) 2 yıldır görmediğim çoook ama çook yakın bi arkadaşım İstanbuldan gelicek hatta bende kalıcak eğer gitmezsem tabi.. Çünkü (9) okul koşuşturmasında görüşemediğim bütün arkadaşlarım burda şimdi, her gün dışarıdayım zaten, ben burda çok eğleniyorum çok mutluyum niye anlamıyolar?! Çünkü (10) tatilimi kendi kafama göre yaşamak istiyorum lan! O yazlık yıkılsın yok olsun bitsin istiyorum! ehehe bu biraz ağır oldu :D
İşte böyleyken böyle, annemle konuştum gönülsüz de olsa haklı olduğumu kabul etti. Ama babam kocaaamaaan bi problem. Çünkü kendisiyle konuşulmaz, bağrışılır. Sonuçta bi anlaşmaya varılamaz tabi ki. Annem konuyu açtığında bile bağırmaya başlamış.. Halbuki sakin sakin konuşsak, güzelce açıklarım derdim..Benim dediğim olucak bunu hepimiz biliyoruz -zorla sürükleyemezler ya?!- kavga gürültü tadımızı kaçırmanın ne anlamı var? :/
Bide,
Kaçarken bi balık attı bizi ağzına. Neyseki ölmedik, çıktık karaya, Bi otobüs durdurduk gidermiş Ankara'ya! Aşkımız her zamanki gibi tehlikede, bıraktılar bizi örümcek ağlarına..
Dedim ki ,bize bişey olmaz, ben korurum! Birimiz ölücek olsak, o ben olurum! :)
-Keyfim yerine gelsin diye sabah akşam Nil dinliyorum!-

6 yorum:

  1. Sanırım bunun tek sebebi kız olmamız başka açıklama bulamıyorum! Benim yaşımdaki erkekler arkadaşlarıyla tatile gider ben daha ailemden ayrı tatil yapmadım, deli gibi de istiyorum arkadaşlarla tatil yapmayı ama yok, cık :/

    YanıtlaSil
  2. aa bu yazıyı yazmanı ben istemiştim hahah gayet şımarık bi biçimde üzerime alınıyorum :P özellikle 3. sebep çok önemli. İnşalah babanla da kavga gürültü olmadan halledersiniz canım ya

    YanıtlaSil
  3. Bal, haklısın kız olmak kötü bişey :/ eve geç gelmek yok, arkadaşlarla tatil yok, eve sarhoş gelmek yok.. böyle uzayıp gidiyo :/

    beni güney kore'ye uçur, ufak gezintiler için ekmek almak idealmiş cidden, yoksa üşeniyorum evden çıkmaya

    Takıntılı ergen, evet canım sen istemiştin, iyi oldu yazıcak konu bulmuş oldum ben de :) kesinlikle o 3. en önemli sebep benim için de.. umarım dediğin gibi olur..

    YanıtlaSil
  4. seni çok iyi anlıyorum!

    şu internet olmaması ve uzaklaşıcak olucanızı düşünmen.. ben de olsam gitmek istemezdim ama bu nedenler olmasa uça uça giderdim :)

    YanıtlaSil
  5. evet Miacım :/ böyle anlattığıma bakma o kadar da nefret etmiyorum yani güzel şeyleri de var orda olmanın, bi gün güzel kısımlarını da yazarım sinirim geçince :D

    YanıtlaSil