6 Haziran 2011 Pazartesi

21.12.2010

"Bunca zaman oyun mu zannettin?
Kalbini taştan, kırılmaz mı zannettin?"
Ah küçük sevgili, bana geri döndün değil mi? Korka korka...Belki yana yana..Yoksa olmaktan korktuğun yer bendim, bende mi bittin? Bak ben sustukça içinde büyüyen korkuyla, çığlık çığlığa cümleler kuruyorsun bana.
Benim yerimde sen olsaydın ne yapardın? Duvar gibi dururdun öylece, kalpsiz sevgilim. İşte bu yüzden ben kalbine endişeyle çarpması için süre tanıyıp sorularını cevapladım..Nasıldım? İdare eder işte. Hayatım nasıl gidiyordu? Seni rafa kaldırdım yeni mutlulukları gülümsüyorum, güzel hayatım. Demedim. Kendine iyi bak dedin, ne zamandan beri umursuyorsun demedim. Aksine soğuk ve ruhsuz kelimelerden bi hayat anlattım sana. Sonra sen de dedim yalandan. Bir süredir umursamayı bıraktım halbuki ben. Kendine iyi falan da bakamıyorsun zaten, baksana tüm sözlerini yutup gelmişsin bana.
Hani biz bitmiştik? Elveda demiştim ya sana? Ah küçük sevgili, kaç defa uyardım seni güzel bi hikaye yazdım bize mahvetme diye, şimdi pişman oldun değil mi?
Olmaz, aptal çocuk olmaz artık.. Sen şanslarını çok önceden tükettin, hatta bana bi kaç yüz şans borçlu gittin. Sana tüm o borçlarını ödetebilirim şu an farkında mısın bilmem. Ama, yapmam ben sen değilim.

Yapmadım da, o da cesaret edemedi bi daha bana yaklaşmaya. Hayatıma giren bütün erkekler acıttı bi şekilde ama bi tek ondan nefret edebildim. Ama şimdi nefret bile etmediğimi öyle duygusuz öyle boş olduğumu bilse ona karşı üzülür heralde. Nefret etmem için çok uğraştı.

2 yorum:

  1. türk filmleri geldi aklımaa.. ah marslı kız senden nefret edilmez ki

    YanıtlaSil
  2. Mia'm sen çok iyi kalpli olduğun için nefret etmezsin ki kimsedeen

    YanıtlaSil